Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Co-op doen, is echt veel makkelijker. Gister even voor een maat van me 80 puntjes zo gehaald. Spel zo uitgespeeld met 3 anderen erbij. Je moet gewoon goed zijn in kogels en objecten ontwijken en weten wat die eindbazen doen. Vooral de eindbaas is leuk als ie zn ringen schiet en je er precies in het midden door gaat. C0-op is wel hectisch, als je doodgaat is dat vaak omdat je even niet meer ziet wel schipje je bent omdat je elkaar zo vaak doorkruist.
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    heb even wat boom boom rocket gespeeld 5 levels op hard uitgespeeld maar sommige lijken wel een beetje onmogelijk maar goed als je alles onthoud dan gaat het wel simpel :p
    hier mij arcade games btw:
    Boom Boom Rocket
    Teenage Mutant Ninja Turtles
    Frogger
    Hexic
    Galaga
    Smash TV
    Uno
    Pacman
    Doom
    Astropop
    Bejeweled
    Geometry Wars
    Totemball
    Robotron 2084
    Feeding Frenzy
    Marble Blast Ultra
    Crystal Quest
    Gauntlet
    Texas Hold'em

    mja ik moest gewoon me full arcade games laten zien :+
    aleen probeerde ik een Amerikaanse acount te maken maar toen zat ik ermee dat ik een adres moest invullen en dacht van, screw it :eek:
    maar goed ik vroeg me eigenlijk af of deze Achievement wel mogelijk is want Hard is niet al e simpel maar dan moet je ook nog 5 Laps en gaat het sneller en sneller Sore Thumb Award
    Successfully complete 5 laps in an endurance game on Hard. right :p
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Aegis Wing is inderdaad een best leuke game. Ben nu voor de diplomat achievement aan het gaan (no shots fired in a level)... best pittig moet ik zeggen.
     
  4. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoppa, 1.2 Miljard op Speed Machine gehaald. 2x de Tournament Wizard unlocked maar helaas niet uitgespeeld dus nog geen achievement...:'-(

    Zijn hier nog "ouderen" die Double Dragon van XBLA hebben gekocht? Zo ja, hoe is de vergelijking met de originele versie?
     
  5. Shizzel

    Shizzel Guest

    Nee joh, gewoon Multiplayer, en dan de andere 3 alles laten doen: No damage, No shots en met mazzel ook nog Destroyed all enemies.
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Yeah idd is easy, behalve als je in een game zit waarin iedereen tegelijk die achievement wil hebben en niemand iets doet:+

    Wel leuk co-op spel, eindbaas alleen verslagen, iedereen was allang dood, zo es op insane doen.

    Edit: meteen op insane uitgespeeld en wat andere achievements, nog maar 2 te gaan.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hebben jullie allemaal geen headset ofzo? :p
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Jahwel, maar dan gaat mn haar kreukelen:+ ;)
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Iemand bij Aegis Wing al de achievement voor 185.000 punten? Zat vanmiddag op iets van 140.000, maar wat is de beste manier? Krijg je op insane meer punten oid?
     
  10. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon op normal spelen (single player) en iedere power-up ook pakken, deze zijn ook punten waard. Verder krijg je voor de laatste eindbaas 15.000 punten, dus akom je daar met 170.000 of meer aan, dan zit je goed.

    Op insane krijg je trouwens precies hetzelfde aantal punten.
     
  11. Shizzel

    Shizzel Guest

    Aegis Wing is een erg makkelijke 170/200; ff wat tips:
    30k punten is makkelijk te doen, speel het spelletje gewoon een keertje uit. 100k word al wat moeilijker, 185k is haast niet te doen.
    Mission 3 + Campaign Normal + Campaign Insane spreken voor zichzelf.
    4 ship formatie is makkelijk je eerste achievement.
    Dan de andere achievements, allemaal makkelijk te halen op Normal lvl 1:
    Destroy all enemies in a level: gewoon met zijn 4'en alle vijanden in lvl 1 afknallen, makkelijk te doen.
    No damage in a level: Zorg dat je een goed team hebt met zijn 4'en, en wissel met je teammaten voor de safespot. Om de beurt moeten er 3 aanvallen, terwijl er 1tje linksboven niet schiet en geen damage probeert te krijgen. Hiermee krijg je ook meteen de No firing in a level achievement.
    No ally deaths or own death Zorg er gewoon voor dat niemand dood gaat, probeer schilden te pakken, verdedig de anderen door schild te gebruiken als er veel kogels zijn, en je hebt hem binnen.
    10k points while attached Gewoon veel vijanden afknallen in een formatie met 2 of meer.
    Dat waren ze wel, en een makkelijke guide die je vast wel wat helpt.

    ^ ^ ff voor de achievementshulp.
    In de Insane-mode krijg je gewoon dezelfde aantal punten per vijand, maar zijn er meer vijanden. Daardoor kan je meer punten halen, al is het wel moeilijker omdat je maar 1 leven hebt en je makkelijker Game Over raakt.
     
  12. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    gister voor het eerst Aegis Wing gespeeld, best leuk, maar valt nog behoorlijk tegen.
    Ben nog niet voorbij het eerste level gekomen, ik kom steeds wel bij dat grote wezen, denk dat het de eindbaas is, maar hoe kan ik die neerschieten, want ik wacht steeds tot die wezens van de zijkant komen, dan ga ik op die bol in het midden schieten. Maar volgens bij gaat ie daar niet dood van. Want heb er toch zo'n 10 minuten op geschoten, en hij leefde nog.

    nog mensen die vandaag trouwens Aegis Wing on-line willen spelen?

    voeg me maar toe aan je friend-list...
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Aargh, gister zat ik pas op 155.000 punten toen ik bij de eindbaas kwam.. kom je dus met eindbaas op 170.000 punten, net 15.000 tekort8)

    Als iemand nog even de achievement van 10.000 aan een andere ship wil hebben moet ie me even toevoegen, is verder nog enige achievement die ik moet hebben, verder al alles:)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.266
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik kan zelf ook niet door dat eerste level komen. Ik zou ook niet weten hoe je die eindbaas in het 1e level moet verslaan. Damn, wel zonde als je hoort dat mensen al 200/200 hebben van dit spel. ;):eek:
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Alleen als hij rood is kan je hem raken. Als hij dus ook zelf schiet ^^
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zitten er eigenlijk saves in deze game!?
    Had het gister eindelijk tot level 2 geschopt,maar toen ik even later de game weer op wilde starten moest ik weer vanaf lvl 1 beginnen.
     
  17. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Net zoals bij al zulke R-Type achtige shooters zul je weer vanaf level 1 moeten beginnen.

    Als je het spel op insane uitspeelt dan krijg je wel een levelselect.
     
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil een USA acount maar hoe verander ik de hotmail naar USA? Waar kan ik de regio veranderen?
     
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het gewoon via je Xbox maken. Gewoon een emailadres verzinnen, zolang het maar geen @hotmail, @live of @msn adres is. Staat California, Zip: 90210
     
  20. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag Texas hold 'm gekocht, maar ik kan helemaal niet online spelen
    :mad: Andere spellen kan ik wel online spelen maar waarom deze nou niet :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina