owke, nu komt die van mij aan:,....*Zucht*
ok, wat is jullie punt? (Nee robert, dat geldt niet voor jou, laat aub hier nu ff je opmerking buiten)
Ik lees dat smartiez heeft gezegd dat we pG hebben gepowned ofzo? en kS?
nou, ik citaat:
We hebben 1 keer, op het NK-Gaming van pG gewonnen, en kS, tja we hebben wel van kS gewonnen, maar of het nou onder hun naam was, vond ik niet!
ik mag nu ook ffies voor smartiez opkomen:
Mauperd, je doet ongeveer hetzelfde als smartiez, maar op een ander manier.
zal ik je een link geven:
Klik Hierzo
Citaat o.a.
Owke,.. je probeert een goed woordje voor je eigen team te doen, doet smartiez ook, alleen hij doet het anders,..
Het had ook anders gekunt van smartiez, maar ik vind dat jij het ook anders had kunnen zeggen op het filmpje, maar doen wij daar moeilijk over!?
Nope,.. Ik ga niet vertellen, dat we nummer 1 worden op het WCG,.. omg hoe kan je zoiets zeggen, of moet ik ook over de scores gaan vertellen op NK? ik ga hier geen clans uitschelden, of klein maken. ma eerlijk is eerlijk,.. ikga niet verder hier op in, ik hoop dat jullie mijn punt ook een beetje zien?!
Ik heb geen zin in dit soort dingetjes, beetje op elkaar letten op details!
hahahha, ik lig er niet wakker van hoor, maar ik vind dit zooooo onzin, komop als jullie door willen gaan, Mike je hebt me nummer, bel me maar!
Vind niet erg, dat je iemand zijn fout even verteld, maar kan anders!
Ik kan hier nou zo pissig worden, aangezien je ook "geruchten" hebt.
en waar ik mee eens bent: van een muis, een olifant maken!
Mensen geilen hierop, snap dat dan, ik vertel je nu ook hierbij, dat ik verder nergens meer inga, vooral niet op NL Clans, vind dit zooo bullshit wrom ik hier mijn woordje moet uitbrengen, dus hierbij!
Greetz EXp
@ mauperd: Ik vind je een beste kerel,..
ga je nou egt hierover druk om maken? of zie ik wat over het hoofd, als dat zo is, nogmaals, je hebt mijn tel. nummer!
Klik om te vergroten...