Halo 3 Beta! Impressies, uitdagen voor een Game

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik hoorde dat de game nog wel eens vast kon lopen tijdens "Game Over". Iets van gemerkt?

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Nope dat niet. Maar woon hier een paar minuten vandaan. Dus als ik ook maar iets hoor dat die gedropt is ga ik ervandoor!!!!

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nog geen last van gehad en heb al een aardig wat matches gespeeld.

Beta bevalt me goed, gelukkig zijn er genoeg gasten die een code hadden en waar ik mee kan spelen. Heb tot nu toe alleen nog maar in een party van 4 gezeten en matchmaking gedaan dus dan is het sowieso al leuker. Het gaat mij erom dat halo zijn sfeer niet is verloren en nog steeds "vertrouwd" aan voelt. Verder is die RB knop even wennen en druk ik nog steeds op X om alles te doen dus dat is even een kwestie van wennen, speelt verder gewoon allemaal soepel en af en toe een klein beetje laggy game maar verder is het gewoon een goed spel :thumbs:

Edit!: Hou even op over dat crackdown a.u.b. we weten dat het niet werkt maar dit gaat alleen over wat men van de beta vind en dan kunnen anderen ook gelijk een beeld krijgen van het spel.

Laatst bewerkt: 16 mei 2007
  4. METALFEAR

METALFEAR Guest

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat komt ook gewoon door GoW etc, en de RB voelt eigenlijk ook veel beter aan. Vaag dat je me vergeten bent in die VIP match waar eigenlijk ik genadeloos met mijn super uber team xD geownd werd.

6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Had ik al in het vorige deel van de halo 3 thread gepost :+ . Was wel een leuke match, daarna ook geen bekende meer tegengekomen. Ook handig dat je kan zien hoeveel mensen op dat moment die gamemode spelen en dat je niet naar het menu hoeft om je poppetje te veranderen.

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Das zeker leuk, alleen speelt het volgens mij wel zwaar chill om gewoon met een groep te spelen. Ik zat de hele tijd met engelse of wat dan ook of vol met guests. Ik kwam toevallig jouw toen tegen en denk hè het is toch een kleine wereld niet.

Voor de rest die nieuwe nades (spike nades) zijn best wel chill volgens mij stick je daar mensen veel sneller mee ofzo :confused: want ik heb genoeg stick kills gemaakt. (soms heb ik ook zo'n ram een nade in hem gevoel met die dingen)

Btw, ik huilde niet XD zolang ik jouw maar killde (WTF?! XD)(was trouwens wel een uber goeie sniper in jullie team o_O)

8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ja klopt, maar die gast speelde sowieso goed in dat potje, gelukkig wel want als ik verloren had baalde ik :p(A). Jij ging egt alleen maar op mij man XD. Met spike nades stick je volgens mij idd sneller mensen, zo lijkt het althans wel. Maja met halo 2 deed ik al niks anders dan mensen sticken omdat er bijna niks zo vervelend is als een blauwe bal die op je kop geplakt zit :+

9. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    De theater-mode vind ik zelf ook nog de moeite waard maar kan je niet switchen van speler-camera ?
    En hoe gebruik je die Bubble-Shield nu ? 8)

10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Je kan volgens mij niet switchen van camera. Bubble shield is gewoon X, alleen moet je hem wel hebben opgepakt (staat links boven onder je normale granaten)

11. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heyy maar heb je geen secundaire wapens in Halo ? Zoals de shotgun net als in GOW. Volgens mij kon je wel wapens cyclen net als in GOW.

12. Nitramuse

Nitramuse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de beta is de camera van die movies beperkt tot 1 view, in het volledige spel kan je rewinden, inzoomen en noem maar op.

Je kan 2 wapens dragen in Halo. Met Halo 3 kies je je secundaire wapen met Y. En het maakt niet uit welk wapen het is, je kan dus bijvoorbeeld een sniper en een rocketlauncher hebben, als je dat leuk vind.

13. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    Yeaaaaaah ! .... Crackdown mensies .... we kunne hem downloade .... !!!!

ik zit al op 18% ... 8) ....

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Nou ik denk gewoon dat de worp ofzo onderhands is en je dus mensen eerder stickt van dichtbij dat had ik temminste bij jouw. (en veel meer mensen) Alleen dat potje had ik best wel een bagger team. Voor de rest was het wel leuk om jouw horen te vloeke omg niet weer XD. Zelf ga ik vandaag ff met mensen teame das veel vetter dan alleen.

15. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

De Bubble Grenade ziet er wel super uit en hij is ook nog eens erg handig.

16. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Highground is echt de veste map, echt alles is perfect aan die map <3.

17. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik vind valhalla ook wel heel vet gedaan eigenlijk naar mate ik het meer speelde, vooral king of the hill etc kan daar perfect:)
    CTF op Highground is natuurlijk heel cool, geeft het oude gevoel van de ctf op zanzibar weer helemaal terug maar dan met de nodige vernieuwingen:D

18. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aaahhh alleen wat ik jammer vind is dat als je naar de secundaire wapen switch en je hebt van die duald wield weapons dat die er dan 1 weggooit :'-(

19. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier de reactie op het topic 'Lag in Halo 3?' Ik kan namelijk in die thread zelf niet posten.

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    FF een tijdje met een vaste groep gespeeld (fardo etc) en het was zwaar fun van team slayer tot VIP. Echt een advies als je het gaat spelen gewoon met 8 vrienden en dan training doen :cool:.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina