Spider-Man 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door DraiMeister, 14 dec 2006.

1. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zit nog steeds vast bij de laatste missie van curt connors. Ik heb geen enkel probleem met de eerste twee suspensors maar de derde kan ik helemaal niet halen. Ik gebruik een move waardoor spidey met zijn vuist op de grond slaat en dan vallen alle lizardmen omver maar dan krijgt de suspensor schade. Dit vind ik vreemd want ik gebruik diezelfde move bij de 1e twee en die krijgen geen schade. En vanmiddag had ik er echt genoeg van. Ik gebruikte een move dat spidey alle lizardmen met zijn web wegschoot (RB+B dacht ik). Hierdoor stonden er geen lizardmen bij de suspensor en ik stond er zelf ook een eindje vandaan en nog zie ik die meter leeglopen. Dit kan dus nooit.

2. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Casper 018 - Het hoogste gebouw is het Empire State gebouw. Dit moet je kunnen zien op je kaart. Het ligt tegen over de Daily Bugle.

arma22 - Wat ik deed was continue een krachtige aanval gebruiken (Y). Button mashen en op het laatste moment Y nog ingedrukt houden. Dan krijg je een aanval waarbij je tegenstanders wegvliegen. Dit steeds herhalen (in slow-motion). Het duurt even, maar is het is mij ook gelukt! Succes!

3. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Subway tokens-gevonden
    Skyscraper tokens-gevonden
    Secret tokens-gevonden

Om de zinloosheid van het leven nog maar eens wat extra kracht bij te zetten, ben ik maar eens flink op zoek gegaan naar enkele verborgen tokens. Wat een totale tijdverspilling eigenlijk, maar ook wel weer leuk. Er zitten er een paar tussen die je bijna tot waanzin drijven, zo moeilijk om te vinden. De map die je op internet kan vinden geeft alleen in grote lijnen aan waar je ongeveer moet wezen. Sta je voor een gebouw van 300 meter hoog, en dan maar zoeken, op ieder riggeltje, hoekje, kan wat liggen. En dat 35 keer.
    Ik ga nu eerst maar eens een lekker :b: nemen, en nemen jullie er ook maar een, proost.

4. Knippa

Knippa Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Doorzettingsvermogen :p

Ik ben nog steeds niet langs die k^^$^^%$*$ dragontail part 4!
    Word er gek van, even maar weer crackdown doen want dit spel gaat me nu echt irriteren!

5. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Maar gisteren liep die meter van die suspensor uit zichzelf leeg ook al stond er niemand bij in de buurt. Dat was bij de 1e twee niet zo

6. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Pff ik wordt *****ziek van die lizards bij de derde gedeelte, waar ze met vele tegelijkertijd komen. Hoe hebben jullie ze verslagen? Moet je bepaalde knoppen drukken ofzo? :mad:

7. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Jah, ik zit daar ook nog steeds vast. IK had nog 40 seconden te gaan en toen hadden ze de suspensor gesloopt! |:-

8. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb die missie gister in een keer gehaald. je moet je combo's en moves gewoon goed uit je hoofd leren, dan komt het vanzelf wel goed.

9. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Kan je misschien ons de moves of combo's geven die nodig zijn tijdens het gevecht met de lizards, ajb. :thumbs:

10. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is de laatste missie die ik nog moet halen maar ik doe hem voorlopig toch maar even niet. Ik heb gisteren 2x de lizards die bij de suspensor stonden weggeslingerd en toen stond er niemand bij in de buurt en ik zie gewoon die meter uit zijn eigen leegraken. Daarvoor hadden ze hem ook 20 seconden voor het einde vernietigd. Ik word echt pissig van die rotmissie

11. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    het zijn geen specifieke... die groundpound helpt wel als het te druk wordt, maar verder gewoon afwisselen.

12. kewler

kewler VeNoM

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon heletijd om dat ding blijve cirkelen en iedereen ramme die in de buurt komt,en de heletijd van vijand swappe zodra er 1 in de buurt van dat ding komt, ookal is degene die je op dat moment aant ramme ben nog nie dood. ik gebruikte zon beetje hele tijd slowmotion. en dan als je meter vol zit doeje idd zon special move zodat je er hele boel tegelijk uitschakeld (ik deed een flying uppercut waarmee je er een hoop raakt RB+A dacht ik), dat blijve herhalen, tis beetje tricky maar haalde em in 1x gelukkig, kingping ook trouwes hehe die was eitje, ben em nu voor tweede keer aan het rondspelen als black spidey en zit al weer op 32/42 missies :thumbs:

Laatst bewerkt: 19 mei 2007
  13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zit nu bij de kingpin 2 missie, en moet ik gaan vechten met de kingpin
    alleen die ******** blokkeert steeds al mn attacks waardoor ik (ook in focus) haast geen/geen dmg op hem krijg..

heeft iemand miss wat tips ovor die boss??

14. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    En k had nog een klein vraagje.. ik heb de 2e missie van marie jane lang laten liggen.. en nu ikhem wil doen kan ikhem niet meer selecteren..
    Komt deze missie later nog terug of is ie voor altijd weg :):?

15. kewler

kewler VeNoM

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet em gewoon 1 of 2 klappe geven (raak of nie), dan gaat ie een move doen druk je snel op slowmotion en counter je em met X, dan geef je em weer 1 of 2 klappe en doe je weer slowmotion zodra ie een move wil doen en counter je weer met X, blijf dit zo doen tot je rage meter vol zit en dan RB+A. en dan begin je weer bij voor af aan tot je rage meter weer volzit. nie teveel willen slaan om je rage meter vol te krijge anders gaat et meestal mis (bij mij dan)
    dus steeds maar klap of 2. deze battle eist wat geduld maar als je et zo doet is ie nie eg moeiluk.
    je kan em dus bijna alleen rake door counters of specials.

en of die mary-jane missie terug komt? geen idee hoop et voor je hehe :) er is bij mij nog nooit een missie verdwenen voor zover ik weet.

16. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Bij die lizards gebruikte ik de web-finisher X,X,X,X,X,X,Y. Dan pakt die er 5 of 6 tegelijk van de grond af, een heerlijke move voor dat stukje.

Mary-Jane missie kan je gewoon spelen, maakt niet uit op welk moment.

En btw ALL TOKENS FOUND!!

17. kewler

kewler VeNoM

Leuk Bevonden:
    0
    wat gebeurd er als je alle tokens heb krijg je nog iets cools ofzo? :b:

18. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt extra kracht om de gangs in de stad te bestrijden, dit kan handig zijn als je de combat tours nog uit wil spelen. Max. reflextime is ook nog iets wat je krijgt.
    Persoonlijk hou je er ook nog wat aan over, je kan de eerste paar dagen je ogen niet dicht doen of je ziet allemaal tokens in je brein voorbij vliegen.

19. Avilla

Avilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En kan je misschien ook zeggen waar je ze gevonden hebt? :p
    Ik heb al enkele maps op het internet gezocht, maar veel ben er niet mee. ik heb er nog maar een stuk of 9 gevonden waarvan de meeste Skycraper Tokens zijn...

20. its me martin

its me martin New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer nu al 2 dagen Arsenic Candy Part 3: Jurassic Heist te halen.
    Heb ondertussen nog enkele andere missies gehaald, maar nu is voor dit moment alleen deze nog over.
    Enig idee hoe ik die irritante wijven het beste kan aanpakken?

Het is altijd, of de dino die niet lang genoeg mee gaat of ik die het niet lang genoeg vol kan houden....

Iemand?

Deel Deze Pagina