Sony PSP - Deel 2

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Alleen zie dan het beeld niet op de tv , maar op het schermpje van de PSP.

Bij de introductie van de PS3 hadden ze gezegt dat je de PS3 ook kon gebruiken als LocationFree Station.
    Misschien komt er nog een adapter die je gewoon op de USB van de PS3 kan aansluiten.

Want weer een Wifi aparaat erbij kopen zie ik helemaal niet zitten.

2. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ik ga de rathet value pack kopen denk ik, maar je moet dus minimaal firmware 2.0 hebben maar heeft de psp uit de verpakking dat ook meteen? en ik heb 32 mb, is dat genoeg voor windows portable en nog 1 vraagie want dan ga ik denk: Hoe moet ik die firmware downloaden, automatisch(zoals bij de xbox360) of via de computer ofzo??

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Op de doos (sticker) staat volgens mij de firmware vermeld.
    Windows portable is maar een paar MB groot , dus de standaard 32MB kaartje is ruim voldoende.

Firmware upgraden kan op verschillende manieren.

1. Downloaden via de site van Playstation.
    1a. PSP verbinden met USB-kabel aan pc.
    1b. Firmware via kaartlezer op Memorystick zetten.

2. Via het draadloze netwerk ( Netwerk update ).

De huidige firmware versie is 3.40

4. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die zit volgens mij niet eens op de umd's van ratchet en mgs portable ops. Overigens moet ik zeggen dat Ratchet echt een topsel is. Ik heb de vorige delen nooit echt gespeeld op de ps2 (op een paar demo's na), maar ik heb wel altijd een zwak voor de serie gehad. Vind dat sony nu wel ok bezig is met de psp, door het afprijzen van spellen (daxter voor 20 pleuro) en nieuwe games als ratchet en mgs portable ops.

5. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    srry, het is de daxter pack. Ik had hem vandaag gekocht :D en nu meteen ff dat windows proberen, thnx guys for all.

Het is gelukt, ik heb windows vista op mijn psp :p

Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2007
  6. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd met je aankoop! Genoeg vette games, dus veel plezier :)

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    thnx, maare weer een vraagje :+) maare hoe krijg je demos op de psp, ik heb full auto 2 gedownload, maar wat moet ik dan doen?? alvast bedankt

8. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke firmwire heb je?

9. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is heet de demo NPUH90001

Plaats de demo "Eboot" dus in de map: PSP/GAME/NPUH90001/
    En run hem vanuit de Game menu.

10. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    tog bedankt, maar het lukte gisteren :D maar tog bedankt voor jullie inzet :)

11. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien er zoveel leuke games zijn voor PSP weet ik gewoon echt niet wat ik moet kopen :eek: Heb nu de volgende spellen:
    - PoP
    - GTA LCS
    - Socom 1
    - Lumines
    - DBZ Shin Budokai

Hier mag wel een nieuwe game bij nietwaar? Maar tja, welke? Weten jullie nog wat toppers?

12. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daxter, Ratchet and Clank, Syphon Filter, Locoroco, Killzone, Tekken.

13. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mm... ga voor tekken denk ik :)

Ziet er wel leuk uit, maar niet denderend. Misschien een game die je gewoon moet proberen?

EDIT: Pfff.... Killzone vind ik niks (demo) Daxter, Ratchet and Clank, en Locoroco is niet mijn soort game. Syphon Filter, vind ik de demo ook niet leuk. Tja en Tekken, wordt er niet warm of koud van =(

Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  14. Shizzel

Shizzel Guest

Het is nu 8 dagen na de dood van mijn PSP. Gevallen toen ik naar het feest van mijn opa en oma's 55 Jaar Getrouwd ging; overleden toen mijn moeder haar handtas met mijn PSP erin op de gvd grond gooide. Ze kon hem niet in haar tasje vinden, guess what: hij lag onderin.
    Ik verwijt het haar niet, maar zij heeft het wel gedaan.

Je ziet nu allemaal barsten qua pixels, de buitenkant is nog goed. Binnenkort wordt het via de verzekering hopelijk geregeld, anders blijf ik PSP-loos. Je mist dingen pas als ze er niet meer zijn... Hij leeft nog wel, maar voor mij is hij dood.

En nu zie ik Ratchet&Clank met supergraphics, God of War die ook nog gemaakt word, etc. etc. Waarom nu? Waarom?

15. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is Test Drive leuk voor PSP?

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    ik denk het wel als ie hetzelfde is als de pc versie of ps2 versie, en wat dacht je miss aan tomb raider legend, ridge racer 2 of deel 1, vice city stories of pes 6, moh is dat niets voor je ;)?

17. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb Test Drive besteld :)

18. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit te twijfelen tussen PES6 en Fifa 2007. Ze zijn beiden even duur. Ik ben meer PES fan, maar die hebben niet alle shirts en dat is niet zoals bij de Xbox versie te fixen met een patch. Dat vind ik een beetje jammer. Fifa 2007 schijnt dit jaar ook zeer goed te spelen te zijn op de PSP. Wie o wie kan me overhalen welk spel te kopen?

19. Cybercon

Cybercon Guest

Als je het alleen voor de shirts al gaat doen is de vraag niet meer van belang. Voor mij is PES dé footie en dat zal het ook altijd blijven. Gewoon heerlijk, uitgebalanceerde gameplay zoals we dat gewend zijn van de serie. En ja het ontbreken van een aantal spelers of shirts zal aan m'n reet roesten. Dus moest ik kiezen zou ik blindelings voor PES gaan.

20. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    pes 6 zowiezo :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina