Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    De beta bestaat al veel langer, en ik een half jaar kan je makkelijk het spel poleisten lijkt me ?
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat is dus wat mij ook enorm opviel. Gewoon halo 2 + een beetje. Niet enorm bijzonder, en wel bijzonder kartellig. Paar keer AA eroverheen en het is weg! Heb er vertrouwen in dat dit in de volledige versie goed voor elkaar is.
    Verder geen last van framedrops/lag e.d.
     
  3. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ALS het een beta is, dan zijn dit de uiteindelijke graphics, anders zou het namelijk onzinnig zijn om het als beta uit te brengen, een beta is bedoeld als laatste check of alles fatsoenlijk werkt, als je dat niet met de uiteindelijke graphics doet, dan is een beta waardeloos.

    Ik geloof alleen niet dat dit een beta is. Gewoon een vroege online Demo, met de naam Beta om het duurder te laten klinken.
     
  4. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan even iets anders. Kunnen jullie vertellen wát er dan zo geweldig is aan het spel? Ik heb het hele topic niet doorgelezen, dus misschien is dat al wel gedaan ofzo, maar ik heb echt heel erg het idee dat iedereen deze game alleen maar tof vind omdat het Halo is. Had het een nieuwe franchise/game geweest, van een onbekende developer enzo, dan - denk ik - dat veel minder mensen het tof vonden, gewoon omdat het grafisch gewoon niet is wat de 360 kan, en het (op MP gebied) niet echt iets super vernieuwends doet wat we nog nooit hebben gezien (sneller MP's hebben we wel vaker gehad).

    Ik hoor echt (heb net een filmpje gezien over een discussie van GameKings) en daar hoor ik echt niks anders dan een fanboy (Dennis) roepen die alles probeert te verdedigen, maar ik hoor echt niet waarom hij het tof vind. Alleen dat het tof is, omdat het lekker snel is, en als je het niks vind, dan moet je maar naar R6 ofzo. Maar wát maakt Halo 3 (beta) nu zo tof?

    Overigens, ik zeg totaal niet dat het me geen leuk spel lijkt ofzo. Ik ben alleen wel met sommigen eens dat het grafisch niet echt goed is, en dat het niet iets super veel beters doet dan andere games. Kijk naar Quake IV, ook een super snelle MP, maar die was niet zo gehypt als die van Halo 3.
     
  5. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Met alle respect voor Halo, maar wat is nou echt leuk aan dit spel? vage wapens, beetje dom schieten op alles en nog wat...

    Vind het tegen vallen. nou ben ik ook geen halo fan en heb nog nooit halo gespeeld.

    Geef mij maar GoW
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hoe kan je dat nu zeggen als je het spel nog nooit gespeeld hebt? :{
     
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Jort en Laconiek: Ik ben het helemaal eens met wat jullie zeggen, het kan best een aardige game worden, vooral de singleplayer, maar Halo 3 is zo overhyped. Dan is GoW idd een stuk beter en origineler.
     
  8. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Geheel gelijk. Heb de halo beta nu ongeveer drie uur gespeeld en het is echt een aanrader. Ook voor mensen die halo eerst niet leuk vonden
     
  9. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een beta , hij loopt vooral om het matchmaking systeem te testen en het online gebeuren... de graphics zullen ZWAAR verbeterd zijn in de volledige versie ;)
     
  10. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0

    Beetje bij de hand, maar ik bedoel dat ik voor de beta versie geen halo heb gespeeld, dus geen halo1 en 2.
     
  11. Cybercon

    Cybercon Guest

    Heb de beta zo'n ruim 3 uren gespeeld en tot dusver kan ik niet echt zeggen dat ik het er warm van kreeg.

    Laat ik eerst even vooropstellen dat het spel grafisch er gewoon ondermaats uitziet. Dit is duidelijk Halo 2 in een HD jasje en voor een second generation game vind ik dit toch wel iets wat je Bungie kwalijk mag nemen. Halo heeft sinds kort een gróte concurrent erbij gekregen, namelijk Gears of War. Als je dan met zulke graphics aan komt kakken verlies je het in ieder geval dik van Gears. Nou is het wel zo dat we hier te maken hebben met een beta build, maar zal het dan nog drastisch gaan veranderen met een release over 4 maanden in zicht?

    Verder voelt de gameplay wat verouderd aan, maar aan de andere kant speelt het toch wel weer lekker. De nieuwe wapens mogen er ook zeker wezen, met name de lasergun is een aangename verwelkoming. Iets wat Halo 2 zo sterk maakte is de verdomd goed werkende matchmakingsystem en zo ook in Halo 3. Dit is toch echt iets waar vele andere console MP games iets van aan kunnen nemen.

    Trouwens dit vind ik altijd wel het grote voordeel van die beta's, de gamers de mogelijkheid geven om feedback te geven. Mijn eerste tip alvast: Bungie plaats de communicate button heel rap op de RB button :{ Serieus dit werkt nu gewoon voor geen meter en zeker niet met de lag die er regelmatig is.

    Al met al zal ik het spel in het weekend nog even extra onder de loep nemen, maar tot dusver ben ik wat lichtelijk teleurgesteld :'-(.
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Omdat de grafics wat minder zijn? Je zegt zelf ook dat het een beta is, dus wat loop je nu dan te roepen? Die game wordt heus nog wel mooier dan wat het nu is, en wat dan nog, zolang ze maar op andere punten (zoals online) goed uitwerken. En het hoeft niet alleen maar grafics te zijn imo, Counter Strike wordt toch ook nog helemaal lam gespeeld. *Sommigen ook altijd van, blabla het ziet er niet uit.....

    Gameplay vind ik wel verbeterd, op dat praat knopje na idd. Het wapen-pakken-systeem vind ik een hele verbetering, loopt zo fantastisch beter.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee Gears of War is zonder hype gekomen. ;) Gears of War werd al gehyped vanaf de concepttekeningen. Neemt niet weg dat het eindproduct het ook waar heeft gemaakt. :)

    En ik heb zojuist ook die video gekeken en ik vind het zeker mooi hoor. Ik vind het haarscherp, gedetailleerd en de HDR-lightning vind ik ook erg mooi. Ik snap niet wat je nog meer kunt verwachten? Voor een 360 game is dit keurig, niet het beste, nee dat is duidelijk Gears of War. Kritiek dat het gewoon een opgepoetste Halo 2 is, geldt -vind ik- voor álle games. Je kunt bij deze generatie geen baanbrekende vernieuwingen meer verwachten. Graphics halen gewoon een punt waar het alleen nog maar meer, scherper, gedetailleerder wordt. Ik ben allang blij dat de graphics niet de topprioriteit zijn.
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Halo 3 is eigenlijk nog niet eens zo gehyped of zie ik dat nu verkeerd?

    De beta is natuurlijk wel een grote stunt alleen het zorgt er natuurlijk wel voor dat ze sommigen dingen kunnen verbeteren :D.
     
  15. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind de beta echt supervet :p en ik kan echt ni w8en tot het spel er uiteindelijk is !
     
  16. Cybercon

    Cybercon Guest

    Kijk eens, meneer heeft nog wat recht te zetten na de discussie van God of War II toen we een meningsverschil hadden over het grafische aspect van het spel?

    Als totaalpakket vind ik het wat teleurstellend. Het voelt gewoon zoals Halo 2 aan met maar al te weinig vernieuwingen. Echter constateerde ik dit na 3 uren spelen, dus het is even afwachten of ik nog van mening zal veranderen.

    Op je opmerking over de graphics wil ik nog wat zeggen. Dat het bij Halo voornamelijk om de gameplay draait weet Calimero ook nog wel, maar voor een tweede generatie titel weet het tot dusver geen indruk te maken. Gears of War is zonder twijfel de meest indrukwekkende titel tot dusver en als je Halo 3 dan bekijkt is dit toch een grote stap achteruit. Terwijl je eerder denkt we van het spel nóg meer kunnen verwachten. But then again, dit is de beta en het is een kwestie van afwachten. Maar ik geloof niet dat het spel over 4 maanden er zoveel beter uitziet. Ik zou het in ieder geval erg knap vinden van Bungie als ze dit toch nog realiseerbaar weten te maken :thumbs:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2007
  17. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Als totaalpakket? Dude het is een BETA met 3 levels? Welk totaalpakket... Je hebt echt 2% van de totale game hoe kun je dan over het "totaalpakket" een uitspraak doen... |:-
     
  18. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Vind de Beta eigenlijks een beetje tegenvallen, het ziet er gewoon uit als een opgepoetste Halo2, speelt vrij traag, en het level design is wel zo verschrikkelijk kut. Jammer, en hoewel m'n mening over Halo3 in het geheel hierdoor niet veranderd omdat ik weet dat ze er nog veel veel en veel meer aan gaan doen, toch vind ik dat ze de Beta wel wat beter hadden mogen maken. Jammer. :{
     
  19. Cybercon

    Cybercon Guest

    Totaalpakket is dan niet het juiste woord, maar over de beta genomen had ik moeten zeggen. En 2% van de game? Huhm als dat zo is kan ik mijn posts hierboven meteen gaan verwijderen, want dan hoef ik me helemaal nergens druk om te gaan maken.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    @ Head Ninja: Wees blij broertje, hij is met 4 dagen verlengd. ;):)
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina