pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ik zou niet weten wat het anders was dan wraak. Ik weet dat jij gefrustreerd bent over je scores die ik 1,2,3 had kunnen veranderen op onze website. Ik geef er eerlijkgezegt geen fuck om aangezien de teams waar we toen van wonnen nu nogsteeds bestaan dus sirieus waarom zou ik er een zak om geven. Zoek gamebattles maar af op CoD3, als je daar zin in hebt, de teams bestaan nogsteeds.

SphinXz is ook weggegaan, je mag best weten waarom. Hij mocht niet meespelen in de teams die qG had op dat moment omdat de mensen die al in die teams zaten beter waren dan hem. Zelfs het CoD3 team waar SphinXz in AK47pro een van de beste van de wereld op was.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2007
  2. iT heatshot

iT heatshot Guest

correctie, we spelen voor kS dus kS is wel degelijk verslagen. Martijn ik snap niet waarom je dit moet zeggen ( alweer discussie )

We speelden met shocker nog een en locust en ik.

We speelden echt super slecht

We speelden als kS clan.

Dit is al meer dan 4 maanden geleden en spelers verbeteren clans ook. RiP pakte qG terug na de 3-0 verlies, de match is alleen niet verder gespeeld. Het stond 2-1 voor ons dacht ik en goku wou niet meer verder spelen wegens host problemen.

3kings, sorry voor wat er gebeurt is in
    het verleden ik weet dat het meeste RiP gasten waren die speelden, we speelden wel onder de naam kS I .

3. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ja wtf begin ik er dan over kijk dan hoe er hier getript wordt, Rbert die weer een of andere bewering uit de kast trekt en dat allemaal over een score die niet klopt? Daarbij mogen er hier wel eens wat mensen met een knipoog naar posts gaan kijken. Als ik hier iets zeg hoeft het niet altijd bloedsirieus genomen te worden, als je het er niet mee eens bent kan dat altijd gewoon gezegt worden in plaat van een kk groot verhaal op te hangen over scores en dergelijke. Rbert claimed dat die teams en scores nep zijn, ze bestaan nogsteeds dus ik zou zeggen ga je gang en vraag het ze.

Ik heb er geen boodschap aan, Kings en MaUp3rd excuses voor de scores die niet kloppen, maar ik gaf je eerder aan dat ik ze niet zo 1 2 3 uit mijn duim zuig maar ik haal ze ook gewoon uit de topics. Ik weet verder hoe het gegaan is en ik ben er verder niet trots op hoe de win gemaakt is, maar het blijft een win. Voor de rest weet ik dat we pG.Beta niet hoef te onderschatten, aangezien het in princiepe kS is, nummer 2 op de Europese GB Ladder.

Oh en Kings/Mike, als jullie je echt nog zo'n zorgen maken over die scores na deze uitleg, als iemand me de ''echte'' leverd verbeter ik het graag.

Oh en robert niet voor het een of het ander, maar dit had je natuurlijk ook al helemaal onderzocht?

Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2007
  4. iT heatshot

iT heatshot Guest

Robert waar maak je je zo druk om gozer. Clans verliezen en winnen, de loss van kS I was idd niet eerlijk voor de kS I clan al betwijfel ik dat jullie het beter hadden gedaan.

Laten we hierover ophouden ik wil geen ruzie tussen clans zoals pG en qG .

Als jullie jezelf echt willen bewijzen kan dat, challenge ons en we speelen een clanmatch.

Ik bedoel dit niet rot ofzo ik mag pG zoals qG en help zelf ook andere clans me met clanwars. Het oude RiP team support ik bijvoorbeeld en probeer zo de naam van qG te verbeteren.

Martijn ik vind jou ook een super chille gast maar dat van kS opbrengen uit het verleden vond ik echt niet tof man.

En zover ik weet. qG speelt veel clanwars en ik denk niet dat martijn zoveel moeite doet om hele ``neppe clans`` op een ladder site te zetten en zo free wins krijgt ( DAAR GELOOF IK HELEMAAL NIKS VAN ). qG is gewoon een hele goeie en sterke clan a.t.m, en ons afkraaken helpt niet gasten. Als we wcg in nederland winnen willen we juist dat de NL clans in nederland trots is op onze prestaties en ons veel geluk/steun bieden bij de finales. ( maybe is het pG die doorgaat maar ik neem ons nu ff als voorbeeld ).

Kom op boys lekker game niet zeiken dit gaat werkelijk waar helemaal nergens over.

EDIT: ik wil ook dat het geroddel over smartiez ophoud, wat tegen hem word gezegt word ook tegen mij gezegt en aangezien hij mijn clan leider is neem ik het voor hem op. Geen bullshit meer, problemen ? kom maar clanwaren maak jullie maar al te graag af.

Robert: misschien heeft Darksphinx ofzo wel een hekel aan martijn omdat die gekicked is. Ik vond hem vroeger ook best weel een vaag figuurtje en ja mag hem ook niet echt omdat die mij ook voor de grap aan het beledigen was.

Echt te grappig hoe mensen reageren op me maatje martijn man :) qG GoW team blijft en is de beste heb hier niks maar aan toe te voegen. Robert ff relaxt man je bent een chille gast maar niet te gek tegen martijn doen.

5. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Op de uitspraken van Robert ga ik nu even niet in. Als hij er waarde aan hecht kijken we er binnenkort eens naar. Laat even in het midden wie gelijk heeft.

Ik trip omdat dit op een heel slecht moment komt. Zowiezo is het geen relaxte post en zie ik even niet wat je ermee opschiet. Andersom was je net zo pisst geweest.

Maar Mike en ik trippen echt, omdat we momenteel in besprekingen zitten met verschillende partijen. Zulke uitspraken kunnen we dus allerminst gebruiken. Als je met sponsors en andere partijen bezig bent is imago alles. We doen al weken zo niet maanden ons best om wat op te bouwen. Met zulke shit kun je echt dingen kapot maken.

Iedereen weet dat je de leider van qG bent en mensen gaan ervanuit dat je de waarheid spreekt (ik bedoel waarom zou zo iemand liegen?) Veel grote clans in Europa denken nu dus dat pG Beta al 2x door qG verslagen is. Als je tussen de regels door leest schemer je inderdaad door dat het iets anders gelopen is. Maar denk je dat iedereen bij zo'n opmerking stil gaat staan?

Zoals ik al zei ga ik geen welles/nietes spelletje spelen. Ik zou het waarderen als je, je post even verbeterde. Je kunt best zeggen dat je van eXo gewonnen hebt, ook dat je in theorie van kS gewonnen hebt. Maar die pG shit zit me dwars.

Btw: Thanks voor je reacties BUU, ik neem jou niets kwalijk. Het is gelopen zoals het gelopen is, zolang mensen maar weten hoe of wat.

P'z Kings

6. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0

Buiten dit alles was dit het laatste wat ik verwacht had van SmartieZ en zeker nadat Martijn en ik op zeer goede voet zijn de laatste tijd. Meer wil ik er niet over kwijt. R brt ik houd van je je bent een pG man in hart en nieren, oprecht en straight to the point. Ik heb qG altijd ondersteund, je hebt een mes in mijn rug gezet vriend martijn!

7. SmartieZ

SmartieZ Guest

Zucht, je neemt het op zoals je het op wilt nemen. Ik zeg volgens jullie een score fout, laat hem me dan verbeteren. Jij kunt zulke opmerkingen niet gebruiken? Moet je kijken wat er hier 1 2 3 aan m'n broek geslingerd wordt. Ik verwijt jouw niks maar vergeet niet dat ik die scores direct uit de topics van qG heb gecopieerd, niet uit m'n eigen duim.

Waar alle aanklachten en beschuldigingen van Rbert vandaan komen, god mag het weten. Hij heeft met DrksphinXz gesproken ik had het er net ff met Rens over maar volgens SphinXz was Rbert al helemaal overstuur voordat Rens (SphinXz) ook maar iets gezegt had.

Oprecht? En een mes in de rug? Overdrijven is ook een vak Mike, het was één score, in fact ik zei niet eens dat we gewonnen hadden van pG2, maar van haar spelers. Was in 2 tellen opgelost geweest door even een melding te doen. Maar in plaats van dat wordt er hier een GTST-aflevering gelaunched, en in plaats van dat ik ook maar 2 tellen krijg iets op te lossen wordt er een ontiechelijke lijst met bullshit naar m'n hoofd geslingerd. Ik zit er persoonlijk niet zo mee, Rbert staat tenslotte bekend om het praten van een lading BS, maargoed als het zo moet.. Geef maar een keer door welke post je veranderd ziet hebben, maar kom aub niet aanzetten met 'een mes in mijn rug', want er is hier door een aantal mensen van een mug een olifant gemaakt.

8. iT heatshot

iT heatshot Guest

WTF :confused: slaat dat nou weer op die citaat van die ic3 noob... heb hem gister 2v1 gepwnd off host.. get a live nano whatever wie je ook bent ofzo :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

9. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    owke, nu komt die van mij aan:,....*Zucht*

ok, wat is jullie punt? (Nee robert, dat geldt niet voor jou, laat aub hier nu ff je opmerking buiten)

Ik lees dat smartiez heeft gezegd dat we pG hebben gepowned ofzo? en kS?
    nou, ik citaat:
    We hebben 1 keer, op het NK-Gaming van pG gewonnen, en kS, tja we hebben wel van kS gewonnen, maar of het nou onder hun naam was, vond ik niet!
    ik mag nu ook ffies voor smartiez opkomen:
    Mauperd, je doet ongeveer hetzelfde als smartiez, maar op een ander manier.
    zal ik je een link geven: Klik Hierzo
    Citaat o.a.
    Owke,.. je probeert een goed woordje voor je eigen team te doen, doet smartiez ook, alleen hij doet het anders,..

Het had ook anders gekunt van smartiez, maar ik vind dat jij het ook anders had kunnen zeggen op het filmpje, maar doen wij daar moeilijk over!?
    Nope,.. Ik ga niet vertellen, dat we nummer 1 worden op het WCG,.. omg hoe kan je zoiets zeggen, of moet ik ook over de scores gaan vertellen op NK? ik ga hier geen clans uitschelden, of klein maken. ma eerlijk is eerlijk,.. ikga niet verder hier op in, ik hoop dat jullie mijn punt ook een beetje zien?!

Ik heb geen zin in dit soort dingetjes, beetje op elkaar letten op details!
    hahahha, ik lig er niet wakker van hoor, maar ik vind dit zooooo onzin, komop als jullie door willen gaan, Mike je hebt me nummer, bel me maar!

Vind niet erg, dat je iemand zijn fout even verteld, maar kan anders!

Ik kan hier nou zo pissig worden, aangezien je ook "geruchten" hebt.
    en waar ik mee eens bent: van een muis, een olifant maken!

Mensen geilen hierop, snap dat dan, ik vertel je nu ook hierbij, dat ik verder nergens meer inga, vooral niet op NL Clans, vind dit zooo bullshit wrom ik hier mijn woordje moet uitbrengen, dus hierbij!

Greetz EXp

@ mauperd: Ik vind je een beste kerel,.. ga je nou egt hierover druk om maken? of zie ik wat over het hoofd, als dat zo is, nogmaals, je hebt mijn tel. nummer!

Laatst bewerkt: 19 mei 2007
  10. SmartieZ

SmartieZ Guest

Dat was dus ook hetgene wat ik me afvroeg. Maargoed kennelijk is het dan zo ik hoor het dan vanzelf wel neem ik aan. En EXP3r1EnZ WATTAFUCK doe jij om 4 uur nog XboxWorld LMFAO. Kun je niet slapen omdat Maj1nGoku ligt te snurken? Of Heeft Ar1d1Ty een Nachtmerrie?

11. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    /Mod OW gegeven voor schelden

12. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is het inmiddels gesettled!

13. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Dit is egt niet normaal ik loop over ruzie te schoppen :\ en te schelden ohh.

14. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Welke post je moet editten? Hmm welke zou dat zijn...

Grappig trouwens dat jullie het zo graag tot een muis degraderen. Ik vind het super kut dat op Europese forums geroepen wordt dat qG, pG II 2x toe verslagen heeft en als klap op de vuurpeil ook kS (met scores?).
    Voor mij is het geen mug. Ik kan er met me kop niet bij waarom je zulke shit zegt. We spelen GoW om de beste te zijn, daar train je ook voor. Als je dan dit naar je hoofd krijgt mag je best boos zijn.

Dat jij het een mug vind heeft meer met je instelling te maken dan mijn reacties hierover. GTST my ass...

Maar ik ben nooit lang boos. Vind het eigenlijk al wel weer best zo, heb gezegd wat ik wilde zeggen. Dus ik ga hier dus ook geen uitspraken meer over doen.

Laatst bewerkt: 19 mei 2007
  15. Grappig hoe hier om het verhaal heen wordt geluld. Smartiez heeft niks anders te zeggen dan "Ja dat zijn foute scores die ik van members heb". Iedereen die een beetje helder naar m'n post kijkt ziet overduidelijk dat SmartieZ alles heeft verzonnen. Hier lul je je bij de heldere lezer niet meer onderuit SmartieZ, alleen bij de domme lezer. qG is zielig (op een paar na), de manier waarop je mensen bij elkaar houdt is zielig, jij bent zielig, maar je bent wel een hele goede leider! Topclans vragen jou of je ze wil leiden, of niet SmartieZ? Veel plezier vandaag, ga je nog opzoek bij je opa? Doei SmartieZ.

16. Inf1nity

Inf1nity Guest

Jonge fuck it, Smartiez gaat lekker z'n fout herstellen, iedereen kijkt effe een andere kant op en klaaaaaaaaar. Er is geen keihard bewijs dat smartiez gelogen heeft, dus totdat iemand met dat bewijs komt, heeft Smartiez gelijk.

Ik begrijp dat je gefokt wordt omdat het er wel op lijkt, dat mag je ook best uiten, maar ik denk dat dat nu wel genoeg gedaan is.

-CoNcEpT

Ohja Exper1enz, 'ik citaat' is geen Nederlands :9

17. Een ex-member, die bij COD3 betrokken was in de tijd dat die matches "gespeeld/VERZONNEN'' zijn, wijst mij erop. Ik ga dus de results van die matches bekijken, daar wijst het er overduidelijk op dat het verzonnen is. DrkSphinXz had zeker al heel lang in zn hoofd, als ik SmartieZ wil naaien dan laat ik Robert die matches zien want daar kloppen de scores niet van! Rot op, tis overduidelijk. Waarom liep SmartieZ gister anders meteen te janken bij DrkSphinXz op msn dat hij dat niet had moeten zeggen?

Wel grappig hoe DrkSphinXz hier dan maar even wordt afgeschilderd, door qG, als iemand die wraak wil nemen op zn oude clan. Hij is zelf uit de clan gegaan, hij had geen ruzie daar ofzo. Niks wraak. Zoals DrkSphinXz hier wordt afgeschilderd, zou ik Infinity ook kunnen afschilderen als iemand die allang in qG wil, dus ja daarom verdedigt ie SmartieZ! (Niks tegen Concept, dit is alleen als voorbeeld)

Als je het verhaal niet gelooft, dan wil je het niet geloven, dan ben je een hele slechte lezer, dan ben je te lui om het helemaal te lezen, of ben je dom. Oja of je bent een qG member of iemand die in qG wil. Ik zeg dit niet snel maar SmartieZ je verdient echt een stoot...

18. Jimadinho

Jimadinho Guest

Robert wat is dit nou weer voor bullshit ik zie je elke keer iets nieuws zoeke om qG af te zeike maar wij zijn wel de gene die resultaten laten zien. Zelf ook al heeft Smartz ergens gepost dat wij 2x pG II hebben verslagen omdat ie eXo en kS ziet als pG II . DAN SO WHAT? no offence maar niemand in EU cared echt om pG, ze zien dat echt niet als pro clan ofzo :confused: en voor onze gow resultaten is er nog nooit iets gebullshit, heb je ooit onze gb/cg stats gezien? En trouwens robert ik zou maar niet gaan beginne over klappe krijge want als er iemand is die klappe moet vangen ben jij dat. Je heb wel veel praatjes voor een kleine 12 jaarige. En aangezien jullie nog steeds allemaal huilen over qG stuur een challenge en laat zien wat je hebt in een clanmatch dan.

19. Jij mist het hele punt, zie jij mij hier ergens zeggen dat qG slecht is in gamen? Zie jij mij hier zeggen dat wij de beste zijn in gamen? Echt jonge, ga lezen of je tekstbegrip skillz trainen ofzo want jij mist het hele punt. _0/ Oja en die klappen, alsof jij mij gaat klappen op een WCG ofzo, hahaha.

20. SmartieZ

SmartieZ Guest

Een oud speler die geweigerd werd in alle teams van qG. Zelfs het CoD3 team waar hij vroeger de beste speler in was. Die scores zijn niet verzonnen, de scores is wel door mij geupload op GameBattles, maar wel onder Nictine's eigen account. Geloof je mij niet, vraag het dan bij hem na. Nikot1nE v2 is z'n gamertag. Ze bestaan nogsteeds als clan op CoD3. Voordat je begint te beweren dat alles verzonnen is, raad ik je aan voortaan eerst eens wat onderzoek te doen bij de spelers die ik aangeef, in plaats van af te gaan op één mans woord.
    Over hoe de matches op onze site gereport staan is heel simpel, UKz is SS is TFT is x 1337 is v2 GaminG. Zoek maar even verder je komt vast nog meer uitslagen tegen aangezien we regelmatig wars tegen ze spelen. Daarbij, het land van afkomst van de clans op onze site is gekoppeld aan het land van afkomst van de leider van het gamebattles profiel van de clan. Verklaard dat misschien waarom er bij sommige clans een ander landje voorstaat?

En jij praat met Rens wat je wil, op het moment dat ik het navraag bij hem zegt hij dat hij het ook allemaal niet meer zeker wist en dat hij ook maar wat zegt omdat jij woedend bij hem kwam over 'de scores van SmartieZ', van SmartieZ nog wel, niet van het team die de match daadwerkelijk speelt.

Het verzinnen van scores, makkelijke beschuldiging, je hebt alleen het woord van iemand die uit qG is. Makkelijk zat lijkt me. Je maakt je druk om dingen die je geen flikker aangaan en de beschuldigingen van je gaan verder dan het vertellen van een foute score, want ik kan gerust zeggen dat wij kS en pG hebben verslagen, dat de scores niet kloppen heb ik me een paar posts terug al over verontschuldigd, maar nogmaals ik haal ze ook maar uit het scoretopic op onze site. Je maakt inderdaad van een mug een olifant, aangezien je gewoon naar mij had kunnen komen Kings over hoe jij vind dat ik het beter had kunnen vertellen. Dat je liever had gezien dat ik er ff een postje achteraan knikkerde dat ik dus bedoelde dat we de SPELERS van pGII hebben verslagen, alleen nog nooit onder de daadwerklijke naam pGII. Met alle plezier dat ik die post even gemaakt had.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina