Yo SUPR3M3 wel lache deze shit yo maar jammer dat je members (RUUB en nog zo'n flippo) kinderachtig blijven doen in lobby's. Leuk team dat wel en ik ken er nog een aantal van vroeger op CoD2. Succes iiG
Damn vergeten copy right op m'n teksten te gooien, ik ga met Arjan bespreken of ik dat in de toekomst wel kan krijgen....
Minstens 10.000 hè..\o/ We zijn trouwens bezig met een match tegen Team Xtreme, het staat: War Machine: 5-0 Rooftops: 4-5 Waren echt wel vieze campertjes : ..Vandaag maken we de match af:b:
Danku danku, We zijn best een goede clan, met veel individuele kwaliteiten..Alleen zijn we nog vrij onbekend, dus daarom proberen we wat bekendere clans aan te pakken , en het ver te schoppen in het xboxworld 3.0 toernooi natuurlijk, we hebben nu zeker uitzicht op de halve finale en wie weet wat we daarna nog kunnen .. Ambitie is er genoeg hier:b: Nog wat goede resultaten tegen algemeen wel bekende clans: 3-0 winst tegen Resort 2 violence ( nu uit elkaar ) 3-0 winst Supreme Gaming 1-0 voor tegen Easy Company (al vraag ik me af of die match ooit nog afgemaakt zal worden:{ ) Hopelijk kan ik binnekort Team Xtreme bij dit rijtje zetten We doen ons best\o/
Denken de mensen die ons een bietje kennen dat we NsK I verslaan kunnen?? Owjah, nano, wij willen binnekort nog wel eens een rematch spelen
Gasten, meld je allemaal aan op www.clan-aod.nl want dan kunnen we wat dingen bespreken op eht forum enzo he ok later gasten http://www.clan-aod.nl
Daarvoor moet je ff wachten tot Basjee-xbox360 reageert ... Wat een K*taccountnaam trouwens, Timbo rockt tenminste
Net met 3-0 van de Nonstop Killahs gewonnen War Machine 5-3 Canals 5-1 Mausoleum 5-3 Best een leuke match, eindelijk weer een win op consolegaming\o/
Als ik iemand heb die het kan maken voor ons dan koop ik het origineel wel ff Rbrt dont worry alks jij dat in de site wil ga ik dat regelen. Ga je het bijhouden ook dan?
Ja is goed ik wil best alle clanwar resultaten bijhouden Heb ik voor eC ook gedaan. Had Kings trouwens verteld dat ik binnekort wsl weer van mn ouders mocht gamen en naar gamecafe komen en shit? ^^