Ik doe ook mee we zijn alleen bezig met een 3e man maar dat hoor je morgen denk ik wel. Gamertag: II PuRnO II CrAckShoTz 3e man is onderweg Groeten
het zal de overmoedige DSF weer eens niet zijn... kom maar op met je team, en we zullen wel eens zien wie de beste is...
komt omdat ik en king niet mee speelde we zullen laten zien hoe je rainbow mot spelen (alleen nog even een derde teammaat zoeken )
mijn spelers zijn naar de beste clans van europa gegaan, en jij komt vanuit? welke clan? en ik ga niet eens moeite doen voor dit toernooi, ik heb gezegd dat ik mischien vraag of wat Ex-DSFers willen spelen, maar ga dit denk ik niet doen, veel liever halo 3 beta
kom hier aub om je in te schrijven, of om wat nuttigs toe te voegen, maar kom hier niet om alleen te zeggen dat jij en je clan zo geweldig zijn. Om vervolgens alleen maar discussie uit te lokken en niet mee te doen. Dus of schrijf je in, en laat zien dat jullie inderdaad zo goed zijn, of doe niet mee, en hou op met vertellen hoe geweldig jullie wel niet zouden zijn...
Zou ik ook niet doen als ik jou was Anders ga je nog geownd worden door gastjes die alleen maar voor de fun spelen.....:b:
ik wil ook meedoen met het KUT team zag aarleoostfront hier al toevallig staan als losse speler, ik speel dan met hem en nog een andere member van de KUT clan, dan is het allemaal over met die praatjes van jullie
vette shit gewond over internet. dnek dat ik even 112 bel. kerel je bent een grap vegas was na 3 weken max dood. de game is gemaakt voor nubs en ja jij daagt mensen erop uit dus klaar ermee. suc6 veder met het tournooi.
we zouden nu op 8 teams uitkomen, dus dat is inprincipe genoeg om mee te spelen. Om mensen die nog mee willen doen, maar zich niet hebben ingeschreven nog de kans gegeven, kan je je nog inschrijven t/m 28-05 (volgende week maandag). Daarna ga ik de indeling maken, en kunnen we beginnen. inschrijven kan dus nog een week, tot 28-05 @DSF Darkraver, even goed lezen, hij zegt net iets anders :