Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    laat hem voor mij ook 1 kopen krijg de kosten van me terug! en dat is geen grap
     
  2. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zal volgens mij niet lukken want hij heefft hem vanmiddag gekocht en morgen vroeg gaat hij alweer weg.....ik leesde vandaag op internet dat fm2 daar al uit was dus ik belde hem en hij ging gelijk zoeken en had hem ook gevonden en gelijk gekocht
     
  3. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
  4. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    :lol:
    geloof er gelijk niets meer van...
     
  5. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt final build heeft wel AA. Heb al een impressie gehoord van vriend van me die de review versie al in handen heeft gehad. Cijfer komt op 9.2 :thumbs:
     
  6. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    "Volume 47 -- May 18, 2007

    By: Che Chou
    Forza Motorsport 2 is Big in Japan

    Welcome back to the Turn 10 Pitpass Report, your weekly fix from Turn 10 covering the world of Forza Motorsport 2. We are now officially less than two weeks away from the retail release of the game and -- just think about this -- by the time we hit WPR #50, all of you will have had in your hands a copy of the game for days"

    Dat is een quote vanaf forzamotorsport home site!! Hoe in hell's name komt tsjechie dan al aan een release!?

    Alhoewel check dit:

    http://www.mygamercard.net/leaderboard.php?gt=&g=&z=&c=31&x=80&y=7

    en dan de nummer 2 van de laatst aanklikken.. .daar staat gewoon forza 2 tussen!!!, hij heeft zelfs al enkele achievements gehaald!!

    WAT THE FUCK!!?? hoe kan een land als fucking tsjechie forza 2 eerder hebben als japan of usa!?
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2007
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Wat ik zeg: voor een systemseller. Maarja, jij bent alleen PGR3 en marble blast gewend... als je vooraf weken achter elkaar GoW heb lopen spelen dan zijn al die kartels en low-detailed sponsoren op de auto wel ff schrikken.

    Maar als er echt nog meer AA overheen komt in de finalbuild, dan trek ik mijn mening misschien nog terug. Nu vind ik het nog gewoon lelijk voor een game die 1.5 jaar ouder is dan PGR3.
     
  8. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het echt waar is dat Forza 2 big in Japan is, dan wordt het daar misschien een systemseller
     
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    moet dat niet jonger zijnO-)
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Neen

    *Pre-Order kitje gehaald :cool:
    *Geile sleutelhanger ftw
     
  11. lammetje

    lammetje *PGR2-Addict*

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Rare vergelijking, beide demo's. GTHD een bergachtige rally track en 1 auto dat rijdt en FM2 een circuit track met 8 auto's die racen.

    Dit slaat dus eigenlijk helemaal nergens op maar als we het toch gaan vergelijken dan gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar Forza. GT , veel te druk met al die mensen en vlaggen en alsof ik daar naar wil kijken als ik race en die grote berg lijkt net een 2d plaatje ..volgens mij hadden ze zoiets ook al geflikt met de Grand Canyon. Verder dus 1 wagen maar ... bereiken ze hetzelfde met 8 wagen op die track of is dit dus gewoon een rally stage ? De track van Forza 2 bestaat in het echt ook. Het glimt niet zo, verre draw distance, geen onnodige attributen langs te track. Gewoon juiste race sfeer met meerdere wagens...mmm ik klink nou net een fanboy O-)

    Zonder gekheid misschien moeten we maar op beide releases wachten als we het gaan vergelijken :):
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2007
  12. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    hoe bedoel je pre-order kit? van welk spel.. forza2 of pgr3?
    En waar haal je die pre-order kit van forza 2 ...
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dit is FM2 topic hè. En PGR3 is al ander half jaar oud, die ga je niet meer Pre-Orderen.

    PO kitjes zijn verkrijgbaar bij de meeste gamewinkels, zoals FRS, Dixons, etc
     
  14. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg je die ook bij de nedgame in groningen? Lijkt me wel eigenlijk maar toch ff voor de zekerheid...wat zit er allemaal ook weer in? sleutelhanger enzo? Boek krijg je pas in de limited edition tog?
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja bij Nedgames moet hij ook wel af zijn te halen. Anders Dimension Plus...

    Alleen een sleutelhanger, en je krijgt het Pre-Order doesje mee :+
     
  16. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, jammer dat dat boek er nog niet alvast in zit:) die wil ik lezen, dan ben ik als ik het spel binnen heb al lekker geinformeerd over de autos enzo en wie weet at er nog meer in staat voor handigs...Ik ben alleen wel bang met pre-orders dat ik hem netjes pre-order en hem dan op de dag van de release krijg maar de game winkels hem al 3 dagen eerder hebben en ik dus moet wachten...
     
  17. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    bij de LE zitten 3 extra auto;s als bij de gewone versie, dat staat eigenlijk overal maar nu las ik bij Bart Smit dat je bij t pre-order kitje ook een code kreeg voor een unieke auto.. klopt dit!?
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Misschien dat je wat kan regelen ;). Iig wij moeten ook allemaal wachten op de release datum....

    Ja de Nissan 350Z in een speciale editie
     
  19. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom moet je alleen voor die auto een code hebben? beetje vreemd dat het voor de andere niet hoeft :confused:
     
  20. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, als ik het geod begrijp bedoelde hij dat je in de LE 3 autos krijgt, dus daar zitten dan codes bij ofzo...En bij het pre order kitje zit nog 1 ofzo?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina