Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Hoogvliet NV heeft trouwens ING bank, geen Rabo.

Ophaalbewijs hangt aan het prikbord hier, kan niet wachten tot donderdag :D

2. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan hem dinsdag ook ophalen in vijfhuizen, 10 minuten rijden vanuit Haarlem :)

3. Gaudio

Gaudio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, is er ergens ook een menu'tje te vinden waar je instellingen voor het stuur kan wijzigen? Mijn stuur staat namelijk IETS scheef als neutrale stand zeg maar....heel vreemd

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Toch maar ff klantenservice gebeld omdat ik geen bevestiging heb gehad. Is wel is vaker voor gekomen en als het goed is is het er woensdag gewoon. Moet ik alleen de kopie van me ideal meenemen. Ze deden geen moeite om te kijken of het wel was aangekomen. Dus met een beetje geluk heb ik het donderdag :)

5. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vorige week dit stuurtje gekovht, fijn dingetje!

Ben sinds vandaag opnieuw begonnen met de PGR Career mode...

Mijn probleem: Ik weet niet goed hoe ik moet schakelen naar een bocht toe, moet ik als ik een bovht inga van te voren al terug schakelen of terug schakelen tijdens de bocht?

En wat is het beste om in te starten, in zijn 2? Want wat ik ook doe, ik start altijd als laatste en ik kom zelfs maar moeilijke langs de tegenstander voor mij.

Alvast bedankt!

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Voor de bocht, dan rem je af, en kan je goed insturen. Maar dit ligt bij elke bocht anders.

In zijn 2 is bij de meeste wel sneller, maar dit ligt ook weer gevoelig welke auto jij neemt :9. 1/4 is wel in zijn 2....

7. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dag tom! ;)

nu heb ik natuurlijk niet zo'n stuurtje, maar misschien heb je hier wat aan...
    je kan beter al terugschakelen voor je de bocht in gaat. het verschil met handmatig schakelen en automatisch is hierin vooral dat je wat later kan remmen omdat je met terugschakelen ook afremt op je motor... het gaat er natuurlijk vooral om dat je de op tijd de juiste snelheid hebt bereikt zodat je niet de muur in knalt ;)

en alleen bij sommige auto's is het sneller om vanuit z'n 2 te starten. iig de F50gt is dan sneller. maar zeker weten bij de langzamere auto's niet.

ik ben iig benieuwd naar reacties van anderen hierop met een stuurtje!

dan heb ik nog een vraag:
    Wat zijn goede alternatieven op het wireless racing wheel van microsoft? zijn er nog meer stuurtjes met force feedback die een beetje betaalbaar zijn?
    en hoe zit het met dat logitech stuurtje met axial feedback? wat is dat? want volgens mij zijn er ook een hoop mensen die dat stuurtje hebben...

alvast bedankt!!

8. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, beide!

Ey Ilja\o/

Het viel mij idd al op dat ik remde als ik terugschakelde, wist ik niet eens:x

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0

Dit stuurtje is 50 euro bij de Hoogvliet. Voor een vergelijkbaar bedrag zijn er geen betere.

10. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en hoe is de kwaliteit van de logitech vergeleken met die van MS?

en dan vooral de verschillen / voor- en nadelen?

thx

11. BogaddE

BogaddE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft die van mij ook, er zijn helaas geen menutjes voor.
    Er is wel iets aan te doen maar dan moet je je hele stuur losslopen en dan vervalt je garantie. Er zijn op internet wel handleidingen te vinden over hoe dat moet.

Als je 'm pas hebt zou je nog terug kunnen gaan naar de winkel maar volgens mij heeft bijna elk exemplaar er last van. Mooi is anders (zeker ook voor dat geld...) maar ik kan er wel mee leven.

12. JeePee

JeePee Guest

Ik heb alleen met de DriveFX gespeeld, maar wat ik wel kan zeggen:

Voordelen DriveFX:
    Kleiner en compacter dan het MS wheel.
    Betere grip voor je handen.
    Goedkoop.
    Duurzaam (of het MS wheel dat is kan ik niet zeggen)

Voordeel MS wheel:
    Draadloze verbinding tussen het stuur en de console.

Men zegt dat het MS wheel betere feedback heeft, maar daar geloof ik niet zoveel van. Volgens mij zijn beide sturen qua motoren bijna hetzelfde.

13. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, weer een discussie over welk stuur beter is :)

Ik heb eventjes met het Logitech stuurtje gereden en ik weet dat het niet echt bijzonder was wat betreft de force feedback (oid). Stuur trilde een beetje meer niet. Over het MS stuur hoor ik betere dingen!

14. WesleyF

WesleyF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    betere shit dat ie wel echt blijkt te zijn, ik zou er meteen 5 bestellen en na een paar maandjes gaan verkopen heb je zekerover de 200 winst...*)

15. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, voor een 2e hands stuur word op marktplaats.nl zo'n €85 gegeven. Maak je €35 winst per stuur!

16. WesleyF

WesleyF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeker...

Maare ik heb een vraag, ik zou graag dat microsoft stuurtje kopen maar ik vind het toch wel flink duur, hoogvliet is geen optie en nu zie ik de logitech stuur voor 25 euro op marktplaats...ik kan em zo halen want hij woont 3 km van me vandaan...Zal ik dit doen of is dit geen goed stuur? Ik kon zo snel geen topic hierover vinden in het hardware gedeelte dus kan iemand me dit misschien vertellen...Ik heb er iig nog niet veel slechts over gelezen...

17. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    €25 is zoiezo het proberen waard toch? Stuur is verder kwaliteitief en zo ver ik weet wel goed. Alleen trilt ie in plaats van echte force feedback. (Heb zelf maar kort met het stuur gespeeld bij snike888)

18. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag het stuur ff gehaald. Ik vind het stuur echt k*t zonder een kabel in het stopcontact. Maar het is een super maar dan ook super goed stuur met de kabel in het stopcontact!!!!!:thumbs: :thumbs: :thumbs:

Grtzzz, Jesse

PS: Het stuur is zeker aan te raden.

19. WesleyF

WesleyF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb eigenlijk geen idee wat dat force feedback inhoudt... Ik dacht dat het gewoon een soort tril functie is maar ik begin op te merken dat er wel steed sover force feedback gepraat wordt als het over een stuurtje gaat...

Maargoed, 25 euro is idd het proberen waard en volgens de advertentie is ie nog in nieuwstaat...

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    jullie zijn allemaal zo verwend, heb heel mijn jeugd met een stuurtje zonder enige rumble gespeeld :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina