1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben het wel met Cybercon eens, ik kan zeker niet op tegen Ratchet. :+
     
  2. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Pac-man verslaat jou nog :b:

    Vraagje, is het niet vervelend dat er geen rumble functie bij de ps3 controller zit? Ben er namelijk nogal aan gehecht en wil wel een next-gen console in huis gaan halen. Maar kan niet kiezen :mad:
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    En nu ga je naar mijn inziens iets te ver, jij ging hierboven al in de fout om jou menig door te laten gaan als een feit (wat je wel vaker doet), en nu ga je mijn posts nog op fanboy gedrag keuren. :'-(

    Het word echt steeds mooier, het lijkt wel of er geen menig gegeven meer kan worden of het is gelijk een fanboy post. Dit forumgedeelte gaat daar de afgelopen door naar de klote als je het mij vraagt. Weet je wat jij eens zou moeten doen, duidelijker een post lezen, en vooral BEGRIJPEN wat iemand met zijn menig wil laten overkomen. Inplaats klakkeloos mensen uit te maken voor fanboys of 'daar heb je hem weer :'-( '. Kameo is ook een platformer, en die nam ik als voorbeeld om aan te tonen dat ik er weinig vernieuwing in vond zitten, en dat daardoor die WOW factor er niet is, omdat IK tot nu toe (afgaande op de gameplay video) in R&C geen dingen heb gezien die ik nog niet in andere platformers heb gezien. *zucht*

    Bedankt KAMEO voor je goede moderator kwaliteiten. ;)
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  5. Cybercon

    Cybercon Guest

    Dat had ik dus vandaag bij de beta van Halo 3 :emo:. Tot dusver heb ik namelijk nog maar weinig veranderingen kunnen ontdekken wat het spel zoal vernieuwd maakt ten opzichte van Halo 2. Maar goed dat terzijde...

    Wat de vernieuwingen in Ratchet and Clank betreft zijn er toch een aantal die het spel weer zo goed gaan maken. Maar over de vernieuwingen hadden we het niet eens over. We hadden een discussie waarbij jullie concludeerden dat Kameo er beter uitziet dan Ratchet and Clank op grafisch gebied. En dat is dus het punt waar ik het al uitgebreid over heb gehad in mijn verhaal hierboven. Snap dan ook niet wat je nu duidelijk wil maken :thumbs:

    Voor nu is het wel genoeg geweest wat de battle tussen Kameo en R&C betreft, zowel jouw als mijn mening zijn bekend :thumbs: Chears mate :b:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2007
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hahaha lees voor de gein nou eens terug :+ Je zet je zo voor lul namelijk, ik heb het geen 1x over de grafische kwaliteiten gehad (jij wel). Ik heb het over bewegende boompjes, plantjes, wolkjes, parallax mapping etc Maar niks gezegt over 'zo dat ziet er toch niet uit man', alleen dat ik niet onder de indruk ben. Daarnaast heb ik ook nog eens gezegt dat je dit gewoon op een HD televisie moet zien want dan komt het tot zijn recht.

    Maar nog ff dit het getuigen dat jij Gamespot en IGN gebruikt om aan te tonen dat de gameplay zo geweldig is leidt ertoe dat jij zelf een menig van een ander nodig hebt om je standpunt te maken, ik dacht dat jij niet in die sites geloofde? :+ Waarom nu dan in eens een standpunt van Gamespot en IGN overnemen?

    Cheers Mate ;)

    Laten we het hier maar bij houden...
     
  7. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra jij leert om iets minder direct op de man te spelen en de mening van een ander leert te respecteren wil ik best reageren. Ik ben niet echt gecharmeerd van de discussie die hier tot op heden wordt gevoerd. Daarnaast heb ik nog niet de tijd gehad om al het nieuwe materiaal te checken.
     
  8. Cybercon

    Cybercon Guest

    Met een opmerking als: ''de omgeving is doods'' maak ik uit je reactie op dat je op de term next-gen doelt. De grafische kwaliteiten zijn hier toch van belang? Het is de engine die dit mogelijk moet maken. En ja dat jij de omgeving ''doods'' mag je natuurlijk vinden hoor, maar in ik zie genoeg dingen binnen de omgeving die de levendigheid uitstralen hoor :emo:. Misschien een teken dat je de demonstratie toch niet volledig hebt gezien?

    Dat is ook de reden waarom ik soms zo moedeloos van je wordt :+. Je legt namelijk vaak de woorden in mijn mond. Ik heb gezegd (lees mee) dat ik de recensies van Gamespot en IGN altijd van mindere kwaliteit vind in tegenstelling tot de andere sites. Dat is nog altijd een wereld van verschil. Over jezelf voor lul zetten gesproken....

    Een goedenavond Dennis, fijne middag gehad, lekker gegeten? :+

    Wat vond je van de nieuwe beelden van Uncharted o.a.? :cool:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2007
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ben je nu echt zo lomp als dat je overkomt?

    Dan mag jij zeggen waar jij zegt dat je de kwaliteit van Gamespot en IGN minder vind in deze post? :+ Ik weet namelijk heel goed wat jij hier in deze topic post, en als mensen de bronnen IGN en Gamespot gebruiken ga jij al janken omdat het GEEN goede bronnen zouden zijn ze zouden te Amerikaans (lees: pro Xbox) etc zijn lol 8) En nu ga je hieronder vrolijk zitten verkondigen dat hun het met hun eigen ogen hebben gezien....:):

    Daarnaast duide het doods op het gegeven dat er geen beweging in zat gras etc, maar nu herhaal ik mezelf eigelijk en daar heb ik weinig zin in. :emo:
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  10. Cybercon

    Cybercon Guest

    Is lezen nou echt zó moeilijk? :emo: Ik heb toch aangegeven dat ik hun recensies de laatste maanden van mindere kwaliteit vind. Dus hun bevindingen (staat buiten de discussie) mag ik dan niet in geloofwaardigheid aannemen? Wat een onzin zeg :emo:. Niet alleen Gamespot en IGN zitten dit keer op een lijn wat het grafische aspect betreft, maar ook andere talloze sites. Ik heb echter hun citaten gepakt, omdat deze twee sites volgens vele de twee meest 'noemenwaardige' sites zijn.

    En kom aub met bewijzen waarin duidelijk naar voren komt dat ik Gamespot en IGN geen goede bronnen vind. Ik kom nu echt niet meer bij :lol:
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja handig zo'n zoek functie joh ... http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=2312390&postcount=769 hoppa, kom je nu weer bij? :): Maargoed ik hou het hierbij.
     
  12. Cybercon

    Cybercon Guest

    Hoppa en waar sloeg die opmerking op? Op de kwaliteiten van hun recensies :): En achter die standpunt sta ik nog steeds, echter hun specials blijven nog prima en zijn gewoon in vertrouwen aan te nemen. Gamespot en IGN zijn in ieder geval niet de sites waar ik voor reviews en het nieuws kom, want daar zijn wel betere voor.

    PS: toch nog goed dat je met het bewijs kwam, dat is bij sommige nog ver te zoeken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2007
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ow shit doe ik het weer, tja ik zorg wel dat ik bewijs kan vinden hoor. Maargoed als IGN en Gamespot wat goeds te zeggen hebben over 'jou game', uiteraard dan mag je ze wel gebruiken. Maar stel je voor als ze er niet te spreken over waren oeh oeh oeh... 8) :+
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Eh ja.... back ontopic maar weer.
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Most Wanted Entertainment became an official XBox 360 developer!

    Okeej dan maar een 'nieuwtje' Most Wanted Entertaiment heeft zich achter de developer's van de 360 geschoold. De makers van de Black Noise Engine, en Joint Task Force zijn bezig aan een nieuwe 360 (en pc) titel. Ik denk dat het weer een shooter gaat worden.
    Bron: http://www.most-wanted-entertainment.com/index.php

    De tech demo op Gametrailers ziet er al indrukwekkend uit, het doet me denken aan Shen Mue kwa omgeving, en de engine zou zich er ook goed voor lenen. Alleen denk dat we daar nooit meer een deel 3 van zullen zien. :'-(
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  16. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Het modder gooien waar je het over hebt heb ik niet gezien of gehoord, misschien wat uitdagen maar laat me svp een bron zien waarin dit gebeurt want juist Sony is degene die erg laagdunkend doet over zn concurrenten...

    Voor de rest van je verhaal heb je natuurlijk gelijk omdat het allemaal markering kerels zijn maar ik vind Moore wat betreft communicatie gewoon erg straight en helder.


    Wie ben jij nu helemaal om mij hier WEDEROM persoonlijk aan te vallen....?????
    Wat ontzettend jammer dat jij jezelf niet onder controle kunt houden kerel... Bedroevend dat er hier ook niet door een moderater opgetreden wordt overigens.....

    Kun je verklaren waarom je mensen in cyberspace persoonlijk aan moet vallen "Boss"??

    Is iemand waarderen voor zn manieren van interviews geven aanbidden??
    Ik houd de strijd tussen de giganten in de gaten omdat ik dat leuk vind en daar praat ik over met mensen zoals nu met Kameo (die wel normaal reageerd maar jammer genoeg niet ingrijpt met dit soort dingen.).
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Tja deze topic gaat er aan kapot zeg ik je (als mensen als jij en ik die een ander standpunt hebben weg zijn uit deze topic is hij dood ), en die mods vinden het allemaal maar prima. :{ Uitgemaakt worden als fanboy is de normaalste zaak geworden in deze topic, zelfs als je je eigen menig verkondigt is het nog niet goed.
     
  18. Cybercon

    Cybercon Guest

    Bron

    Zo dit is een unicum zeg, Ubisoft en exclusief :emo:
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nu sla je wel een beetje aan 't overdrijven imo... Ik lees nu net pas in Xwon z'n reply dat boss een dergelijke opmerking had geplaatst. Kortom, wij kunnen ook niet regel voor regel in de gaten houden. Persoonlijke aanvallen e.d. zijn nergens voor nodig, en worden gewoon aangepakt. Mocht je de indruk hebben dat er niets aan wordt gedaan kun je het bericht in kwestie ook rapporteren of een pm sturen naar een mod/admin.
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Als ik dat doe dan krijg ik geen gehoor, zelfs na 2x reporten nog niet. :{ Nee als ik als 'oud member' van XBW vaker zulke opmerkingen krijg hou ik het hier ook voor gezien, dan is dit forum echt in waarde gezakt. Of gewoon veranderd, reporten doe ik niet meer aangezien ik vaak ook heb mee geholpen om het forum netjes te houden, blijkbaar word dat niet in dank afgenomen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina