The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

Ashavan Guest

Ik ben met stomheid geslagen. Dacht te gaan beginnen om naar Kvatch te gaan. Eer je Martin kan bereiken dien je de eerste Portal te sluiten. Aangezien ik de PC versie gespeeld heb dacht ik het even te doen. Sprong in de portal en vocht me mijn weg naar de torens. Nergens een steen te vinden om de portal te sluiten. Ben met stomheid verslagen.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.778
    Zal wel een hele flinke fout zijn dan Ashavan?

3. Ashavan

Ashavan Guest

Wellicht dat ik inderdaad iets over het hoofd heb gezien. Ben immers moe nadat ik klusjes in het huis gedaan heb en flink wat verflucht heb gesnoven toen ik de toilet muren aan het verven was. En veel gamen er naast. Zal het morgen ochtend eens doen als ik wat uitgeruster ben :p

4. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    je moet eerst in één toren de sleutel vinden, naast zo'n gastje in een vogelkooi :D en dan naar de andere toren en dan helemaal naar boven

5. Ashavan

Ashavan Guest

I know. Heb in die ene toren iets gepakt, maar weet niet meer of dat de sleutel was of niet. De andere toren moet ik nog helemaal doorlopen. Zal het voor de zekerheid nog eens allemaal nagaan. Het is niet alsof die daedra en beestjes veel problemen geven.

Heb ook zo'n goedkoop huisje gekocht in de Imperial City om daar wat spullen in te dumpen. De hele tijd met me valor vest van de Arena rondlopen neemt alleen maar onnodige ruimte in.

6. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    maar je bent wel gewoon in de hoogste kamer geweest, met rode 'vloerbedekking' trappen naar een centraal punt, en dan nog een keer trappen naar het hoogste punt, waar je die steen kan pakken?

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de toren herken je gelijk, als jein het midden van de toren een lava straal naar boven ziet lopen weetje dat er een sigil stone aan de bovenkant van die straal is, ook zie je aan de buitekant van de toren een oranje dingetje aan de buiten/voorkant /bovenkant, maar als je het op de pc al gedaan heb, moet het nu ook lukken,

8. Ashavan

Ashavan Guest

Ben in die middelste toren geweest. Helemaal omhoog gelopen en een Grote Rode straal die naar boven ging stopgezet. Of ik iets pakte weet ik al niet meer. Ben toen naar dat kleinere gebouwtje gegaan en omhoog gegaan waar een lijk aan haken hing en helemaal naar de top gegaan om de lever draaien waardoor er ergens een poort open ging. Verder ben ik nog niet geweest als me geheugen me niet in de steek laat.

9. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Als je die Sigil stone pakt, waardoor de straal wordt stopgezet, wordt je automatisch terug geteleporteerd naar de normale wereld, je hebt de straal dus nog niet stop gezet.

10. Phoebe85

Phoebe85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben elke keer enscrumed ofzoiets
    dan kan ik niks meer niet meer lopen springen of wat dan ook
    moet op me plek blijven staan.

weet iemand hoe dat komt? en hoe het is op te lossen?

11. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Die naam zegt me ff niks, tis al weer ff geleden dat ik deze game gespeeld heb, maar als je niet meer kan lopen en op je plek moet blijven staan dan zit je over je maximum draagkracht en heb je dus teveel spullen bij je waarvan je dus wat moet droppen om weer onder het maximum te komen.

12. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je teveel gewicht bij je, encumbered.
    Moet je ofwel zooi laten vallen, ofwel ergens opslaan.
    Of je gebruikt een feather spreuk of scroll. :)

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Je bent dan te zwaar beladen in je inventaris. Je moet spullen dumpen tot dat je onder het maximum zit. Ik heb bijv. nu 550/550 met mijn Nord, dan moet ik 549/550 hebben om weer te kunnen lopen. Ik raad je dus aan om wat spullen te gaan verkopen. ;)\o/

14. Ashavan

Ashavan Guest

Encumbered is het woord. Zoals hierboven vermeld heb je teveel gewicht bij je. Loot is gewicht en je kan maar een x aantal dragen. Kijk in je wapen inventaris en je ziet linksonder het getal staan wat het max is wat je kan tillen. Je armor en weapons hebben ook een gewicht die je meedraagt dus hou er rekening mee.

Je kan overigens een magic spell leren/kopen waarmee je je draagkracht tijdelijk verhoogt. Als het afloopt weer opnieuw casten en je kan er weer tegen aan.

Je moet regelmatig spullen verkopen. Of een huisje aanschaffen waar je waardevolle spullen kunt bewaren die je op dat moment nog niet nodig heb.

Nu ik niet zo vermoeid ben als eergister/gister vanwege huishoudelijke klussen heb ik de gate eventjes gesloten. Ik was zo moei toen dat ik niet meer wist dat ik nog een paar verdiepingen omhoog moest en een key moest pakken van een idioot.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2007
  15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Mooi, dan is dat ook weer opgelost Ashavan! ;)O-)

16. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Encumbered heet dat idd ja, enscrumed kwam me al niet echt bekend voor :) Maar de verschijnselen uit de game waren wel erg duidelijk. Nu kun je weer lekker verder ronddartelen door de wijdes van Cyrodill, Theamerican ;)

17. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer Shivering Isles in de winkel komt of is daar nog niets van bekend

18. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Komt die in de winkel dan? Moet je toch gewoon downloaden?

19. Ashavan

Ashavan Guest

Met mijn slaperige kop dacht ik dat een health shrine die grote rode straal was rofl. Ja en als je de shrine gebruikt is de straal ook weg. :p

20. bojas

bojas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yaay op lvl 8 de Main Quest uitgespeeld :D. 'k Vond dat filmpje dat die Dagon verslagen werd vet:). Hoe zit dat met die punten van xbox live want ik heb 1750G kan ik die gebruiken om games/demos/arcade games te halen van marketplace of zoiets?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina