[Algemeen] Vragen Xbox 360 en MSN

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 9 mei 2007.

  1. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook niets gehoord van die update. Denk dat eerder voorvolgende week toch wordt dan.
     
  2. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    :9
    ik heb er ook nog nikx van gehoord miss iemand hier wel?? MAar ik hoop dat ie wel snel komt dan kan ik ook msne
     
  3. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar erger ik me zó erg aan :x
     
  4. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik erger me aan mensen die overal een probleem van maken. Als hij het zo wil neer zetten laat het hem dan lekker doen.
     
  5. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
  6. nordin_nador

    nordin_nador Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook zo een probleem dat msn zeer langzaam werkt.
    Ik blij sluit een usb toetsenbord aan om te chatten in me bed, alles gaat nog goed games spelen downloaden etc. Als me msn uit is dan heb ik snelle toegang tot friends etc, maar als me msn aan is heb ik rond 330contactpersonen. Als ik dan op friends druk loopt het steeds vast en ik moet echt lang wachten tot ik me vrienden kan zien en scrollen gaat ook heel traag. Soms typ ik en dan stopt ie ff omdat het vast loopt echt ZWAAR irritant!!
     
  7. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    erg veel te klagen heb je nog nie er zijn not zat mensen die nog niet eens msn kunnen hebben
    *waaronder ik:+

    Maar het lijkt me wel erg irritant ja maar daar hebben wel meer mensen last van
     
  8. Cybercon

    Cybercon Guest

    Dankzij die k*t MSN loopt mijn dashboard tergend traag. Dammit MS waarom iets introduceren als ik er niet om vraag.
     
  9. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het uitstaan (ik kan toch niet inloggen op het emailadres wat ik wil) en dan merk ik geen vertraging hoor.
     
  10. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    oh dan maakt het niet uit, dat ik het niet kan gebruiken :9

    het werkt toch nog niet goed dus ja :9
     
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Hoe zet je auto-sign-in uit :) ?
     
  12. grunqe

    grunqe Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik mijn 360 nieuw had was ik nog 17, toen heb ik om spellen van 18 jaar en ouder te spelen een parent emailadress erbij gemaakt, maar nu ben ik inmiddels 18 maar er staat bij msn nog steeds child acount. Weet iemand hoe je het "parent acount" weg kan halen?
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    dankje :)
     
  14. Cybercon

    Cybercon Guest

    Waar kan je het uitzetten dan?
     
  15. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Zou graag hetzelfde willen weten. Heel erg irritant, ben altijd online op m'n pc (die in dezelfde kamer staat) en dan logt hij automatisch uit als ik de xbox aan zet :emo:
     
  16. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Juist dit zou ik ook wel willen weten (dus puur auto-sign in voor msn uitzetten). Elke keer dat ik inlog (me xbox aanzet) logt ie ook op msn in. Terwijl ik soms gewoon wil gamen, maja dan gaan er mensen tegen me aan lullen. En kan ook niet als 'offline weergeven' inloggen. Ze moeten die msn functie toch nog wat optimaliseren. Verder vind het het zeker wel relaxed dat ze die functie erin hebben gedaan. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Gewoon waar je ook Auto-Sign in voor Live aan/uitzet: Klik op je gamercard > Auto-Sign in > Instant Messenger > Disabled
     
  18. Cybercon

    Cybercon Guest

    Bedankt Jingga ;)
     
  19. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon ik ben niet ingelogd op MSN, auto sign-in van MSN staat ook uit, en dan merk ik geen enkele vertraging o.i.d.
     
  20. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    sjongejonge, microsoft loopt weer te ouwehoeren merk ik al wel, wat is de reden dat kinderen geen msn kunnen hebben..ik ken mensen van 5 jaar oud die al msn-en:confused:
     

Deel Deze Pagina