pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Nogmaals MaUp3rd, Oplossen is geen optie meer, je kunt het laten zo het nu is en ermee verder gaan. Het heeft bij mij nooit echt in attentie gestaan, behalve het momentje dat Rbert zijn detective-zoektocht even aan het licht bracht, maar ook dat was niet meer dan lachwekkend.
     
  2. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik al zei! flamen, spammen hoe dan ook los het op linksom of rechtsom. Jij vind het lachwekkend, 3Kings vind het heel irritant. Ik geniet van een afstand mee!

    En als het te erg wordt grijp ik in. Ik vertrouw 3Kings blind dat hij dit aan kan en ik vertrouw ook op jou dat dit voorlopig nog even doorgaat!

    En ik geil op views! dus "NO VIEWER DISCRETION ADVICED" in dit topic
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2007
  3. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    los het op? Ik zet een score met een scheef oog, Kings neemt deze té sirieus op en tript door als een gek, vervolgens denk Rbert dat hij S.Homes is en zet een hele detective spoort op wat aan alle kanten uit elkaar valt en vervolgens wordt er aan mij gevraagd of ik het op wil lossen? Terwijl ik in eerste instantie nooit niks verkeerd neer heb gezet (ik had het misschien anders neer kunnen zetten, maar er stond nergens concreet dat qG pG2 had verslagen).

    No way Mike, no hard feelings weetje maar aan deze kleuterachtige shit heb ik geen boodschap meer aan. Kings moet eerst maar eens wennen aan het begrip flamen, dit zal namelijk lang niet de 1e worden dat zoiets gebeurd. Flame comes with the game.
     
  4. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    fair wins and losses ook toch? :thumbs:


    @pino

    grote piemels is voor mannen die niks met hun bek kunnen
    en een breed lichaam is voor nOObs die niks met hun lul kunnen.

    ik heb een beetje van alles!

    p.s. woensdag word er gezopen in Utrecht pasta é basta, alle haarlemmers op de fiets
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2007
  5. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    En gaat de o zo grote Smartiez mij dat even leren? Je arrogantie maakt me echt misselijk, je geilt echt te hard op jezelf jongeman. Geef jezelf nu maar niet teveel krediet want ik trip hem echt niet.

    Ik zal mezelf even quoten voor het geval je te verwaand bent om een pagina terug te kijken:
    Dit zie jij als trippen? Zegt genoeg over het milieu waar je in opgegroeit bent.
    Jezus wat is dit zielig zeg...

    Edit: beter verander je de tekst onder je plaatje even. Je wilt me niet boos hebben, geloof me nu maar.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2007
  6. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zit er heel dicht tegenaan nu of niet?}:]
     
  7. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Nee ik zie dat helemaal niet als trippen, toch jammer dat je door de doelstelling van mijn post heenleest en weer doorgaat over mij ipv over heel het gebeuren, en dat Kings, is precies waarom ik net aangaf geen reet meer uit te voeren omdat ik nu al weet dat het nooit resultaat zal hebben.
     
  8. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Waarom haal jij toch de woorden uit m'n mond Mike?
     
  9. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodat er een lul in past? LOL nee geintje natuurlijk HAHAHAHAHA dat was wel een inkopper. Ik ken Kings een beetje en houd van die jongen, sta volledig achter al zijn besluiten en hij is zeker volwassen genoeg om een flame battle met jou aan te gaan.

    het ziet er naar uit dat jullie al aardig op weg zijn het op te lossen. ALs eenmaal de lijnen weer duidelijk staan weet iedereen waarom het gaat en hoe het moet zijn!
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2007
  10. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    ^Owned.
     
  11. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was nog aan editten!
    Zodat er een lul in past?LOL nee geintje natuurlijk HAHAHAHAHA dat was wel een inkopper. Ik ken Kings een beetje en houd van die jongen, sta volledig achter al zijn besluiten en hij is zeker volwassen genoeg om een flame battle met jou aan te gaan.

    het ziet er naar uit dat jullie al aardig op weg zijn het op te lossen. ALs eenmaal de lijnen weer duidelijk staan weet iedereen waarom het gaat en hoe het moet zijn!
     
  12. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ach zoals ik het hoor sta jij volledig achter elk pG member, zo hoort het ook. Of je dan ook gelijk achter elk besluit moet staan ben ik het niet helemaal mee eens, maar goed ieder z'n eigen keuze.
     
  13. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het hier in ieder geval niet openbaar maken als ik het niet eens ben met 1 van mijn members!

    Tot nog toe heb ik dat probleem overigens nog nooit met ze gehad!
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2007
  14. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    @MaUp3Rd: mslagmolen2000, ben jij dat? Want dat adres had mij toegevoegd.
     
  15. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt man!
     
  16. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, nou, laten we een keer 'babbelen' :9
     
  17. Ey Mauperd en iedereen :p : M'n broer, die ook de site in elkaar gaat zetten, heeft net ook 2 dikke userbars voor de forums gemaakt. Dus kom ff op msn om te kijken welke mooier is ;) M'n broer kan eventueel ook nog een andere maken als geen van beide bevalt. (Wauw dit had beter een PM kunnen zijn)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 mei 2007
  18. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Laat eS zien Rbrt dan Kenne we eff Polletje van maken
     
  19. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn dik :D
     
  20. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor zit ff ajax az te kijken, kom er zo aan mijn broer heeft het gefilmd tijdens!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina