Xbox 360 HD DVD Player [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Een jaar of wat geleden las ik dat ze die beveiliging niet voor 2010/11 actief zullen zetten (ik heb zo geen bron).
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat heb ik ook laatst nog gelezen, maar aan de andere kant zal MS daar best wel een oplossing op vinden. :)

    Iets anders; iemand nog een aanrader voor een goede HD DVD? Zat zelf aan The Departed te denken, maar ik weet 't nog niet helemaal zeker :D
     
  3. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    The Departed = :thumbs:
     
  4. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 19 mei 2007
  5. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Helaas zegt superbit ook niet altijd alles, in veel oost europese landen en mogelijk ook in aziatische landen wordt Superbit gebruikt voor "bootlegs".
    Zo heb ik thuis de Superbit van Dogma liggen terwijl die nooit als Superbit is uitgebracht.
     
  6. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    heb sinds gisteren ook de docu van "planet earth" binnen.




    fucking waaaaanzinnig mooi gefilmd!!!!!
    denk met meer dan regelmaat dat je echt naar een andere planeet zit te kijken.

    weet zeker dat zelfs de grootste actionfreaks en andere film liefhebbers versteld zullen staan van dit meesterwerk....fantastisch mooi.
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar heb je hem besteld en voor hoeveel als ik mag vragen ?
     
  8. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem bestellen op axelmusic.com (daar heb ik hem besteld ivm paypal).
    Amazon.com en rodisc.nl (maar dan betaal je iets van 110,00 ofzo)
     
  9. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook gedaan! Axelmusic kost ie maar 64 ofzo
     
  10. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    [​IMG][​IMG]

    Welke moet ik nou kiezen ??
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 mei 2007
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn 1e voorkeur gaat naar Blu-ray !!!

    Vindt de beeldkwaliteit via HDMI ( PS3 ) veel mooier dan via de VGA (Xbox360).
     
  12. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die van HD DVD staat tevens de DVD versie op dus je hoeft niet perse een HD Dvd speler te hebben als je hem bijvoorbeeld bij een vriend wil gaan kijken.
     
  13. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Komt er nou ook nog een losse component HDMI uit voor de 360 die je erop kan zetten? Of moeten we dan echt voor de Elite gaan?

    Anders neig ik ook naar de Blu Ray.
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je zult toch moeten overstappen op de Elite !!!
    De huidige Xbox360 heeft geen digitale video-uitgangen , dus een HDMI-kabel zal er dan ook nooit komen.

    Kocht begin deze week een HDMI-splitter en hierop stond een foto van een Xbox met HDMI :lol:
    Moest mijn HD-decoder terug zetten naar 576p anders kon de splitter het signaal niet verwerken.
    Splitter maar weer terug gebracht naar de winkel !!
     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn voorkeur gaat ook uit naar de Blu-ray uitgave o.a. vanwege 't geluid. Mocht je waarde hechten aan extra content zou je voor de HD DVD kunnen gaan. Alleen de HD DVD uitgave is voorzien van 'picture-in-picture' video commentaar en een interactief spel genaamd 'Vengeance & Valor'. :)

    @Melbuuln,

    Welke merk/type splitter had je gekocht als ik vragen mag?
     
  16. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs elite is toch maar kut omdat die HDMI 1.2 heeft ipv HDMI 1.3?
    Nu kun je op de elite zelfs niet eens Dolby True HD en Dolby Digital Plus afluisteren toch?

    Je hebt alleen wat aan de Elite als je een tv hebt die 1080P weer kan geven en wanneer in de toekomst die bescherming op HD-DVD komt waardoor je niet meer 1080P kan afspelen via component.

    Voor de rest kan de elite niets dat de gewone xbox niet kan. En die grotere harde schijf is ook los te kopen voor de gewone xbox.
     
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Met HDMI 1.2(a) kun je inderdaad geen DD+, TrueHD of DTS-HD bitstream uitsturen naar een receiver. Wel hadden ze bovenstaande formaten door de Xbox 360 kunnen laten decoderen naar een multikanaals PCM stream. Dan zou je op elke receiver voorzien van een willekeurige HDMI aansluiting -die overweg kan met multikanaals PCM- kunnen genieten van DD+, TrueHD en DTS-HD. Echter, de Xbox 360 kan alleen overweg met 2 kanaals PCM. Volgens de Vice-President van de MS HD DVD afdeling zou het implementeren van 7.1 kanaals PCM ingrijpende wijzigingen in 't ontwerp met zich meebrengen, dus daarom hebben ze 't niet gedaan.
     
  18. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je alletwee de versies dan?

    Hoe is het verschil tussen HD-DVD en Blu-Ray eigenlijk in het algemeen?

    En ohja: als ik het geluid gewoon analoog aansluit (dus elk kanaal z'n eigen kabel), zou mijn versterker alles dan gewoon moeten accepteren? Of is de bit-rate te hoog?
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2007
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Van 300 bedoel je? Nee die komt pas in juni/juli uit geloof ik. Ik heb wel een HD DVD en Blu-ray speler als je dat bedoelt :D Qua beeldkwaliteit zie ik geen verschil. HD DVD loopt over component en Blu-ray over HDMI. Het grootste verschil zit 'm in 't geluid, daar de Xbox 360 alles downmixt naar DD of DTS.

    Via analoge aansluitingen moet 't ook werken. :)
     
  20. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, nice, dan is mijn versterker toch nog 'klaar voor de toekomst':cool:. Geluid vind ik toch wel erg belangrijk, dus ik denk dat ik nog maar even wacht tot de blu-ray spelers goedkoper worden.

    Is het verschil tussen DVD en Blu-ray echt zo groot qua geluid?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina