[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Eh, nee :+ Eat gnomes :)

Dwarf rogue, tsja, veel mensen vinden human/night elf de "beste". Maar ik heb zoiets van; care 8) Net of een dwerg opeens mijlen ver onder een night elf staat op de damage meters. Dwarf vind ik gewoon het meest vette (letterlijk en figuurlijk 8) ) ras..

Eergister ook Ysondre gedaan, was echt een lachertje. Aangezien ik nooit endgame lvl 60 heb gespeeld (ik was 60 en 3 dagen later kwam tbc uit) was ik helemaal gelukkig met m'n nature resistance ring (die kreeg ik via een q item wat ze dropte), linkt een tank een lvl 62 greenie of nature resistance met dezelfde hoeveelheid nr en bijna dubbel zoveel stamina.

Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  2. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Void reaver is een stuk makkelijker dan gruul:p probleem is alleen dat je hele raid al die quests gedaan moet hebben voordat je tempest keep in kan.

3. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de arcatraz q :thumbs: volgens mij hadden we met z'n 5en in totaal 200 deaths en duurde het 7 uur :lol:

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Heb m ook in mn bags rondslingeren >_<
    Normaal tank ik met TF, maar op Gruul of High King, wacht ik meestal tot ik een proc krijg, en switch dan 10 seconden naar King's Defender.
    Meer armor + stamina ftw :)

Vervelend is alleen als je Heroism krijgt, je minder Threat/sec doet dan normaal. Wapen is te snel voor GC >_<

5. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Gruul is een stuk makkelijker geworden na de nerf, niet normaal meer. Maar idd voor Void Reaver is het enigste probleem mensen attuned krijgen.

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik was pas 60 toen TBC allang uit was. Ik was gewoon wat herbs aan het plukken in Duskwood om me skill te upgraden, en toen liep ik voor de lol is richting die draak. Daar stonden iets van 8 man, die mij direct vroegen of ik mee wilde doen. Later kwamen er nog een paar, en niet veel later ging hij down :9 Geeft wel een lijp gevoel als je met zoveel man op 1 mob moet gaan rammen :+ Het ging me ook totaal niet om de loot verder, hoewel de dagger er wel vreselijk lijp uitziet :9

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Makkelijker dan Gruul niet, meer op hetzelfde niveau als Magtheridon. Bij Void reaver is nog steeds een erg hoge dps nodig. :)

8. Lyon15

Lyon15 Finished the Fight!!

Leuk Bevonden:
    0
    damn..als ik dit allemaal zo lees kan ik niet wachten tot me droodje lvl 70 is :)..maarja examens houden me tegen :mad: ben wel happy lvl 66

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels alweer leveltje 58, moet alleen nog burning crusade kopen. Te lang mee gewacht |:-

10. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Gruul voor het eerst down!

11. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    W00t, onze guild bestaat nu 2 weken, gister eerste attempts in Gruuls lair vandaag Maulgar down op eerste pull :D (Ik was Mage tank echt super leuk dat :))

Gruul naar 30% gekregen maar sommige mensen falen echt hard op de shatters :mad:

12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Yep, vond zelf het tanken van Krosh ook erg vermakelijk. ^^

13. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net even een primal might gegrind, is het een groot verschil als ik een riding crop laat maken?
    Iemand ervaring mee? weet niet of het de moeite is voor je 300 mount.. want is maar 8% ofzo..

14. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Ik gebruik zelf altijd de riding crop. Addon downloaden die het automatisch verwisseld, werkt prima.

Het verschil, tsja. Het is gewoon 10%. ;)

15. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren dropte Warlord Kalitresh voor het eerst een Primal Nether op normal mode. Het was de eerste Primal Nether voor de guild. Aangezien ik er maar 1 nodig had voor mijn epic blacksmithing plan heb ik 'm gekregen. Dus loop ik sinds gisteravond met dit op m'n kop:

Helm of the Stalwart Defender
    Binds when equipped
    Head Plate
    1300 Armor
    +47 Stamina
    +12 Stamina (solid star of elune)
    Requires Level 70
    Equip: Increases defense rating by +23
    Equip: Improves your resilience rating by 23

Een modeshow zal ik er niet mee winnen, maar het is een mooie upgrade voor mijn felsteel helmet.

16. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Netjes Stealth, ben jij ook de maintank van je guild ofniet?

17. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Zodra we gaan raiden ben ik inderdaad de maintank van de guild.

Op het moment zijn we bezig met de gear te verzamelen en iedereen attuned te krijgen voor kara.

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    K'heb outfitter, en dat werkt ook pirma. Pakte zelfs automatisch die lompe carrot on a stick. Maar... als je door een mob dazed raakt, en automatisch dismount, verwisselt ie die trinket niet :eek:

19. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Dan ben je in combat en kan je trinket niet gewisseld worden.
    Nubje :+

20. Furies

Leuk Bevonden:
    6

Kill Shot!

Ik in Farmer suit ofc! ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina