pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

1. Lekker gedaan dan, wat had onze Patrick aka Bloodcrawler te zeggen? :D

2. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    uuuuuuuuuuhhhhh.................... gdvr, kut, shit snikkel bef

3. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Net zo veel als de rest. De jongens van RiP zijn vrij stil, ook in aanloop naar de game al. Kan me nog herrinderen (vraag named of locust) dat ik ze in de eerste map in de lobby vroeg of ze Friendly fire aan wilden hebben.

Heb het zo'n 8x gevraagd en toen ik ten slotte vroeg of ik tegen een muur aan het praten was nam er 1e de moeite om z'n mic aan te zetten en ja te zeggen.

Dit is geen beleding ofzo, vind Thorax en Shocker aardige gasten. Ken de anderen niet zo :)
    Maar dat was gewoon heel apart.

4. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ze ook leuk. Maar zoals ze al aangeven they Rest.In.Peace vandaar dat ze waarschijnlijk allemaal stil zijn!:b:

5. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Willen jullie ooit nog een rematch?

6. NEE HELEMAAL NOOIT! :p

7. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Rbrt krijgt hetv straks te druk om te spelen, die word onze Vwar admin op www.progamesquad.com:

8. Haha, ik vind het wel fijn om alle resultaten, lineups en maps precies goed op de site te hebben staan. Ik houd wel van overzicht ^^ Dus ik neem die taak met plezier aan :p

9. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je melden dat is een pak van mijn hart. Het is lastige shit te maken, met zo iemand als ik die alles strak en clean wil hebben, dan over 3Kings nog maar niet te spreken, die is helemaal detail geil. We hebben gewoon een goeie designer, pHp'er nodig!

10. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Beter ga je dat doen Robert, ik ben net zoals jou. Wil alles netjes en overzichtelijk gepost hebben. Maup3rd kijkt daar anders tegenaan :p Maak hem ook vaak zat helemaal gek met: hey verander dat eens en dat en dat en dat en dat...........

11. Ja man no worries, ik houd graag alle scores en shit bij. Heb ik bij easy Company ook altijd gedaan, heb benc ook vaak genoeg gek gemaakt met dat die dingen netter moest neerzetten enzo :p Hoop dat het allemaal snel lukt met de site man :)

12. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat doe jij hier? Ga NU!!!

13. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan je beter geen ladder maken, mygameladder werkt voor geen meter en zit vol bugs.

14. Hey Mauperd kan je hier even overzichtelijk neerzetten wie/wat we precies nodig hebben om die website netjes in elkaar te kunnen zetten, dan kan ik misschien wat mensen vragen ;)

15. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ook daar vinden we wel weer wat leuke scripts voor. Heb echt een fantastische XML'er, pHp'er alleen die heeft een eigen bedrijf, is niet meer in pG en heeft het gewoon zooooooooo druks!|:-

16. Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2007
  17. SmartieZ

SmartieZ Guest

Logo is meer de onderste, en volgensmij heb je geen PHP nodig als je alles in vB en vWar gaat doen.

18. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, alleen een boel logisch nadenken en html.

19. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    pG Alpha vs BPR

pG Alpha vs BPR (zweeds)

pG Alpha wint met 3-0

Roster:
    pG Rem NL
    pG J CoN (UK)
    pG Cease2Ex1sT
    pG ChippaS

Vrij simpele overwinning voor de boys van Alpha. BPR had ons uitgedaagd claimde de #1 zweden te zijn. (niet dus)

Fuel depot onhost: 5-0 (pG)
    Escalation offhost: 5-1 (pG)
    Raven Down onhost: 5-1 (pG)

Die 2 rondes hadden eigenlijk niet mogen gebeuren, maar hoorde dat ze er met 4-0 voor in beide mappen een smoke festijn van gemaakt hebben. SMOKE OUT............

Tegenstanders BPR:
    BPR CISCO
    BPR nufan swe
    BPR T Vall
    BPR Danne

Leuk weer langzaam aan naar boven met alpha. Hup die ladder op.

20. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk :)

Heb trouwens echt nog nooooooit van BPR gehoord. Ik dacht toch wel aardig wat clans te kennen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina