Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Haha, jij speelt ook echt fulltime @ the moment he;)
    Als je tegenstanders Brazilie of Inter pakken (inderdaad de meest gebruikte teams, moet je gewoon zorgen dat je verdedigers bovenop zijn spitsen zitten, en altijd zorgen dat je 1 verdediger erachter hebt staan voor de rugdekking, dan komen ze er bijna toch niet door.
    Ik speel trouwens ook regelmatig tegen Engeland/Man U of Barcelona
     
  2. Ashavan

    Ashavan Guest

    Tja...fulltime lijkt het wel op heh? Heb 2 weken vrij van me werk en maandag dus weer aan de slag :mad: Maar heb ook veel films gekeken en klussen rond het huis dus...10-12 uur per dag gamen is ongeveer het gemiddelde. En in het weekend komt er niks van omdat me vriendin dan aandacht wilt heheh.

    Heb er in de 2 weken 4 competities en 50-55 live matches op zitten met nog heel wat uurtjes in het spel Oblivion.
     
  3. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net enkele serie A wedstrijden met AC Milan achter de rug. Zijn er hier andere die met Milan spelen? En in welke opstelling speel je dan?
    Ik gebruik de 4-4-2 opstelling
    Cafu--------Nesta-----Kaladze---------Jankulovski
    -------------------------------------------------
    -----------------------Gattuso-------------------
    ------------Pirlo----------------------------------
    --------------------------------------------------
    Seedorf---------------------------------R. Oliviera
    --------------------------------------------------
    -------------------------Kaka'--------------------
    -------------Gilardino-----------------------------

    Ik zet Ricardo Oliviera liever op de linkerflank in plaats van Kaka', want Kaka' kan toch zo gemakkelijker afwerken dan Oliviera. Spijtig genoeg is Oliviera alleen maar rechtsvoetig en dat is aan zijn voorzetten te zien :)
    Mijn zwakke plek is eigenlijk Cafu. Veel te traag, slechte passes, staat er nooit. Maarja door gebrek aan betere spelers....
     
  4. Ashavan

    Ashavan Guest

    Opstelling waar ik laatst met Milan speelde was:

    Cafu--------Nesta-----Kaladze---------Jankulovski
    -------------------------------------------------
    -------------------------------------------------
    ----------------------Pirlo------------------------
    --------Seedorf-----------------Gattuso-----------
    --------------------------------------------------
    --------------------------------------------------
    -------R. Oliveira--------------------Kaka'---------
    -------------------Gilardino/Inzaghi----------------

    Het middenveld vrij dicht op elkaar en de vleugel spitsen op de punten van het 16m gebied. Maar ja ik ben iemand die graag speelt met 4-3-3. Doordat het middenveld zo staat heb je bijna alle afvallige ballen en kun je ook makkelijk de bal afpakken omdat je het gebied klein houd. 1 speler tikt de bal van de voet van een aanvaller en de andere speler pakt hem op. Oliveira is in deze opzet niet echt een goaltjesdief, maar meer een assister. Gilardino en Kaka nemen de goals voor hun rekening.

    Dit is een opzet die ik overal gebruik als het even mogelijk is.

    Een andere goede opstelling in mijn ogen is:

    Cafu--------Nesta-----Kaladze/Maldini---Jankulovski
    -------------------------------------------------
    -----------------------Pirlo----------------------
    -------------------------------------------------
    --------Seedorf-----------------Gattuso/Serginho-
    --------------------------------------------------
    ----------------------Kaka-----------------------
    --------------------------------------------------
    ------------Gilardino--------R. Oliveira-------------

    Je hebt Pirlo of een DMF iets verder terug in de ruit voor extra verdedigende support. Seederf en Serginho zijn snel en kunnen flanken. Kaka vlak achter de spitsen krijgt vaak genoeg kansen om vanuit te scoren. Gilardino en Oliveira scoren van hun posities ook erg lekker vind ik.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2007
  5. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    nja ik heb niet veel vertrouwen in Ricardo Oliviera. Ik weet het niet, ik kan er gewoon niet veel mee aanvangen. Ik scoor gemakkelijker met Gilardino of Kaka' en anders met Pirlo of Seedorf.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  6. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    Konami zal het nieuwe deel in haar voetbalserie Winning Eleven (in Europa beter bekend als Pro Evolution Soccer) volgende maand uit de doeken doen.

    Tijdens de '26th New Generation World Hobby Fair' in Tokyo zal de voetbalgame op 23 juni te zien zijn. Verwacht dus mogelijk tegen die tijd de eerste (bewegende) beelden van de nieuwe Pro Evolution Soccer.

    http://www.indsidegamer.nl
     
  7. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom geen Maldini CB, en dan Kaladze op de backpositie van Cafu ?
     
  8. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Kaladze is links, en Cafu is een prima back lijkt me.

    Over Adriano:
    Natuurlijk is die af te stoppen, dat is elke spits. Maar bij hem is het vooral nergens op gebasseerd, dat is het stomme er aan. Natuurlijk heb ik ook wel is een wedstrijd dat Adriano geen potten kan breken, maar dat wil niet zeggen dat hij niet één van de beste spelers uit het spel is..
     
  9. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Maldini los je het Cafu probleem niet bepaald op. Ik bedoel Maldini is niet vlugger dan Cafu. En Kaladze is inderdaad linksback ,maar kan ook centraal spelen. Aangezien ik Jankulovski links plaats, staat Kaladze centraal.
    Ik heb al geprobeerd op Maldini centraal te zetten, Kaladze linksachter en Jankulovski dan linksmidden te plaatsen. Maar veel rendement levert dat niet op...
     
  10. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf hier bij:

    Dida
    Cafu-Nesta-Maldini-Kaladze
    Gattuso
    Pirlo-Seedorf
    Kaka
    Olivera-Gilardino

    Als je een snellere speler dan Cafu wilt ben je toch aangewezen op Serginho (wel een linkspoot maar snel, weinig stamina alleen), Bonera (niet mijn favoriet), Simic (nog erger). Anders kan je Jankulovski (maar die staat als links) proberen en Kaladze linksback zetten. Of Kaladze rechts, maar die is ook links..

    Anders wordt het een middenvelder rechtsback zetten a la Essien bij Chelsea. Beste optie: Gattuso (maar die gebruik je vast al op het middenveld), Ambrosini of Brocchi kan je daarnaast nog gebruiken. Ik zou het echt gewoon op het team dat ik hierboven heb gepost houden..

    Volgende PES heb je wel Oddo, maar die is slechter dan Cafu.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2007
  11. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Pirlo kan toch geen CMF
     
  12. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo? Hij lijkt me daar de geknipte man voor. Of wie plaats jij daar dan?
     
  13. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    Gatusso is ook niet slecht

    of Seedorf
     
  14. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik boycot de DMF, speel dus met alleen maar cmf's. Gattuso in de punt naar achter om mannen af te stoppen en de Pirlo, Seedorf voor de passes en een schot van randje 16. Ideaal dus.
     
  15. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    Bolgo is een goede Lb

    weet iemand een goede DMF die niet te duur is . ik dacht zelf Hitmancher ofzoiets.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2007
  16. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Mascherano misschien? Heitinga vind ik daar ook wel relaxt, die ontwikkelt zich ook goed.
     
  17. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Pirlo seleceert, licht de CMF positie niet op, dan kan hij daar toch niet goed spelen ?
     
  18. Ashavan

    Ashavan Guest

    Dat zegt niks. Heb wel vaker spelers op een andere positie staan dan waar ze voor bedoeld zijn en daar doen ze het prima. Neem Ballack als AMF die ik soms ook als Rechterspits gebruik in een 4-3-3 opstelling. Hij hoort er niet, maar hij scoort prima.
     
  19. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Eduardo Costa (Espanyol). Groot, sterk, wint vrijwel elk kopduel, zal niet al te duur zijn e is in zijn eerste jaar 23 of 24.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2007
  20. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt,

    dan nog iets waarom staat Aissati zo goed opgeschreven ik vind hem helemaal niks,

    ik ga hem verkopen , heb ook bod gehad van verschillende clubs en die wouden er 6000 , 7000 voor geven, ( ik had hem voor 3000 gekocht )
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina