Hoe heb jij die objective gehaald van wat ik net zei? het gaat trouwens over de objective: Use GDI's technologie against them. ik ga gewoon verder spelen, ik haal die medaille anders later wel. Het zou wel fijn zijn als iemand mij hierover tipt.:b:
In nemen met een engineer, heel makkelijk als ik de goede missie voor me heb.Maak zon vliegveldje , laat je engineer op halen , laat hem daar heen vliegen , droppe ->innemen:b: maak er maar 3 , 1 voor de Tech center ,Iaon Canon[moet je verkopen] en Shuttle nog wat kan handig zijn
dat is niet de missie die jij bedoeld. er kunnen geen airfields en ioncannon worden gemaakt. Ik speel gewoon door, haal wel een andere keer de nod silver medaille.
is dat die missie waar je een subway station moet innemen? misschien bedoelen ze dat je je leger moet verplaatsen door de subway tunnels... (ben gister zelf net tot die missie gekomen , heb hem nog niet gehaald)
Ik ben zelf nog niet aan de NOD begonnen. Ik wil eerst de GDI uitspelen, dan de NOD en als laatste pas die (slechts) 4 missies van The Scrin. Opzich wel lijp dat er nu een derde factie inzit. Zouden ze eens met RA 3 moeten doen. \o/
Vandaag Scrin Uitgespeeld je bedoelt die mission met dat irritante wagentje vervoeren dat elke keer wordt raak geschoten op het begin ?
Nou heb eindelijk de missie Berne gehaald. Ik zal ff vertellen hoe ik het gedaan heb. Als eerst bouw je een crane, dan bouw je gelijk een powerplant en een warfactory. Die plaats je naar het noorden van je construction yard. ( zo dat als je tanks maakt dan dat ze gelijk worden gerepareerd en als defensie werken). Dan maak je nog een warfactory en een techcenter. Warfactory plaats je naar het oosten met dezelfde reden als net. Maak dan een harvester en de railgun upgrade. Daarna alleen maar mammoettanks maken(dit is de sleutel van het level). Dan maak je een barrack, hiermee kan je engineers maken die die tripods overnemen.(dit zijn sterke en goedkope units en helpen veel met je verdediging) Probeer hier tussen een ioncannon te maken. Een paar pittbulls helpen je de luchtschepen te verslaan. (blijf wel de hele tijd mammoettanken maken intussen). Na dat de ioncannon klaar is, knal je hem op de transmitter zodat je die bonus ook hebt. Daarna ga je met al die tanks die in het noorden/links staan naar de bovenste basis en veeg je die basis weg. Dan maak je een surveyor en laat hem uitpakken op die oude basis. Plaats daar een refinery en een warfactory om mammoettanks te maken en geld te verdienen daar. Als je het goed met die engineers heb gedaan dan heb je een hoop tripod staan aan de rechter kant en een aantal mammoettanks omdat je die bleef maken. Val daarmee de linker basis aan. Uiteindelijk heb je genoeg mammoettanks en tripods om de bovenste basis te verslaan. Ik hoop dat het jullie verder helpt, ik heb dit level door en kan hem keer op keer halen nu.
Ik ben nog altijd aan het twijfelen of ik hem ga kopen ! En als ik hem ga kopen twijfel ik tussen de pc versie en de 360 versie, maar t'probleem is da mene pc C&C3 mischien ni zo goed aan kan (of gwn ni aan kan ) Wie kan me overtuigen om de 360 versie te gaan halen ???!!!
Ik in ieder geval niet. Blijf erbij dat het RTS-genre beter speelt op een PC, maar als je PC het niet trekt heb je er natuurlijk niets aan.
als ik ranked match zoek loopt me xbox steedsvast hebhetaleen bij dit spel en me spel is onbeschadicht
Op hard.. Je moet het ff door hebben en dan is het wel te doen.. Heb nu alles op hard gehaald met ribbons tot het laatste level, waar ik dan nu ook ben in beland...
Ben zeer benieuwd naar die Berne missie waar Jaap Stobbe het over heeft. Maar hoe kun je er in vredesnaam voor zorgen dat je units de bijbehorenden upgrades ook echt kunnen gebruiken? Ik koop die dingen wel, maar ik weet niet meer hoe ik ze moet activeren op mijn units. Heeft iemand een idee?
Gebeurd automatisch hehe Scrin Campaign Finished with Bronze+Silver+Gold medal and Bonus Ribbon en waarom zou je het spel halen? Omdat het goed te doen is op de 360 en mense bewere dat het niet goed te doen is dan moet je zelf maar is goed de tijd voor nemen. Ok ik geef toe dat de pc er voor gemaakt is daar ben ik het mee eens ,maar als je geen goede pc heb zoals ik dan zal ik hem zeker halen voor de 360
Ik zit met een probleempje. Ik doe nu die GDI missie in Cairo, maar daar kom ik vast te zitten op een bepaald punt. Dat punt is: Ik heb alle Power Plants vernietigd, het pijltje dat er naar toewijst is ook verdwenen. Alleen, bij de Objectivelist staat nog steeds dat ik die moet. Dat ik dus die powerplants nog steeds moet vernietigen. Ik heb de missie al eens gehaald, en zag 3/4 van Objective staan, dus geen bonusmedaille. Toen ging ik weer laden om het stukje overnieuw te doen, heb wat Powerplants ingenomen met een engineer en nog werkte het niet. Je moet ze vernietigen, of innemen. Ik kreeg geen bonusribbon terwijl wel alles weg was wat weg moest zijn om de missie in zijn geheel te kunnen halen. Kan iemand mij erbij helpen?