Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ik ongelijk heb. ^^
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke gegevens heb je dan nodig? Ik ken dus niemand in mijn omgeving die de H3 beta heeft :mad:

    Is er iemand op xbw die me de benodigde gegevens willen PM'en? I promise dat ik daarna meteen weer het profiel verwijder, en niks met de gegevens doe..
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik zeg je alleen mijn ervaring :) Verder moet je nog niet teveel conclusies trekken, het blijft natuurlijk een beta...
     
  4. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Nu een potje met Metal Mark aan het spelen. Gezellig, maar m'n headset is net kaduuk gegaan.

    Straks maar even een andere halen.
     
  5. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Ga jij is heel gouw smoel houwe? _0/
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Doe jij ook ff rustig :)
     
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Net eindelijk een Nederlander tegengekomen, maakt de game wel leuker. De skirmish games maken het ook al wat leuker. Maar wss zitten er veel Halo 2 spelers op en die heb ik nooit gespeeld, dus over het algemeen eindig ik ergens onderaan. Nou ben ik bij andere shooters ook niet de beste, maar bij Gears of War ben ik wel iets beter (speel ik ook veel meer) en dat maakt het ook wel leuker natuurlijk.
     
  8. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen gamertag, e-mail en wachtwoord. Meer niet
     
  9. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongen, maak jij nou eerst maar je middelbare schoolopleiding af.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat hij bedoelde dat je te negatief bent op basis van filmpjes uit een bètaversie van een spel, terwijl je zelf nog niet eens gespeeld hebt :):

    Hoe oud ben je nou? 9?

    Ok, welke held kan me hiermee helpen? :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  11. Cre4tiVe

    Cre4tiVe Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    sostic ik vind snipen niet veel moeilijker hoor.. alleen dat het zo tering traag is irriteer ik me aan!

    doef.... half uur wachten, volgende kogel.

    die laser mag van mij best weg.. en die ammo clip van die assault mag wel iets groter, 1 kogel mis en die gast gaat niet meer dood!

    het is gewoon een stuk trager geworden, makkelijker voor de mensen die er niet zo goed in zijn --> massa
     
  12. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat snipen lukte me ook wel redelijk, ging beter dan andere potjes, ik had een keer 3 tegenstanders vlak achter elkaar gesnipted, vond ik al aardig veel :D :p
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad kheb leuk filmpje en had dan ook kills na mijn dood met granaatje :p is vet lachen die beta :D En dan die mongoose is stoer met zijn tweetjes op dat ding en rond rijden :p
     
  14. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook zo, ik hoop ook dat het meevalt, maar was erg teleurgesteld in die filmpjes dus vandaar mijn reactie. Ik heb trouwens al gepost had ik hoop dat ik ongelijk heb. 8)
     
  15. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb gisterennacht 2 potjes gespeeld en moet zeggen dat ik dankzij het gezanik in dit topic de beta echt supervet vind.
    Grafisch is het ok en ik verwacht dat het beter wordt.De gameplay is gewoon fantastisch en ik vind de multiplayer echt veel beter dan bij GOW.
     
  16. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Dat ligt dan toch echt aan jouw want de game is zeker niet trager geworden;)
     
  17. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    De game is inderdaad sneller geworden. Speel maar eens Halo 2 en je merkt het verschil heel goed.
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Er is duidelijk minder auto aim met snipen, ook is het sweepen weg. Iets wat het snipen in halo2 makkelijk maakte voor elk debiel. Het reloaden is opzich prima, zo moet je gewoon zeker zijn dat je raakt schiet anders ben je de klos en dat is iets wat in MLG types wel welkom is.
    Laser is dope, nu is het nog makkelijk te handelen maar als je op niveau speelt zal het controleren van dat ding echt moeilijker zijn, wacht maar even af :)
    Verder is de AR een prima spawn wapen en je hoeft niet een hele clip leeg te schieten voor een kill, gewoon op t hoofd mikken ;)
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hmmm moet zeggen dat ik mijn mening wat kan bijschaven, gameplay is vet, maps maken het leuker dan in halo2 en de graphics zijn goed zat, iig voor MP

    En ik zuig niet zo hard ;) mvp mvp mvp
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Dat vind ik wel fijn om te horen over die AR. Maar mijn broertje vond het geluid dat de AR gewoon kut, hoe denken jullie daarover? ;):confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina