vond die demo dus geen zak aan gadver wat een stom spel, besturing werkt niet echt mee , camera draaien is ook raar, mooi is het zeker niet.
Wat lopen mensen hier te zeuren over die camera? In het pauzemenu gewoon naar control options en whoppa, camera probleem opgelost. Dit spel niet mooi? Kom op zeg! Pac man, Tetris dat is lelijk. Dit absoluut niet. Volgens mij zijn sommige gewoon te verwend hier.
idd, de game ziet er echt mooi uit, de personages lijken echt goed en de animaties zijn ook grappig en mooi. Toch had ik wel een beetje een déja-vu gevoel naar PoP: sands of time. Met dat richeltje en dat vechten. Dat was een top game, maar wel een top game van 4 jaar geleden.
Ik misschien als de game in de budgetbak ligt, nu spaar ik mijn geld voor het einde van het jaar dat begint met 26 september
Precies vooral voor een filmgame oeh ik zie net dat je ook met Elizabeth kunt spelen \o/ Nu is het zekers een Must buy
srr maar ik vondt het dus de slechste demo ooit, ik was de demo al beu na 10min spelen, zwaardgevechten zijn ongelooflijk saai, de camera is echt heel slecht, graphics ook lelijk, ik vindt dit het slechtste xbox360 spel, moest het spel voor 2euro in de rekken liggen, koop ik het nog niet. Mijn mening e mVG, karl
Nouja, als je een 360 hebt dan wil je wel een spel spelen dat niet op de oude xbox had uit kunnen komen.. En als dat toch net zoveel kost als dit spel, kan je net zo goed een ander nemen. Voor zover ik dat in de demo heb kunnen zien, geld dat ook voor interessante gameplay.
Ik weet niet welke "oude" Xbox jij hebt gehad, maar mijn oude Xbox had dit absoluut niet aangekunt. In ieder geval niet zonder framerate problemen .
De eerste xbox van MS. Heb je iets van God of War 2 gezien? Dat is een PS2 (previous gen) spel dat grafisch echt wel mooier is dan PotC: AWE op de 360 (current gen). De xbox had PotC echt wel getrokken, als de ontwikkelaars het echt gewild hadden...
ik vond het nogal veels te makkelijk je staat zo vlakbij de balkon en je blijft op A drukken en ze vallen zo dood, Graphics waren best wel ok moet ik zeggen maar het speelde niet echt lekker en ik heb een gevoel dat het spel gewoon veels te kort wordt ;P
gewoon net bij de bart smit gekocht hoor, hier het bewijs volgens xboxworld.nl normen. review afwachten is zeker goed. Ik heb hem gekocht omdat ik de demo wel leuk vond spelen en nu ik zo bezig ben verrast het me zeker in positieve zin.