qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Ben je eff rumble pit aant doen, kom je opeens terecht bij qG I ReaLisTiQ

    LoL :9
     
  2. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    best realistisch dus!8)
     
  3. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Realistisch is ook dat ik won met 15-12 terwijl hij lvl 19 is :9

    Gewoon....realistisch.. lol :b:

    Nee was meer wie meer mannetjes tegenkwam dat potje denk k..
     
  4. SmartieZ houdt wel van scores verzinnen geloof ik. SmartieZ is heel erg goed in dingen verzinnen, ook in clannamen en namen van clanmembers. In het verleden heeft SmartieZ namelijk zelf Call of Duty 3 Clans verzonnen en daarmee losses gereport aan AK47. Dit is gecopied van de qG I ResultPage:

    10.01.2007 Smoke Soldiers GameBattles War 3 : 0 Won
    AK47 Lineup: AK47 KillaH, AK47 PureSpartan, AK47 MajinGoku, AK47 EXp3r1EnZ
    Smoke Soldiers Lineup: SSxNicotinE, SSxCameL, SSxMarlborO, SSxChesterfielD
    Wauw SmartieZ sinds wanneer spelen Killah, PureSpartan, Goku en Experienz COD3? Wel even de goede spelers bij je Lineup doen als je zomaar een clanmatch en score verzint he Vooral die SSxNicotinE is goed verzonnen, die zien we zo nog terug.

    10.01.2007 Smoke Soldiers GameBattles Team Battle 2 : 0 Won
    AK47 Lineup: AK47 SmartieZ, AK47 Deadbringr, AK47 Headshotz, AK47 DrksphinXz
    Smoke Soldiers Lineup: SSxNicotinE, SSxCameL, SSxMarlborO, SSxChesterfielD
    Wauw SmartieZ, hoe komt het dat AK47 DrksphinXz zich helemaal niks meer herinnert van deze match?

    13.01.2007 Skill Overdoze GameBattles HQ 3 : 0 Won
    AK47 Lineup: AK47 SmartieZ, AK47 Headshotz, AK47 DrksphinXz
    Skill Overdoze Lineup: SOz I NicotinE, SOz I Apocaly, SOz I Azzerty
    Wauw SmartieZ, als je namen verzint he, moet je wel opletten dat je niet 2x dezelfde doet. Ik zie hier bij je verzonnen matches 2x de speler NicotinE staan, deze totaal onbekende speler is zeker van de Braziliaanse clan Smoke Soldiers, naar de Canadese clan Skill Overdoze gegaan he? AK47 DrksphinXz herinnert zich ook hier weer helemaal niks van de match, raar zeg.

    SmartieZ je bent echt een zielig ventje, GTFO. Oja en 2x tegen de Smoke Soldiers op 10 Januari, wat zeiden ze? We worden ingemaakt, we willen meteen dezelfde dag nog een rematch!
     
  5. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, nice work _O_ _O_ _O_

    Detective Rbert
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  6. ZeR0SaN

    ZeR0SaN Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    WoW dit = Dissed
     
  7. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Valt wel mee hoor ;-). Aangezien ik weet van wie hij het weet en we regelmatig friendly's spelen tegen v2 (UKz).

    De match is op GameBattles gereport door mij, maar wel op Nicotines eigen account.. Dit omdat Nicotine er zelf geen zin in had en in eerste instantie zijn team verwijderd had. (een fucking drie kwart jaar geleden). Met CoD3 spelen we nu nog vaak zat friendy's tegen ze (Nikot1nE v2). Wat oude members van ons COD3 team zitten in v2 (ElemenTz, EP1DEM1C). Je kunt daar je verhaal gaan halen ik vind het eerder zielig dat Robert afgaat op een verhaal van SphinXz. Als ik dan verhaal ga halen bij SphinXz en ik weer andere dingen hoor dan weet ik wel hoe het in elkaar zit.

    Als je echt zo gefrustreeerd was over die scores van kS had je het ook gewoon kunnen zeggen dan had ik dat topic op qG.com weer geopend en veranderd voor je.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2007
  8. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    ik heb niks met dbz keek het vroeger af en toe. Ik vind buu leuke naam .
     
  9. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar maken jullie je druk om?
    maak jij zorgen om de scores die ipv Gears of War , CoD3 staat,..
    kijk, mensen maken eenmaal fouten, maja robert, natuurlijk maak jij nooit fouten!

    tja, tis lastig als je een progje hebt, dat je scores in moet voeren, en selecteren of het
    Gears of War
    CoD3
    CoD2
    Command & C.....
    is,..

    goh, een selectie fout, zo he, nu zijn we heel erg oneerlijk, we posten valse scores, goh, en nu? de website sluiten, om jou gelul,.. zal ik je wat advies geven:
    Leef je eigen leven, let niet op andere, let op jezelf,..
    owja,... niet vergeten,.. je lult nu jezelf uit..
    dat zeg ik verkeerd,.. ik bedoel, je hebt geen hersenen:
    Killah, EXp3r1EnZ, Majingoku, purespartan = Gears of War team, dat weet iedereen.
    Owja,.. een klein foutje,.. tja je moet ons echt altijd hebben,.. maar bedankt dat je tog zo lief was om het weer te verbeteren, wij mensen kunnen ook fouten herstellen, gelukkig dat robert op deze wereld gebracht is, zonder jou, was er geen leven op aarde!

    He laters, en veel plz met geruchten,.. ik vind ze altijd heerlijk om ze van jullie te horen!
    ik geniet er van! ik neem een biertje voor dit! proost!:b:

    Wat er gepost word verder of het nou positief of negatief is, reageer ik niet op! Daar smullen jullei tog lekker op,...
    Jaja robert,.. grijp je kans weer!

    Greetz EXp
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2007
  10. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjappie, ga andere forums/website's enz. doorzoeken!

    Kijk of je nog wat leuks vind,.. kan je weer je woordje uitbrengen,.. :thumbs:

    Ga a.u.b. fietsen stelen ofzo!
     
  11. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0

    SmartieZ en EXp hebben de scores al uitgelegd, maar ik wou nog even zeggen dat als je nog meer van zulk soort dingen gaat zoeken, je beter gelijk even een leven kan zoeken.

    @SmartieZ: Ik weet ook al wie het is, en wat raar dat hij niks van die clanwars weet... (Duh). Jaloezie van ex-leden, damn hoe kinderachtig.

    @DrkSpinXz: Jij ben echt minstens even kansloos als COCK GOD...

    @EXp: Ik zal het gelijk even verbeteren, anders blijven die tjappies janken.
     
  12. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Je hoeft niks te verbeteren hoor Nemesis. Don't even care..
     

  13. Nemesis jij bent pas kansloos, 't enige wat jij loopt te doen in qG is de website maken en patsen over Intenzz en Darkness. Oja en een beetje qG verdedigen en promoten op de forums. Je loopt stoer te doen met je Quality Gaming, jammer dat je niet kan gamen. Gefeliciteerd met je COCK GOD grapje, je bent nu #1281 die dat grapje maakt. _0/
     
  14. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Rbert?
    kan je ffies ophouden, en gwn weer normaal doen vanaf nu...
    veel gevraagd?
     
  15. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tot nu toe meer bereikt met gamen dan jij. Jij hebt nog geen toernooi gewonnen, ook heb ik heel wat meer clanwars gewonnen dan jij. Misschien niet voor qG, daar heb ik even CoD3 voor gedaan. Ik wacht nu op Halo 3 en Huxley. En ja, verdedigen en promoten doe ik ook ja. De site maken? Iemand moet het doen he. Ik denk namelijk dat die van ons wel 1 van de beste van Nederland is, beter dan al die freewebs en andere crap. En ik kan niet gamen? Als ik een spel leuk vind en voor de clan wil doen ben ik er gelijk goed in. Jij daarintegen speelt al heel lang GoW en kan ons team nooit aan. En je hebt voor je reactie zeker nog even met DrkSpinXz gepraat? Want op dit forum heb ik nog nooit gepatst over IntenZz en SunriZe.

     
  16. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan hij blijkbaar niet.
     
  17. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Mooi citaat van Killah :)
     
  18. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Dat zegt hij altijd, ook als ik zeg dat een wiel rond is.
     
  19. Basjee-XBOX360

    Basjee-XBOX360 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens, waar hebben jullie toch weer ruzie over.. met dat vwar wordt wel eens een foutje gemaakt enzo dus gewoon met je eigen zaken bemoeien enzo en al helemaal niks zeggen als je een clan hopper bent
     
  20. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Bedankt, dat is ook alles wat ik probeerde te zeggen, jammer dat deze aapjes met freewebs en andere troep werken, anders had ik het ze uit kunnen leggen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina