The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Je hebt je Gamerscore, dat zijn de punten die je krijgt voor de verschillende achievements van de verschillende games en wordt weergegeven in je gamertag en je kan ook per game kijken hoeveel punten je hebt gehaald en dat bijvoorbeeld vergelijken met een andere gamer en je kunt zelfs tussen twee gamers de verschillende losse achievements van games vergelijken.

En je hebt Microsoft Points, die koop je in de winkel en die kan je besteden voor downloads op Marketplace.

Maar jij vraagt of je je punten van je Gamerscore kan gebruiken om dingen te kopen op Marketplace? Nee, dat kan niet. Daar moet je speciaal Microsoft Points voor hebben.

2. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar als het goed is komt ie ook in de winkel, maar ik heb nu nog maar 200 punten, dus dan zou ik er twee moeten kopen en hou ik 2000 punten over

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.778
    Jammer dat je dan geen 300 punten over hebt, dan had je aan 1 pakje genoeg. ;)=(

4. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Creditcard, kun je per 600 of 800 kopen geloof ik.
    Ik zit ook op retailversie te wachten. :)
    Heb je vermoedelijk ook meteen de andere uitbreidingen.

5. bojas

bojas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je moet betalen voor demo's of games die al oud zijn. Dat valt tegen :p ik dacht dat er een soort punten systeem was die je met spelen kon krijgen dat van gamerscore wist ik al. Maar ik ga niet betalen voor demo's of arcade games dan.
    Kheb nu trouwens een compleet huis in Bruma :).

6. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    demo's zijn gratis ;)

7. Ashavan

Ashavan Guest

The Haunted Mansion is pas cool als huis :D

8. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    In Anvil?
    Die wordt pas gezellig nadat je de bijbehorende missie hebt gedaan. :)
    Veel sfeervoller. ;)
    De kelder blijft verder gelijk trouwens, dus voor elk wat wils, heb daar zelf nog 50 schedels in gelegd voor de sfeer. :+
    Vind Cheydinhal het mooiste huis, die in Skingrad schijnt mooier te zijn, maar die trol die het verkoopt is vermoedelijk van de brug bij het kasteel gelazerd, dus die heb ik helaas niet. :mad:

Heb daar zelf allemaal unieke wapens en items uit verschillende quests liggen. :)
    Vooral moeders hoofd, het hart van zo'n katachtige (naam even kwijt) en unieke broden en minotaur hoorn maken het af. :+

Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  9. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    :b:

Arme jij, als zo'n verkopertje dood is kan je hem ook niet meer kopen das waar... Ik had per ongeluk zo'n ventje van de mages guild doodgebeukt en toen kreeg ik die hele guild achter me aan. Ik vond het wel leuk dus heb ik die hele magesguild uitgemoord plus nog wat guards. Toch besloot ik mijn save weer te halen want een bounty van 15000 kon ik niet betalen en ik wilde ook niet uit de mages guild geflikkerd worden.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Die liggen vast niet gezellig en netjes op een rij? ;)*)

De kelder in The Haunted Mansion is btw wel de grootste die je hebt voor je huizen, als je dat stuk erachter ook meerekend waar het laatste deel van de quest zich afspeelt. ;)*)

11. Ashavan

Ashavan Guest

Hoe leg je spullen netjes trouwens? Op de PC was het makkelijk verslepen, maar hier wordt alles gewoon wildeweg op de grond gedumpt.

Decoratie e.d. doe ik weinig mee. Dump me spullen er in en ik ga weer verder :p

12. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier kan je ook alles verslepen, maar daar kijg je al gauw de schitj aan als je een tafel probeert te dekken, die vervolgens weer helemaal verprutst word omdat je probeert te gaan zitten... wat niet zo erg zou zijn als je er niet 15 minuten mee bezig bent geweest|:-

13. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Neerleggen doe je met de bovenste linkertrigger.
    Is idd veel werk, heb een uniek armor setje mooi bij elkaar gelegd, wat flesjes bloed in een kast, maar die vielen er soms doorheen. :confused:
    Moeders hoofd en het hart liggen boven de haard. :+
    Heb het inderdaad verspreid, anders gooi je alles om, heel frustrerend. Overigens spawnen de spullen die standaard in het huis liggen terug op hun plek hoor. Bij imperial city, had ik alles eraf gegooid, om het zooitje compleet te maken en dat lag kort daarna weer keurig op de tafel en kastjes. |:-
    Als het niet moet, blijft het netjes en andersom ook. ;)

Met mensen uitroeien kun je beter wachten tot na de thieves guild, dan kun je ongestoord aankloten. Zal de verhaallijn verder niet verklappen. :)

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.778
    Ik denk dat ik al mijn spullen die ik niet meer nodig heb, en standaard in huizen of huisjes zitten, maar ga dumpen bij mijn fench in Bruma. Is het ook zo dat je fenches, als je een nieuwe krijgt, ook meer geld geven voor je waar juist niet? ;):confused:

15. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Thieves Guild bedoel je? Geloof het wel, heb ze nauwelijks gebruikt.
    Ik heb het huis in Cheydinhal mooi gevuld, die in Imperial City helemaal volgestouwd met rotzooi en de rest gebruik ik nooit.
    Na de guild missies, heb je beschikking over nog meer ruimte. :eek:
    In Morrowind had ik ook wat mooie huizen, zelfs 1 die echt van mezelf was (ipv gejat ;)). :+

16. KidDynamite

KidDynamite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een vraag bij mijn poppetje staat ergens imfamous op 99 en ik kan nou niet meer fast travelen en dat is weer heel vervelend omdat er constant wel iemand achter mij aanzit en de vraag is dus kan ik dat weer laten verdwijnen
    want ik was zo goed bezig

ALvast Bedankt , Kidynamite

17. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Infamy bedoel je denk ik, dit krijg je niet weg. Dit heb je 'verdiend' door moorden te plegen.
    En moordenaars zijn niet geliefd, vandaar dat iedereen je achterna zit. ;)
    Hoe krijg je het in godsnaam op 99 lol, heb je het wel heel bont gemaakt.
    Hoewel, met thieves guild krijg je in totaal ook 29 infamy en met Dark Brotherhood zal het ook wel zoiets zijn.
    Wellicht dat je overgeven aan een bewaker (blocken en dan A drukken om ermee te praten, dan geef je je over) en je tijd uitzitten (99 jaar? :9) of de boete betalen (als dat nog mogelijk is:+) helpt.

Laatst bewerkt: 19 mei 2007
  18. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    99 Infamy is behoorlijk knap. In combinatie met het Gray fox masker ben je dan echt hated...

19. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe beter de fench, hoe meer ze uitgevenn, dus een slechte fench heeft maar 400 septims om je te betalen per artikel, en een goede 1200 per artike, maar een artikel die 100 septims waard is bllijft ook gewoon 100 septims,

als je begrijpt wat ik bedoel8)

20. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Kan iemand me vertellen waarom ik niet kan ruilen met de beste fench in de Imp. city terwijl ik al de Gray Fox ben??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina