Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zijn er mensen die C&C tegen mij willen spelen? Maar dan wel alleen voor de lol(zonder tankrushes) want dat kan ik ook gewoon via ranked doen.
     
  2. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe unlock je de Scrin Campain.

    Door NOD of GDI uit tespelen
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik geloof het wel, maar dat weet ik niet zeker. NOD heb ikzelf inmiddels vrijgespeeld, je hoeft alleen maar de 1e vijf missies te halen.
     
  4. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Ik speel veel online , vooral ranked matches.Het rushe is juist het leuke van het spel , iemand owne met een strategie , owja tanke tanke tanke , dat hoeft niet , het ligt helemaal aan jezelf_0/
     
  5. ThaFreezer

    ThaFreezer Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik zelf hou niet echt van rushe... maar der zijn altijd mensen die rushe dus heeft wel een kick om heel snel te zorgen van de goede verdediging hebt. Als je dat niet hebt dan ben je meestal de klos en komen ze op je af!
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    En dan is het een kwestie van tijd voordat je helemaal dood bent. Al heb ik met de Scrin toch zeker 25 tot 30 tanks van mijn GDI tegenstander naar De Zevende Hemel gestuurd 2 dagen terug. ;):thumbs:
     
  7. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Is dat een uitdaging? Ik weet zeker dat ik je scrin own met de GDI:b:
     
  8. Just Another Gamer

    Just Another Gamer ...

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0


    Iemand die hier al de juiste strategie voor heeft gevonden ?
    want als het egt niet kan is het nogal lullig hea .. :'-(
     
  9. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang er oorlog gevoert kan worden is het mijn type game.

    Mijn C&C verleden begon met de allereerste C&C, welke ik speelde op PC. Daarna heel veel Red Alert gespeeld. Tiberian Sun. En C&C Generals. Nu heb ik sinds woensdag C&C3 voor 360 en sinds gisteren heb ik C&C3 ook op mijn laptop staan. Tja, ik moet natuurlijk ten alle tijden C&C kunnen spelen.

    Blijkbaar zitten er niet zoveel generaals tussen al die gamers.

    Blijkbaar snappen een hoop mensen niet hoe een oorlog werkt.

    "Ik word onder de voet gelopen door een malloot die 10 mammoth-tanks op me afstuurt..."

    Big deal. De beste aanval begint bij een goede verdediging. Ikzelf begin altijd (als ik met GDI bezig ben), met een 4/5 tal riflesquads in te laten graven in foxholes. Daarnaast doe je een paar Watchtowers, voor vijandelijke infanterie. Verder zet je er nog een paar kannonnen bij tegen vijandelijke voertuigen. Als je daarnaast nog een legertje rocketlaunchers daarachter zet. Eventueel, als dat mogelijk is nog wat Shocktroopers, ook heel handig tegen vijandelijke voertuigen. Als je verdediging goed is, dan maakt het geen hol uit wat de vijand op me afstuurt, tanks, vliegtuigen, infanterie. Ze zullen zich allemaal stuklopen op mijn verdediging.

    Oh. Ook nog een leuke. Ik had 1 potje online gespeeld. Nou ja, de verbinding werd verbroken, dus verloor ik. Maar het was 1 tegen 1. Ik begon gelijk met een legertje riflesquads en rocketlaunchers en wat buggy's. En gelijk naar de vijand toe. Ik had 'm bijna verslagen. Ik was al bezig zijn basis te vernietigen. Alleen 'vergat' ik om als 1 van de eerste gebouwen zijn Construction Yard te verwoesten. Dat deed me de das om. Wil je winnen. Dan is dat een van de eerste dingen die je moet platgooien. Je kunt wel een Hand of Nod, of een Warfactory vernietigen. Maar door de Construction Yard, kan hij deze gebouwen blijven opbouwen.

    Nou ja. Tot zover mijn relaas. Groeten.
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Mij is het gelukt met 8 airplatforms en 32 bombers! 8)
     
  11. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Kom nu maar weer terug online om Team Skirmish te spelen. :cool:
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik vind de game tot nu toe niet erg moeilijk. Je kunt met de GDI echt zo door die 1e 5 missies heen. Zou het op easy dan toch lastig kunnen worden? Kan iemand mij dat vertellen? ;):)
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    pfft probeer hard maar eens
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Vallen ze dan soms constant en eeuwig aan als je bezig bent?
     
  15. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Logisch toch dat het niet moeilijk is als je de game op easy speelt.... Zelfs op normal vond ik de game nog te makkelijk. Op hard is die ook redelijk makkelijk op een aantal missies na. Maar je speelt games toch voor de uitdaging en niet om in paar uurtjes door al de acts heen te blazen?

    Ik vind hard dus echt leuk om te spelen komt ff wat meer bij kijken en tactische beslissingen maken :)
     
  16. Jaap Stobbe

    Jaap Stobbe Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen hoe je dit doet.. Ik red op zijn hoogst 16 bombers en dan is mijn verdediging erg slecht omdat ik dan daar geen aandacht en geld aan geef..

    Help ons deze missie te halen want ik ben bang als dit niet lukt ik het spel uit het raam gooi...
     
  17. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Heb het spel al bijna een week maar nog steeds niet kunnen spelen vanwege defecte 360 :mad:
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Heb vandaag ook ff die eerste missie in Egypte gehaald. Was wel een leuke, alles uitgeroeid wat er uit te roeien viel. Ben benieuwd hoe de rest van de missies zullen zijn.

    Heeft iemand al de game uitgespeeld?
     
  19. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb GDI uitgespeeld. Ik ben nu bij;

    NOD campain
    Act1, Mission Four: Washington DC

    Primary Objectives:
    Destroy the primary GDI base

    Bonus Objectives:
    Build a Shredder Turret base defense
    Build a Laser Turret base defense
    Capture the Subway Hub
    Destroy the Tiberium Silos

    Heb de missie nu 3 keer totaal uitgespeeld maar ik krijg niet alle bonus objectives. Wel deze die hierboven staan maar een andere niet. Wanneer ik alle objectives uit heb gespeeld staat er een objective tussen die eerder in de game niet kwam? Deze heb ik dan niet gehaald. Dan moet ik met hun GDI spullen hunzelf kapot maken ofzo? Deze objective staat niet op de Walktrough:confused:

    Heeft iemand deze missie eerder gedaan?
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  20. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    GDI + NOD uitgespeeld, nu met de scrin bezig;)iemand zin in 2 vs 2 met rush?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2007

Deel Deze Pagina