Pirates of the Caribbean: at world's end

Discussie in 'Algemeen' gestart door gotcha, 23 mrt 2007.

1. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zag in sommige topics dat mensen het nog niet geloofde dat sommige mensen spellen eerder zien/krijgen/kopen etc...

2. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Hoe bevalt de game?

3. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe verrassend, leuke wendingen, en grappige/toffe levels. Echter wat ik wel vind is dat het spel tracht een soort van free roam te creeren wat er totaal niet is.

- Graphics zijn zeker niet slecht, eigenlijk weinig op aan te merken.
    - Sfeer is echt prima lekker piraten sfeertje op een tropisch eiland zoals het bedoeld is.
    - multiplayer is verrassend goed door eigenlijk zoiets simpels als dueleren toch een krachtige multiplayer te maken, jammer genoeg niet over live.
    - Misschien iets te makkelijk, maar ik persoonlijk had nu de behoefte aan een spel met een verhaal, omdat ik veel sport spelen speel. En dat zit er zeker in je wil toch weten hoe het verder gaat.

Of je er 60 euro voor wilt uitgeven is moeilijk te zeggen aangezien de game voor iedere gamer is en niet voor een doelrgoep. Dus even wachten op de (video) reviews.

4. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    bij de e-plaza bij ons kon je hem ook al kopen

5. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ze zeggen 24 Mei maar hij was er 2 dagen geleden al bij mij. Ik ga hem niet kopen hoor, ik koop liever F.E.A.R. ofzo.

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik ga 'm denk via dit forum kopen. :p Bespaart een hoop geld, en je hebt 't zelfde. :) Eerst maar ff de demo downloade.

7. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Koop je liever F.E.A.R.? Dat is één van mijn grootste miskopen geweest.

8. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    miskoop? fear is een vet spel

9. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik vond de gameplay saai, de graphics slecht en de Single Player eentonig. Elk level had hetzelfde kleurtje, waardoor de sfeer nihil was.

10. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    op de computer ligt eraan wat je voor een dinges kaart hebt film/ of videokaart heette het ofso...

maar ik had de fear demo gedowload en die graphics ware goed hoor.

maar ik koop pirates niet omdat t te makkelijk is. dat haat ik

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zitten er in het spel spoilers? Dingen die je nog niet wilt weten over Pirates 3?

12. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    juist de demo gespeelt en het game zit wel goed in elkaar

13. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De demo van F.E.A.R. doet het bij mij niet. Als ik hem download stopt ie bij 0%

14. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik heb hem op de PC én de Xbox 360 gespeeld. Over videokaarten maak ik me niet druk, want heb namelijk de 8800GTX.

Nu weer ontopic.

15. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in het Level van de Kraken .

Ik ben bij het stuk dat je langs de tentakels moet ..ik ben al een stuk verder dan begin van t level .. ben nu in een stuk waar je onderlangs kan maar ook boven langs .. ik snap niet hoe ik hier verder kan komen ...

iemand hier al voorbij ?

16. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je in de gevangenis die groen kluis open? Ik kan nergens een extra hoofdje vinden.

17. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0

zo net het spel uitgespeeld, ga later nog wel alle achievements halen.
    ik vond hem te kort en te makkelijk. Maar ik vond het wel een leuk spel om te spelen.

@Gamer_24: als je alle hoofden heb gerbuikt is het niet meer mogelijk, tenzij je een special move maakt en dan hopen dat er een hoofdje uitkomt maar denk het niet.

@ProCeela ik snap niet goed wat je bedoel maar je moet granaten aan de andere kant gooien dan waar die tentakels slaan. anders probeer altijd een oplossing te vinden met granaten, kanonen of kruidvaten.

en btw sta nu 292 in de leaderboard :D toch best aardig, maar ja nog niet heeel veel mensen hebben de game.

Laatst bewerkt: 20 mei 2007
  18. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 20 mei 2007
  19. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het level opnieuw en dan begin ik met 2 hoofdjes (groene ogen), maar er is in dat level helemaal geen hoofdje te krijgen nergens.

20. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de kunst is dus om je hoofdjes niet te gebruiken tot aan de kist, dat is in elk level zo. meestal vlak bij een kist komt een groter gevecht met veel mannetjes. Ren dan eerst naar de kist open die, en dan heb je automatisch de power om de rest te verslaan.

Deel Deze Pagina