Oew het dwaalt een beetje off-topic hier... Nog een uitslag van de match van vanavond: Xboxworld 3.0 Tournament match: xAoDx vs. SG 3-1 Clocktower: 5-4 War Machine: 5-4 Tyro Station: 5-2 Was een echte leuke, spannende match tegen SG..2 keer 5-4, was echt wel close....Maargoed, nu zijn de 1/2 finales bereikt en ik ben tevreden met het resultaat, en dan gaan we bekijken wie we in die ronde kunnen dwarsbomen en misschien zelfs wel verslaan\o/ P'z_0/
Wow die duitse clan is best wel groots ofniedan?? Mooie site en een grote sponser lijkt me... @ Rbert: Wij natuurlijk, wij gebruiken die tekentjes al sinds mensenheugenis ofzo...
Ik ben 3 weken niet online mensen want mijn xbox wordt gerepareerd . Ik zet hem aan en heeft geeft die kk error van drie lampjes (0020) Ik kon hem zelf niet fixen.
Dankje Nemsis, ik zal ook wel eens zon gedeelte maken op onze site waar jullie dan ook natuurlijk bijkomen
Wow, dat ziet er echt vet uit!!! Bas, waarom hebben wij dat niet:, ga es ff op een cursusje nu je boxje toch kapot is\o/