DXPG ( Dutch Xbox Pro Gamers )

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Mitch rules, 20 mei 2007.

1. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    --

Laatst bewerkt: 30 jan 2017
  2. SmartieZ

SmartieZ Guest

official dutch xbox.com forum clan - Dat is echt de grootste rommelzooi die ik bij elkaar heb gezien. Beter dan maar dat je aan je eigen clan begint, dat het iets mag worden ;-).

3. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Suc6 met je clan;)

Waarom heb je een clantag??
    Snel effe een match spelen kijken of jullie wel echt pro zijn:b:

4. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, na volgende week kun je ons uitdagen. We gaan eerst even oefenen met de members en elkaar even goed leren kennen.

Maar wat bedoel je met Clan tag? Dat heeft iedereen toch?

ODXFC loopt indd niet zo goed. Ze zijn nu weer bij de 0 begonnen en proberen nog een keer.

Maar goed,wat vinden jullie van de begin post? Wist niet precies als het goed was maar is beter dan een rommelig zooitje.

5. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Goede beginpost:)

Maar Kijk een clantag is ervoor om in je naam te zetten.
    Bijv mijn clan heet Ic3 CoLd ( clantag Ic3 ) en daarom heet ik ook NaNo Ic3..

6. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    O dan word het denk XPG

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dus wij kunnen jullie straks uitdagen voor een potje FM2. We shall see....

PGR3 doen jullie niet aan?

8. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je kunt ons straks uitdagen voor een clan match van FM2. PGR 3 doen we niet aan nee.

Dit komt omdat veel clans deze game niet spelen. Ken jij misschien andere clans die dit spel wel spelen?

9. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    nou liever niet! dan moet ik nl de handelsmerk bescherming dienst op je afsturen LOL! ff serieus pGx, xpG, pGs, pGc, pGp zijn officieel auteursrechtelijk beschermd, lang verhaal en zal je wel een keer uitleggen waarom, onder pGp zijn zelfs voorlopige patenten aangevraagd, een onderdeel daarvan is xPg en pGx.

Laatst bewerkt: 20 mei 2007
  10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Van welk spel? PGR3 of FM?

11. SmartieZ

SmartieZ Guest

OK mooi, gelukkig dat ik PG™ in mijn bezit heb (aangezien ik die er niet bij zie staan XD). Nee maar ff sirieus mike ik denk niet dat je pG hebt aangevragen bij het patentenbureu aangezien Pourais Pourtelle (pG) een groot export bedrijf in USA is dat spullen transporteerd naar Frankrijk (mijn pa heeft er gewerkt), dat is pG en heeft een ™.

12. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt een naam ook niet patenteren alleen beschermen (octrooi). Uitvloeiende uitvindingen cq producten mag je daadwerkelijk patenteren, zowel op volle naam als afkorting!\o/

en je hebt gelijk zelfs pG kan ik beschermen, wat dus gebeurt is Pourais Pourtelle (pG) een groot export bedrijf in USA is dat spullen transporteerd naar Frankrijk (mijn pa heeft er gewerkt), en wij doen iets geheel iets anders, daarbij moet via Brussel Pourais Pourtelle zich nou maar net voor het Octrooi hebben gemeld met de woorden, niemand mag dit gebruiken. Over het algemeen gebeurt dit niet!

Er zijn wel 100 bedrijven die pG heten, zolang ze geen directe concurrenten van elkaar zijn is er niemand die er met een stok tussen kan komen.

Laatst bewerkt: 20 mei 2007
  13. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    suc6 met je clan gast

14. JeePee

JeePee Guest

VVV
    TMM
    D2C
    TzZ
    IPR
    acX (hier hebben we (VVV) over 30 minuten een clanwar tegen met PGR:cool:
    En nog wel een zooi die ik zo ff niet kan opnoemen.

Nog een tip aan de openingspost:
    Bij je motto schrijft je owned met ed, niet met een t (ownt) ;)

15. SmartieZ

SmartieZ Guest

Jij wilt zeggen dat je pG hebt ingeschreven als KVK bedrijf? Aangezien je je 'octrooi' aanvraagt met KVK nummer. Voor een KVK nummer heb je een bepaalde inkomste nodig op het moment dat je het aanvraagt. Ik kan me niet voorstellen dat pG op het moment geld aan het verdienen is, of doe je het via een substitutie? Of via je 'nieuwe baan'? Octrooi is namelijk niet op elke naam aan te vragen, het heeft wel een dergelijke vorm van 'waarde' nodig, een goed lopend bedrijf bijvoorbeeld, of een vorm van Yoghurt (vb; Danio) of een nieuw PC spel (vb; Half Life).

16. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    jeej jeej jeej snap je hem nu? Ik kan zelfs een glazenwas bedrijf opzetten wat pG heet! en je hebt zeker geen directe inkomsten nodig als je gefinancierd wordt vanuit een stichting, zit een beheermaatschappij op met een executie punt in curacao daaronder een Ltd, ga me aub niets vertellen over bedrijfsrecht, ik heb een bedrijf wat nooit en te nimmer meer dan 6000 pond belasting per jaar betaald en de NL belasting keurt het nog goed ook. Zal ik je allemaal nog wel eens uitleggen. nogmaals pG is een product geboren vanuit een stichting en holding waar x bedrijven onder vandaan komen. Ik heb toevallig een neefje met twee hele grote advocaten kantoren die helemaal in de KPMG fusies en executies etc zit, die regelt dat allemaal. Zou bij god niet weten hoe, maar het is wel fijn.

17. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik mag XPG niet gebruiken als Tag? Het is maar voor een clan.

18. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ik probeerde je niet de les te leren, ik probeerde er alleen achter te komen hoe het zit. Maar dan nog een klein ding he MaUp3rd, waarom zou je dit in hemelsnaam allemaal willen doen. Je hebt het niet nodig, ook al ga je er over een jaar geld mee verdienen of ga je een shop opzetten. Het enige dat je nodig hebt is KVK en ok een vorm van octrooi komt ook best van pas. De rest vind ik best leuk enzo maar ik snap het doel niet?

En ja natuurlijk mag je XPG gebruiken, je mag het zelfs pG noemen, niemand die je tegenhoud, je wordt er alleen niet populairder op vrees ik.

19. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ze Lulden maar een beetje:b:

20. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Serieus stelletje pennelikkers kappen!O-)

Veel suc6 Mitch rules, maar beter dat je uit ODX.comFC bent want dat kun je niet eens een clan noemen maar eerder een kudde schapen zonder leider.

Deel Deze Pagina