Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Die foto's doen het echt niet eer. Want foto's laten een game altijd wat mooier uitzien.
     
  2. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, net ook de nodige mensen ge-invite!

    Ben ik je vergeten, dan mag je mij toevoegen ;); KeaveXL

    Heb wel zin om massaal te knallen met een stel xbw-ers.

    Eerste indruk van het spel is echt goed, net 2 uur lopen knallen in Valhalla en dat was echt lachen.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  3. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net ook ff gespeeld en weet nu wel dat ik 100% zeker halo 3 ga kopen maar ik had er meer van verwacht. Halo 2 heb ik nooit gespeeld maar ik vind de graphics toch wel matig. Iedereen zegt wel: Hier wordt nog wat aan gedaan maar ik heb er toch niet veel vertrouwen in.

    De gameplay had ik meteen door het speelde lekker, verslavend. Alleen hoe ik bij iemand in een online game kom snap ik nog niks van! Ik druk gewoon ergens en dan kom ik er wel:cool:
     
  4. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Kan je ook snel rennen?

    Kut foutje ik drukte per ongeluk op quote... sorry
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb de Beta twee keer gespeeld, maar wordt steeds in dezelfde map ingedeeld, ik wil een andere map, maar waar kan je dat instellen? Of kan dat alleen als de meerderheid zn veto geeft over de map?
     
  6. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee je kan niet snel rennen
    Beta is wel erg gaaf zeg! ik vind alleen jammer dat het niet zo mooi is als ik had verwacht.
    Maar het hele spel is er nog niet!
    We wachten af!
    Erg cool is trouwens dat je die turret eraf kan halen, en daarmee kan gaan schieten haha!

    @averagegamer: kan alleen als mere dan de helft veto map doet..
     
  7. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ben nu al vanaf zeven uur 's morgens aan het knallen en heb me nog geen minuut verveeld.
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Vanmiddag leuke matches gehad met Team Slayer. Samen in het team met Skullcrusher X, Gangsterdwerg, MXS, !! Snitz !!, !! Fusion 4 !!, Double U 2, Banana, Psy Ronnie, en nog wat mensen. Super tof om te doen, samen met zijn 4-en een kamer joinen en de strijd aangaan. We hebben in totaal maar 2 potje verloren :)

    Smaakt naar meer :cool:
     
  9. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb heb vanmorgen de beta vanaf crackdown gedownload, toen ik iemand wou joinen stond er dat mijn NAT strict is, maar als ik mijn connectie test of het dashboard, dan staan de NAT settings op open. Daarna heb nog eens geprobeerd de halo 3 beta op te starten, maar als ik in het menu van de beta zit, en wil starten, dan komt er een schermpje met 'The Halo 3 public multiplayer beta is currently unavailable, or has expired'. Is er ook iemand anders met dit probleem?

    Ik heb al de beta opnieuw gedownload, mijn internet connectie opnieuw opgestart en de xbox opnieuw opgestart, maar niets hielp.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    yeaah :thumbs: zeer binnenkort weer!

    p.s. psy ronnie? psycho johnny en ronnie terug?
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Is goed :)

    Click

    Ja, PsychoRonnie, maar ik ken hem niet...
     
  12. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    op www.gametrailers.com staat een HD video met vergelijkingen tussen halo 2 en halo 3. Serieus, soms weet je gewoon niet naar welk deel je zit te kijken zoveel lijkt het op elkaar.
     
  13. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook ,gewoon blijven proberen.
     
  14. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    werkt ie bij jou nu wel dan?
     
  15. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist ook voor het eerst gespeeld, en het valt mij ook op dat ie zo goed als hetzelfde eruit ziet als Halo 2. Het is allemaal wel wat mooier, maar niet erg bijzonder. Veel kartelrandjes viel mij ook op. Maar waar ik helemaal van stond te kijken was de framerate, die lijkt de 30 fps vaak niet te halen.

    Mijn eerste potje was gelijk een potje met gigantisch veel lag, potje erna was de lag gelukkig weg.

    Maar ik ben niet echt overtuigd, was al geen Halo 2 fan, en dit lijkt zo goed als hetzelfde.
     
  16. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Lag, framedrops? Men, daar heb ik dus serieus geen last van.
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik vind alles juist ongelooflijk vloeiend lopen. Ben heel blij met dit deel. deel 1 en 2 bijelkaar met een paar leuke halo 3 elementen erin. _O_
     
  18. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Nog wat potjes gespeeld, alle maps geprobeerd, ook teammatch gedaan, maar ik blijf het een matige game vinden, het loopt wel vloeiend, maar het blijft rondhoppen en schieten op alles wat beweegt, geen tactiek, geen teamplay, weinig variatie. De singleplayer zal mss wel vet zijn, maar de multiplayer vind ik niet geweldig, ik ben er ook niet super goed in, mss dat het ook deels daardoor komt :p
     
  19. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik me niet vergis is dit de beta, hij is dus niet af, en het grafisch tunen hebben ze dus waarschijnlijk ook nog niet veel gedaan, het komt wel, gewoon geduldig zijn.
     
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Het lijkt me trouwens wel vet om een keer teammatch te doen met wat Nederlanders, dus voeg me gerust toe, maar ik heb nooit Halo 2 online gespeeld en ben niet zo goed in deze game :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina