RiP Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SNiPzhots, 8 apr 2007.

1. Jimadinho

Jimadinho Guest

@CoNNeCTiCuTZooi Yo gast je weet zelf hoe goed qG is. laatste clanmatch die je tegen ons heb gespeeld werd je geownt. Is leuk dat ic3 toen won van ander team maar gelijk daarna tegen main team en ze verloren 3-0. Maar goed yo..is wel steeds leuk dat je met allemaal bullshit komt maar je weet zelf ook hoe goed we zijn.

@Pine Nigga please..ook jou clan werd gecrushed..Je bent chille gozer yo maar ook jij weet dat je geen kans maakt tegen qG ;p dus niet stoer doen jij :D ohja wanneer gaan we pokere pikkie?

@xbox-master Waarom post jij nog uberhaupt iets pik? je clan is al helemaal niet goed. jullie waren toch ook op argaming lan toen?

@IEDEREEENN Ik zie echt overal flame over qG. Ik ben ook gewoon speler voor qg en het zal me niet veel boeie wat er ook gezegt word yo. maar uiteindelijk zijn wij toch altijd de gene die winnen en goede resultaten halen...je kan wel blijve ontkenne dat qg niet beste is..maar diep van binne weten julli eallemaal dat wij beter zijn yo ;p ok chill peace <3...

Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2007
  2. qG heeft denk ik het beste GoW team van Nederland ja. Betekent niet dat jullie ook allemaal even sportief zijn. Toch jammer dat als jullie een keer verliezen, dat er altijd gezeik is. Ic3 won van jullie, toen jullie niet met het main team speelde. Jullie wonnen van Ic3, toen Ic3 niet met het main team speelde. Dat heeft nano al 300x gezegd maar jullie negeren het op de een of andere manier gewoon. Mrja peace

Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2007
  3. Jimadinho

Jimadinho Guest

Kijk, thnx man :D

en ja over dat ic3 gedoe, ik snap wel wat je probeert te zegge. maarja dat is ook al 100 jaar oud en ze zijn daarna terug geownt :) maar ze hebben toch een plaatsje in onze loss history :D

4. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Je gebruikt een hoop yo yo's dat wel, dat is het enige geyoyo wat ik van qG niet ken zeg maar, die yoyo'en die wins op zich wel naar binnen. qG verdient alle respect, zeker een heel goed if not het beste GoW team van NL, mogen ze trots op zijn. Alle clans zijn natuurlijk de uiterste best aan het doen om ze toch een keer goed te pakken, wellicht lukt dat ook eens.

pG wil die beproeving binnenkort zeker een keer aan. Shadowrun moet het wellicht ook goed gaan doen en daarna gaan we met zijn allen gesjellig ownen op UT3. Wellicht maken andere clans dan ook eens kans tegen qG. GoW is straks dood als een pier.:9

5. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik en m'n team zullen GoW blijven spelen tot het WCG, al zijn we de enige die het nog spelen.

6. Hardcore GoW 2 the Bone _O_

7. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    En mooier nog, WE GAAN HET WCG PAKKEN OOK!\o/

8. Als Named tijdens de finale niet wegloopt om een zakje chips te halen, komt het goed :9

9. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zorg dat er een promo team van lays naast hem zit. Zittuh blijven kreng!

10. SmartieZ

SmartieZ Guest

Besef je ook wel dat ik Ic3 gewoon feliciteerde met hun Win. Welverdiend omdat wij dom bezig waren? Ik trip gewoon beetje op het feit dat Nano door blijft gaan over dat hun het beste team waren. Ze wonnen, fact, maar het feit dat Majin niet meedeed zorgde dat dat kon gebeuren. Ic3 was niet het sterkste team, ze wonnen alleen het toernooi.

11. Jimadinho

Jimadinho Guest

Yo maup haha. en ja respect voor het tryen ;p

UT3 is vooral PC game he vergeet dat niet yo. en ik denk dat gow niet eens zo dood gaat man. WCG komt inderdaad en nog een deel 2/3. En zelf nu met die halo3 beta zie ik iedereen in me lijst nog steeds gearse xd hebben ze ff halo3beta gedaan komen ze terug naar gow. gow blijft ownage yo.

12. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Dont worry, steun komt onder grote stenen vandaan, ik heb zelfs mijn profiel erop aangepast maatje. Maar het WCG wil ik jullie hebben. Zoals named zijn chips eet wil ik jullie op het WCG, dat moet gewoon de finale in Off Corso gaan worden, laten we er een mooi feest van maken qG en pG!:)

13. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hang gewoon met een touw een emmer om Named z'n nek vol met chips van Lays. Neem wat plastic zakken vol met chips mee en leeg om de map een zak in z'n emmer.

Hier is al z'n maand geleden over nagedacht ;)

14. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    ja net als quakle 4maar toch verdomde lekker dat ie naar de 360 komt! weet zeker dat pG hiermee heel ver gaat komen en hoog gaat scoren! De teller gaat daar tussen qG en pG op 0

15. iT heatshot

iT heatshot Guest

LMAO ik zal der ook zijn met mijn groep ;)

16. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Hoe dik is named wel niet?!? GoW gaat niet dood tot WCG :) ShadowRun lijkt me ckr wel vet, maar beetje eentonig voor jullie als er alleen op je scherm het volgende komt te staan: You were killed by inT WannaB/Pino/GhettoPimp! (Als ik dan niet anders heet).
    Sander gaat ckr met de trollen spelen, dan kan hij zich beter inleven in het spel :)

17. iT heatshot

iT heatshot Guest

jij was tog quak pro ? als het een vet spel word ga ik het ook wel spelen }:] :)

18. SmartieZ

SmartieZ Guest

kan er iemand hier voor mij even een korte omschrijving van Shadowrun geven? Fantasy/Worldwar/iraq/space/ fps/ tps/ rpg/ wat is het voor iets? Hoeveel tegen hoeveel en PC vs 360 toch?

19. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443

20. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0

Pino? voorlopig moet je eerst je connectie regelen anders staat er jor troll has been anal fisted by mauperd, kan me quake 4 van de week nog herinneren! Je hebt niet eens mee kunnen spelen lekker ding, heb je wel gemist!

Deel Deze Pagina