Dat was 1,5 jaar geleden ja, omdat de Xbox 360 de eerste next-gen console was van de drie. Nu 1,5 jaar later ziet het er gewoon 'goed' uit. Ratchet and Clank daarentegen weet in mijn ogen gewoon veel meer te imponeren. De enorm gedetailleerde stad, de prachtige ontworpen characters en de grootse bossfights maken deze titel next-gen. Alles klopt gewoon aan deze game. Gelukkig heeft de Amerikaanse pers het spel mogen bewonderen en op grafisch gebied is men erg te spreken over het spel.
Voor de duidelijkheid: dit zijn mensen die het spel met eigen ogen mochten bezichtigen. Dat R&C mijn favoriete gameserie (niet mijn favoriete, maar wel een van de betere) is staat buiten de discussie, want dit is eerder een kwestie van realistisch zijn. En als je realistisch bent kan Kameo hier gewoon niet tegenop. Nou vind ik het sowieso al achterlijk om te gaan roepen dat Kameo indrukwekkender is, want een titel van 1,5 jaar geleden die meer indruk weet te maken getuigd eerder van fanboyerig gedrag. Maak de vergelijking maar als Kameo 2 verschijnt, want dat is een veel eerlijke vergelijking.
Tot slot wil ik nog even zeggen dat dit allemaal work in progress is oftwel men heeft nog alle tijd om de boel op orde te hebben. En tot dusver hebben ze dat, op de slowdowns na.
Wat wil je dan dat ik ga doen? Het spel gaan vergelijken met Gears of War zoals vele achterlijke fanboys doen over diverse fora (Arjan you know it )? Zonder het spel met andere genres te gaan vergelijken, weet Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction in zijn soort te imponeren. Oke nu ik mijn mening heb gegeven wil ik er ook meteen een einde aan maken, want dit soort discussies leiden tot niets.
Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2007