The Darkness

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 31 dec 2006.

  1. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog te wachten op een demo... vooral multiplayer zal goed moeten zijn wil ik deze game gaan kopen... en tot dusver lees ik vooral dat de levels heel klein en simpel zijn.

    Dus eerst maar een demo daarvan.
     
  2. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij gamekings de game gezien en het zag er echt heel vet uit. Op Insidegamer spraken ze zelfs van de beste openingsscene uit een game ooit!
     
  3. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een filmpje ervan gedownload via Live en zag er leuk uit, hopelijk niet een heel simpele rechttoe, rechtaan shooter, maar goed verhaal erin.
    Na Condemned is er niet veel meer uitgekomen, of ik heb niet opgelet. :+
     
  4. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    dan heb je niet goed opgelet.. Condemned een shooter?
     
  5. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    ...ik heb het spel zelf hoor...|:-
    Ik doelde op de sfeer, overigens zitten er wel degelijk vuurwapens in Condemned, zij het in zeer beperkte mate.
    Horror/thriller genre bedoelde ik dus, dit heeft meer weg van The Suffering, die overigens ook heel goed was, zij het dat die zowel in first als third person te spelen was. _O_
    Verder heb ik alleen Call of Chtulu en Resident Evil gedaan van dat genre, zijn me allemaal goed bevallen.
    Behalve of RE op de Gamecube, dat zoog op de 1 of andere manier.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2007
  6. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    ja er zaten vuurwapens in maar het is geen fps.. en sfeer is een mening.. de sfeer in condemned is heel anders dan bijv. een kameo.. volgens mij wordt de darkness ook heel anders qua verhaal..
     
  7. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe wou je het dan noemen, first person smacker? ;)
    Dat het anders is dan Kameo lijkt me duidelijk, bedoelde dus horror/thriller spellen. :)
    En dat het verhaal anders wordt lijkt me ook logisch. :+
    Hoe dan ook ben benieuwd, zolang het maar niet zo verneukt wordt als Prey. :eek:
     
  8. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    action horror ;)
    nja idd in de horror thriller is condemned idd wel het hoogtepuntje.. je hebt dan nog fear maarja die was allang uit en lang niet zo sfeervol als condemned.. maar ik denk niet dat the darkness erg horror is..
     
  9. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    gezichten afsheuren, harten eruit rukken en laten opeten door demonische slangen.

    als dát geen horror is;)

    Ik denk dat je suspense bedoelt. Condemned was een echte suspense (horror) action FPS. Darkness lijkt meer een horror actie FPS te worden...dus zonder de echte claustrofobische 'out of bullets' sfeer die Condemned zou tof maakte.

    Toch lijkt dit een verfrissende (bloedige) game te worden
     
  10. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    De comic was vet, dus hopen dat de game ook tof gaat worden. De beelden zijn in ieder geval veelbelovend.
     
  11. GengeR

    GengeR Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de reviews positief zijn over deze game wil ik em hebben :)!
     
  12. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Bij Gamekings ook. :+
     
  13. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Hmm het lijkt mij dat the darkness meer grappig dan horror wordt. (Die goblingevallen met jackhammers enzo) Er zit zeker gore in en dat mag ook wel!
     
  14. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    dit lijkt me echt vet vooral de multiplayer
     
  15. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    oh, ok. Ja ik heb niet alle filmpjes gezien. Tot nu toe had ik de indruk dat het vrij grimmig was, ipv grappig.
     
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer deze game precies uitkomt ?
     
  17. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    29 juni ff in m'n agenda zetten dus.

    Wat voor mij nog wel een probleem kan zijn, zijn m'n ouders. M'n ma vond Gears of War iets té, m'n pa wilt eigenlijk dat ik 't niet meer speel. The Darkness is nog erger. Het is First-Person, The Darkness eet harten uit, bijt stukken van je lichaam er af. Veel bloed, veel horror. Dus hopen dat ik als ik thuis kom d'r mee, ze zoiets hebben van: 'Nou ja, vooruit dan. Maar de volgende keer dus níet he.' En ik ben 15 en 't is niet dat ik 'r last van heb, maar m'n ouders hebben zo iets van. Al dat bloed in spellen, moorden zo gruwelijk, waar is dat goed voor?

    Hoe zit dat eigenlijk met andere minderjarigen hier die 'm willen kopen?
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja, tis idd wel een erg bot spel. Maar ik vind persoonlijk dat je ouders niet zo moeten zeuren. Totdat bewezen is dat games kinderen doen veranderen in hersenloze, ziek gestoorde moordenaars zou ik tegen je ouders zeggen : game on, het houd je tenminste van de straat af :thumbs:
     
  20. Metsada

    Metsada Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan is het al te laat

    Maargoed, de game zelf ziet er wel grappig uit, maar ik ben vooralsnog erg sceptisch, op een gegeven moment zie je in een gameplay verhaal dat hij wordt aangevallen door de politie die een busje terug parkeren. Hij gaat dan die agenten te lijf, maar die doen gewoon helemaal niets terug, de ai zag er in dat stuk iig heel erg beroerd uit.
     

Deel Deze Pagina