Test Drive Unlimited [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, gewoon kopen.

2. Sake1989

Sake1989 Relax

Leuk Bevonden:
    33
    Ik zit ook te twijfelen om dit spel te kopen, maar vond de besturing in de demo echt brak. Is dit in de echte versie ook zo beroerd?

3. Fonias

Fonias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de website van Bart Smit is deze niet te vinden en in de winkels zie je het spel ook bijna nergens meer =(
    Ik was er naar op zoek maar is moeilijk blijkbaar, 2ehands wordt die ook niet veel aangeboden.
    Het is echt raar dat dit spel bijna nergens meer te krijgen is.
    Ik heb de mijne via Ebay.

4. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De besturing in het echte spel is gelukkig een heel eind opgepoetst, halen dit spel :)

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    @ Alle mensen die dit spel willen gaan kopen:

Gewoon dit spel kopen, want de besturing is in het echte spel goed uitgewerkt!
    En ook zonder XboxLive kun je je een hele tijd amuseren want er is gewoon erg veel vrijheid over het hele eiland en het verveeld nooit.
    Ik speel TDU al een halfjaar offline, dus dat zal genoeg zeggen.

6. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker kopen, op elk vlak is ie fantastisch en amusant!:thumbs: De besturing is vééél beter dan in de demo, geloof me maar. En ook offline is ie ontzettend leuk, je zult er echt geen spijt van hebben als je hem koopt!

7. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Op X-bazar staat hij volgens mij ook wel eens 2ehands, dus daar zal ik eens kijken! (Via de X-bazar heb ik mijn TDU exemplaar ook verkregen voor €30)

8. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gewoon voor 60 euro nieuw gekocht, nu zal hij tweedehands wel iets van 20 euro kosten.:)

9. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Nieuw is TDU bij verscheidene Bart Smit's ook €30 in de aanbieding.

10. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Yep maar hier in tSeoS niet, vreemd want de BS hier heeft altijd heel snel prijsvelagingen.:9 Ik zal morgen wel ff kijken.

11. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Verschilt ook wel per Bart Smit, bij sommige Bart Smits is hij nog gewoon €60 en bij andere Bart Smits is hij €30. Maar wat ik soms nog steeds niet begrijp is, dat sommige winkels nog gewoon €60 vragen voor PGR3 die al 1,5 jaar oud is...

Maargoed, ontopic:

Wat vinden jullie de meest irritantste/rottigste race/challenge die jullie zijn tegengekomen?

Die van mij was eerst de Tantalus race in de bergen, omdat ik er voorheen erg veel moeite mee had, omdat ik zowat altijd wel tegen een auto botste of de berm in reed. Maar nu is het een leuke bergrace die aardig te doen is met de juiste auto.

12. Fifafan

Fifafan Guest

dit is echt een goede game. heb hem vorige week maandag gehaald bij bart smit. en heb nu 23 uur gespeeld.

de island challenge was echt leuk en lang

13. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de Tantalus in 2x gehaald met een ongetunede RUF Rt12 B-klasser (Echt waar!:)) Ik zou hem nu wel kunnen met een ongetunede C-klasser als ie niet een vehicle restriction had.:mad: Maar de moeilijkste challenge voor mij was toch wel de Maserati Trophy.

14. Fifafan

Fifafan Guest

Laatste tijd erg vaak in de jail gezeten, irri dat al je geld dan weg is. iemand tips om de politie goed weg te rijden ?

15. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Je meteen laten pakken bij 1 schildje is soms een goede keuze. Maar gewoon snel van de politie wegrijden, en als je ze kwijt bent moet je altijd weer rustig rijden. Of via de berm/bossen naar een andere weg/gebied gaan waardoor je ze ook snel kwijtraakt.

16. Fifafan

Fifafan Guest

heb het gevoel dat als je 3 sterren hebt, het praktisch onmogelijk is om er van af te komen

17. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Dat is het ook zowat inderdaad. :9 Maar als je ontsnapt en je blijft voor een tijd uit het zicht van de politie van het aantal sterren naar 2 dalen, dan is het al wat makkelijker. Maar echt makkelijk is het niet om van 3 sterren af te komen.

18. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Rij het bos/gras in, en héél ver doorgaan tot je de weg niet meer op de radar kan zien.:) Dan zal de politie je niet achterna komen, maar je kan alleen je heatlevel kwijtraken als je op een weg rijdt. Dus als ze je op de hielen zitten, rij het gras/bos in en een paar minuten later weer de weg op.;)

Als je een niet zo snelle auto rijdt en je nog niet zoveel racegame ervaring hebt, kan je je idd soms beter bij 1 schildje laten busten. Ik wil niet opscheppen, maar ik heb heel veel ervaring met racegames (al sinds ik 3 was) dus is het voor mij niet zo moeilijk om met 3 schildjes de strooplikkers kwijt te raken.:D:D Maar het blijft intens en spannend, zo'n achtervolging in TDU. Een optie om ook in het donker te rijden zou het nog opwindender maken!:9

Veel oefenen, het is niet onmogelijk, als je maar geen domme dingen doet.:): Maar geen domme dingen doen is opzich wel moeilijk met drie sterren heat.

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    bij mij is het onmogelijk om van die 3 sterren af te komen aangezien ik niet achtervolgt word. ik krijg meteen zo'n popup waarin staat dat dat en dat mn boete is en word meestal dan meteen in de bak gezet:confused:

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Als je TDU online speelt, word je inderdaad niet achterna gezeten, maar bij 3 schildjes krijg je gewoon direct een boete. :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina