De HDTV Thread [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan ik heb mijn Samsung 26 inch voor 600 euro kunnen verkopen, nu nog opzoek naar een degelijk webshop voor die Sharp LC-32RD2E.

    Is het een heel nieuw model ofzo? Ik kan geen een webshop vinden die hem in voorraad heeft?
     
  2. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks for the reply. Ik denk Dat beeldkwaliteit toch uiteindelijk de doorslag gevende factor zal zijn. Ik ga em in een relatief kleine kamer neerzetten dus dan maakt die extra paar inch niet uit. En sinds de R8 dus beter is dan een S7wordt het toch waarschijnlijk de LE23R8.

    Nu nog bepalen of het een witte of een zwarte wordt. Iemand ervaring met het witte model? Ik heb em in de winkel gezien en zag er wel strak uit, maar de vraag is of het bij een film kijken mooi is.
     
  3. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Godverdommen zeg.... Kom net binnen, zegt mijn broer "Volgens mij heb ik het hier gemolt...." Nu heb ik dat al eerder gehoort en pakt die zin nooit goed uit.

    Hij zegt dat hij tegen mijn hd-tv is 'gevallen'. Nu is hij grote deels zwart scherm met op een plek een 'ster' (zoals in glasruiten). Hier en daar lopen er ook gekleurde strepen door het scherm. Dat is niet te repareren of wel. Volgens mij moet je dan het hele scherm vervangen en kost dat net zo veel als een nieuwe kopen toch?

    Ik zou het fijn vinden als iemand zegt dat het de moeite waard is om te repareren, maar weet eigenlijk al dat hij richting vuilnisbelt kan. toch?

    familie :confused:


    Van hd-breedbeeld naar 17" beeldbuis in 10 sec... wan'n lol :confused:
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen !?!?!?

    Bij de huidige schermen is de panel simpel te verwisselen , maar het prijskaartje zal heel duur zijn !!!
     
  5. Achillias

    Achillias Guest


    Hehe ik zou hem serieus de tering in slaan :emo:, maar idd kan je nu beter een nieuwe LCD kopen mocht je de reparatie kosten zelf moeten betalen, gewoon verhalen op je broer\o/ }:]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2007
  6. Bartos89

    Bartos89 Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je gewoon ff naar z'on turken winkeltje gaan die doen dat altijd wel goedkoop volgens mij. Heb ik nl. ook met me mobiel gedaan mischien bestaat er ook zoiets voor tv's*) . en anders wordt et een nieuwe kopen.... kut voor jeO-)
     
  7. diemario

    diemario Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan dit bedrag volledig via de verzekering van je broer terugkrijgen als je de bon nog hebt. Iedereen is verzekerd voor het perongeluk kapot maken van andermans spullen. Geloof me, ik heb hier al ervaring mee.
     
  8. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe hij het voor elkaar krijgt weet ik niet, maar die knurft sloopt echt altijd alles... op de meest onwaarschijnlijke manieren :confused:. Misschien slechte vergelijking, maar diederik uit de donald duck is er niets bij ;)

    Over die verzekering, weet je zeker dat dat ook bij je familie geldt? Volgens mij staat er in mijn autoverzekerings-kleine lettertjes dat hij niet geld als je het zelf of directe familie het sloopt... Weet niet of zoiets ook hier kan gelden. Maar ga het zeker proberen.

    Verder moet ik denk maar opzoek naar een nieuwe tv gaan. Volgens mij is dat net zo duur als zo'n scherm vervangen.

    Ga trouwens liever niet langs een 'turken'winkeltje. Heb er goede en slechte ervaringen mee. En voor dingen die zo duur zijn als een lcd scherm laat ik het liever goed doen ;). Ben ook niet zo te spreken over de garantie van die winkeltjes:+
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2007
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik ben eens gaan kijken bij de Mediamarkt voor het volgende scherm:

    Samsung LE27S71B

    [​IMG]

    555 euro, schijnt erg leuk scherm te zijn! Is 27 inch en prima om de pc ook op aan te sluiten. Heeft iemand ervaringen met dit scherm?
     
  10. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zelf de LE32S81B en ben er zeer tevreden over maar ik denk dat 27 inch ook meer dan voldoende is, je kan dan mogelijk wat dichter bij je scherm zitten dan ik bij mijn 32 inch als ik hem als monitor gebruik (halve meter is dus echt te weinig hehehe, luxe probleem). De S serie is misschien op een paar punten minder dan de R serie maar ik heb er echt niets op aan te merken, hangt er misschien meer vanaf met wat je gewend bent en met wat je nodig hebt denk ik zo.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2007
  11. Achillias

    Achillias Guest

    Qua beeldkwaliteit/scherpte is er 0,0 procent verschil te merken tussen de S en R lijn op dit moment. Verschil zit hem in de kijkhoek althans op een 26 inch schermpje.
     
  12. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Om jullie even op de hoogte te houden. Het scherm was dus echt kapot, maar aangezien de leverancier een vriend van de familie is, mocht ik hem gratis omruilen tegen het nieuwe model \o/ \o/ \o/

    Deze is zelfs nog beter, kwa ingang mogelijkheden \o/

    Dat noem ik nog eens een vriendendienst :thumbs:
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij zal zeggen dat de doos+LCD tijdens het transport is gevallen.
    Goede service van hem :thumbs:
     
  14. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Heb hetzelfde scherm! ben er erg tevreden mee. Ik zou er alleen wel een speakersetje op hangen ( het hoeft niet het geluid is wel oke, maar als je wat bass erin wilt stoppen moet je wel )
     
  15. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij de 32" is de kijkhoek volgens de Samsung site 178/178 graden bij de S serie, ik denk dat het vooral in functies dan zal zijn en misschien het contrast wat een klein beetje verschilt.
     
  16. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey kennen jullie mischien een leuke Hdtv voor een prijsje rond de 500. En hoe zijn de kwaliteiten van Samsung ?
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heb hier een Logitech Z2300 speakerset staan dus dat wil wel *) Voor welke prijs heb jij hem aangeschaft?
     
  18. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik eruit ben ik ga voor de Samsung LE32R81B of voor de Le32R82B,maar nou zie ik op kieskeurig dat je die het goedkoopst kunt bestellen bij redcoon www.redcoon.nl Heeft hier iemand ervaring mee? is het betrouwbaar? Ook lees ik veel dat het bij de mediamarkten veel goedkoper is... Is dat egt zo? kan ik ze daar ook voor rond de 750 euro halen? Of weet iemand een andere goede plek waar ze niet zo duur zijn?
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Omdat de winkels van de MM hun eigen prijzen mogen bepalen , kan de prijs zeer verschillend zijn.

    Als je iets online wil kopen vraag eerst naar het dode-pixel beleid.
    Het zou jammer zijn als je een LCD uit de doos haalt en er is al 1 of meer dode/luie pixels aanwezig.
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Kent iemand een paar prijzen uit Mediamarkten door heel NL van de Samsung LE27S71B? Of wat hij kost bij jou in de buurt? Ben ik wel benieuwd na, in Breda MM kost hij 555 euro.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina