pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

SmartieZ Guest

LMFAO robert je maakt het jezelf zo moeilijk af en toe hé, waar de FUCK zie jij staan dat Ar1d1Ty je gaat klappen op een WCG, sterker nog, hij suggereerd het niet eens.. Een kleine tip Rbert, raak niet te opgefokt door dit alles..

2. Op de bovenste 2 alineas heb ik nu al 900x gereageerd dus daar kap ik maar mee.

Jij hebt nog nooit het team van Three Kings, Locustgod, NamedWarrior en Rbert verslagen. Nog nooit is er een clanmatch door jullie gespeeld tegen ons 4 samen.

+ Aridity heeft me ingame al 900x gezegd dat ie me ging klappen :lol:

3. SmartieZ

SmartieZ Guest

Lijkt me inderdaad het sterkste ja, facts > fairytails.

4. Mijn facts jouw fairytails. Kan trouwens niet wachten op de volgende loss die qG gaat maken op GoW, ben benieuwd wat nu je smoesje wordt!

5. SmartieZ

SmartieZ Guest

En nou is het weer het GoW team dat aan de smoesjes gaat? Net waren het nog de COD3 scores.. Lachwekkend dit.

6. COD3 Scores, GoW Smoesjes.

7. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Laat hem Robert hij kan niet lezen. En jongens ga aub niet over klappen beginnen want van sommige mensen krijg ik egt een lachkick als ik ze zie :lol:

8. Inf1nity

Inf1nity Guest

Tekstbegrip skillz:lol:

9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat de heren SmartieZ, 3Kings en MaUp3Rd er zelf prima uit kunnen komen zonder dat iedereen zich ermee gaat bemoeien of olie op 't vuur komt gooien. ;)

10. Inf1nity

Inf1nity Guest

Arjan heeft dus blijkbaar het hele verhaal lopen lezen, hoelang was je bezig, ochtendje? :9

11. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe is dit ook weer voorbij, iemand nog wat leuks meegemaakt wat wel de moeite waard is??

12. Jimadinho

Jimadinho Guest

/Mod Jij begeeft je al op glad ijs met je kloon account, dus stop even met dat geruzie. Doe dat lekker via elke andere manier maar niet op dit forum.

13. /Mod reactie op bovenstaand bericht verwijderd

14. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Diegene die het over klappen uitdelen hebben moeten allemaal relaxed doen. Ik los dit 1vs1 met Smartiez op. Op het WCG staat iedereen onder zware aandacht van Rem NL, klappen uitdelen, melden bij Rem en Cease2Exist en wel buiten graag!

15. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Mag ik meedoen.. ik deel ook graag klappen uit O-) Respresent Haarlem *)

16. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens er worden geen klappen uitgedeeld. Ik vind dit stomme kinder gelul te zuur voor woorden echt waar.

17. Ga je 1op1 met smartiez? Wiens host? 8) Dat klappen uitdelen zal wel meevallen, grote praatjes vooraf altijd maar als iedereen daar dan daadwerkelijk staat gebeurt er niks :9

18. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Nou... ik werd eigenlijk best wel bang toen ik locustgod zag :x

19. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Viel wel mee toch, ik vond t wel een aardige gast toen k em zag:9

20. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer