Ok gompy bedankt voor je uitleg. II Gamer II heeft me namelijk ook een PM gestuurd, en ik ben erg geinterreseerd. Maar dan heb ik nog een receiver nodig en een sub. Het is voor beneden in de woonkamer en niet voor mij, en mijn vader wil eigenlijk niet zoveel geld uitgeven dus ik wacht nog op een reactie van II Gamer II over de prijs van zijn speakers.
Is dit een goede receiver erbij (of kan hij iig?):
JVC RX-5062 (link)
En wat is het verschil tussen de JVC RX-5062 en de JVC RX-5060?
Want je moet er echt goed het feit erbijhouden dat mijn vader zo min mogelijk verder wil uitgeven, want mijn zus gaat binnenkort studeren en dat gaat dan weer handenvol geld kosten... En mijn moeder vind dit soort dingen eigenlijk allemaal maar geldverspilling.
En dezewoofer:
Pioneer S-W90S (url=http://www.kieskeurig.nl/product/16BD3D8C58C38828C125715C004A4374.htm]link])
Of kan ik beter bij kieskeurig de JVC subwoofer kopen van 120 euro, met oog op geldbesparing, als die ook goed is. En misschien ook handig dat de receiver en sub dan allebei van JVC zijn.
En hoe zit, met de sub dan, de vergelijking met de sub van de Logitech Z5400, die ik zelf heb. Want als hij beter of vergelijkbaar is met dat geluid dan is het al goed.
Laatst bewerkt: 23 mei 2007