Clan Name Army of Darkness Clan Tag xAoDx Clan History xAoDx is ontstaan uit een aantal members van xG0Dx. RAMP4GE en DAM4GE zijn samen uit xG0Dx gestapt door de slechte leiding van die clan. Meteen zijn SUPR3ME en UND3FT3D ge-joind, waarna er nog een aantal andere members bijkwamen... Clan Games Gears of War Clan Members Leaders xAoDx DAM4GE xAoDx RAMP4GE Co-Leaders xAoDx SUPR3ME xAoDx UND3FT3D Members xAoDx RUUB xAoDx IMP4CT xAoDx INV4DER xAoDx THUND3R xAoDx LEON1DAS Clan Website www.clan-aod.nl (under construction) Active On Consolegaming.eu (ID: 118, current place: 9) Xboxworld.nl 3.0 Tournament (1/2 Finales) Contact xAoDx SUPR3ME timmiemans@hotmail.com xAoDx RAMP4GE bashoogzaad@hotmail.com Userbar and Avatar Under construction _0/, ff de banner erop gezet
Goede beginpost Zullen we binnenkort eens een clanmatch doen jongens? Ik ken sommige van jullie nog wel van andere clans. Wat dachten jullie van morgenavond? of zaterdagavond? Laat het even weten. P'z Kings
@ iedereen: Speel niet tegen de clan AAP, ze willen hun loss voor consolegaming niet reporten..Omdat ze het zogenaamd niet snappen hoe je het moet invoeren op consolegaming, en als je dan vraagt of je ze ff moet helpen bij het invoeren, werkt hun internet niet... Niet tegen ze spelen dus ...
leuke site die gasten van playground doet dat al heel lang heel goed met die PHP nuke scripts etc erin altijd goed, beweegt het lekker van etc, alleen jammer dat je niet zo heel veel aan het uiterlijk veranderen kunt als dat je uiteindelijk wilt. Die shirt sponsor van jullie is dat iemand uit jullie clan of een exclusieve deal? Of kan ik hem ff mail nuken met een sponsor vraagje? Heel veel succes en inderdaad speel eens ff een leuke match tegen trois rois aKa 3Kings
had ik gerelateerd aan de blauwe /modjes van B U U vond hem wel lollig, zit een auto refresh van 10 minuutjes op. Zometeen veranderd ie weer!
Deze heb ik niet meegekregen... zag wel dat veel reacties van buu weg zijn gehaald met een /Mod edit.
sjees moet ik nog de hele gedachte gang erachter uit gaan leggen ook? Jij wilt ook alle puntjes op de i, ü, ij en ö he grrrrrrrr, heb gedronken als ik het morgen nog weet waarom wanneer en waar in dan bel ik om het hele verhaal uit te leggen. LOL
Zie je wel, dacht al dat er iets met je was In het andere topic vraag ik net aan je of je aan de stuff zat Damn ik bof zo met mezelf. Wie wil me aanraken?
Sorry dat we jullie topic een beetje volspammen (als ik zo terug kijk...). Maar aan de andere kant houden we het wel levend voor je
hi boys , gg wp clanmatch van vandaag. Ik waardeer clans zoals jullie met een mooie site en een motivatie waar ik zelfs wous van word . Hoor jullie wel man grtz Buu
omdat ik mensen wil waarschuwen voor iets wat niet op xbw over gesproken mag worden. Dit vind ik erg jammer ik wil mensen alleen helpen meer niet. maar dan niet tog _0/
Ja, het was wel een vette match , duurde echt 2 uur ofzo ..Jammer dat we net verloren: Ic3 cold vs. Army of Darkness 3-2 War Machine 5-0 Fuel Depot 2-5 Mausoleum 5-3 Rooftops 4-5 Canals 5-2 Zoiets was het, goed gespeeld , heb net de loss ge-report... Quality Gaming vs. Army of Darkness 3-0 Weet de maps niet meer, werden echt ge-ownd
Thnx voor de goede reacties, @Maup3rd: Dat is een zeer exclusive deal bij een zeer exclusive bedrijf ..Nee sorry, het is gewoon het bedrijf van de ouders van xAoDx SCORP1ON die voor onze sponsering zorgen