pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Als ik daar ben waar dan? Gewoon dat 1ste scherm? die laad bij mij namelijk niet, het doet niks als ik op play klik.
     
  2. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Heel ff een dingetje over gister

    Waarom word ik aangevallen op een forum?
    pG Beta 2 keer geowned door qG. Foutje oke maar dan dit
    We hebben alleen de spelers van pG2 verslagen.

    Dus het komt over zo ''van ja we pG2 niet geowned maar we hebben de spelers wel geowned en ze zijn kkslecht en we ownen ze tog wel.''

    Ten eerste ik heb nog in geen 1 fucking CM tege qG gespeeld.

    Ten tweede leuk dat JE exo en Ks verslagen hebt maar wtf heeft dat met pG te maken? pG bestond er ook toen KS en exo verslagen werden en het pG beta is pas een nieuw team je kan het wel vergelijken met KS en dan zeggen dat jij Ks verslagen hebt maar ga dan niet dat vergelijken met pG2, want dat is een foutieve vergelijking (handig dat NL examen en als je niet weet wat het is zoek naar drogargumenten).

    Moet ik je zeggen of jullie want de woordvoerder van qG praat meer over mijn clan voor mijn gevoel dan over z'n maten die alles voor hem doen het winnen natuurlijk.

    Ten derde het is leuk voor je dat je locustgod en rbert verslagen heb maar is dat ons team? Bestaan wij uit 2 man? Je valt nu niet alleen een clannaam aan en spelers maar bovendien een groep vrienden en je kan best zeggen van wie je gewonne hebt dat boeid mij weer niet maar ga niet op onze eigen topic shit lope posten als we hebben de spelers al een keer verslagen dus we hebben pG al verslagen.

    Alles hier geschreven is based on hoe alles op mij overkwam misschien dat ik het fout begrepen heb zeg het dan over xbl of via het forum ook al lees ik hier niet vaak iets. Niet bedoeld voor persoonlijke aanvallen alleen my feeling about this sh*t.
     
  3. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey maatje, heb nog niet met smartiez gesproken maar ik weet zeker dat dit goed opgelost wordt, hij heeft al een goeie stap gezet, dont worry. het viel een beetje slecht bij iedereen maar schijnt niet de bedoeling geweest te zijn.

    www.gamenations.nl pino en gewoon ff wachten tot ie door laad. Gaat echt knetterhard nu CS is wel weer leuk om te zien!8)
     
  4. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    LOL, ik heb nog niks gedaan hoor alleen gezegt dat jij en Kings niet zo moeten trippen. Ik ga voor de rest ook geen reet meer uitvoeren na alle 'sportieve opmerkingen en beschuldigingen' die naar qG en mij zijn gegooid. GG zeg ik dan en voor de rest is het precies zoals Jimminho zegt, quoten hoeft niet meer de mensen die het hebben gehoord weten waar ik het over heb :).
     
  5. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Haal die Sig weg of ik haal een Moderator Noobie
     
  6. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Nee? Ik doe niks fout in mijn Sig dat je het even weet?
     
  7. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk. Doei smartiez.
     
  8. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Jammer voor Je dat Arjen het nu weg gaat halen ;)
     
  9. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    smartie je doet wel wat fout want je hebt geen toestemming van nano.
     
  10. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net zo een ontzettend verademend gesprek gehad. echt wellicht komt mijn natte droom nu uit mbt de site, eindelijk eindelijk eindelijk! Ik hoop het zo. Eindelijk eens iemand die mij gek kan maken over designs etc

    Rbrt ik hou van je!8)
     
  11. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Tripp tripp tripperdetrippppppppppp....

    Sirieus wat is dat hier in het pG topic geak 10 posts in een minuut. hahah dit wordt dalijk nog té active.
     
  12. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent echt een vervelend kereltje.. Doe je het erom?
     
  13. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0

    zit er zo maar in! is ook een gezellig thread, er gebeurt van alles. Nu allemaal dimmen, eten en vroeg naar bed jongens. Morgen is het manic maandag namelijk.

    kusje:D
     
  14. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Vroeg naar bed? Mike het is fucking kwart voor 6 ?
     
  15. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is jou probleem?... Hij doet toch niks fout?
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2007
  16. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar bemoei je jezelf in gods naam mee?
     
  17. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het tegen iemand van onze clan, daar bemoei ik me mee. Hij doet niks fout en jij gaat gelijk weer los tegen hem. Hij zegt dat dit een druk topic is, dat is toch juist een compliment?
     
  18. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer staat een constatering gelijk aan los gaan?

    Vraag ik iets aan jou? Heet je Smartiez? Gaat dit over de clan qG?
    Als je 1 van deze vragen met ja kunt beantwoorden mag je meepraten.

    Kun je dat niet? Doe jezelf en anderen dan een plezier en bemoei jezelf er niet mee.
     
  19. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ongelofelijk Kings, trip jij er nog een eind op los anders. Dat je nog doorgaat hameren op het feit dat iemand waarmee ik al 2 jaar lang op Xbox Live rondhang en meer dan alleen iemand in mijn friendlist is geworden even tegen jou zegt dat je moet dimmen tegen mij. Vergelijk het anders voor de lol eens even met het feit dat Mike tegen mij zegt dat ik niks meer tegen jou moet zeggen? Zoiets heet opkomen voor vrenden, is dat een van de normaalste zaken van de wereld? Of moet jij daar nog aan wennen dat er iemand voor je opkomt?

    Nu trip je hier maar weer een eind op los, hoe het nu verloopt is voor mij niks minder dan lachwekken. GG Kings.
     
  20. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je 1 van deze vragen met ja kunt beantwoorden mag je meepraten

    1. nee
    2. nee
    3. nee

    Nemesis laat die jongens dit samen even oplossen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina