eOs Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door I Nero, 20 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Rbert slecht??
    Maar goed ik zal er 1 toevoegen..
     
  2. I Nero

    I Nero Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond hem het slechts in die clan matches tegen kS
     
  3. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
  4. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Nooit afgaan op 1 match;)
     
  5. I Nero

    I Nero Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het was die twee clan matches en hij was niet egt overtuigend bij mij maar ja ik vind ht zinloos ruzie maken ik zal al nisk meer zeggen en vriendelijk blijven.EDIT: ja daarom zeg i maar niks meer.
     
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wise decision young Jedi.
     
  7. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Rbert een qG ballenlikker? LMFAO.

    MicroZ is niet weggegaan omdat hij te slecht is? Hij zat niet in team red, maar in team blue. Team red > Team blue en daarom had Team Blue al geen kans meer op WCG. Buu kwam naar Team Red en dus had Team Blue niks meer. MicroZ ging daarom periodiek uit qG om even fun te hebben met andere teams.

    EviL B U U een downsniper? Als er iemand hier weet hoe hij headshots moet maken dan is het B U U, maar daar kom je snel genoeg achter, hij heeft z'n montage nu af als het goed is, GoW team is het hele weekend bij Ken (EXp3r1nEZ) om LAN te practicen en Ken heeft ook een Capture card dus daarom heeft Danny (BUU) nu z'n montage af, ik heb al een deel gezien en hij RAPED.
     
  8. I Nero

    I Nero Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ken wel een erge sniper Juic3y niet dat hij in eOs zit maar hij is egt volgens mij de ergste sniper die ik bent tegen gekomen. ben blij dat hij in me clan zit.
     
  9. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Nooit van gehoord, kan positief zijn maar meestal betekend het dat het niet veel voorsteld. Ik hoop voor je dat het niet zo is, Nederland kan wel wat talent gebruiken.
     
  10. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Noem het nou niet periodiek Smartie
    K speelde trouwens laatst nog een match tegen B U U 2v2 K werd alleen gekilled door een Active Sniper ( Had wel iets anders willen zien )
     
  11. I Nero

    I Nero Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Juic3y speelt nooit playermatch hij speelt altijd ranked maar als je hem wilt zien daag hem uit of add hem en invite hem. je zal wel zien hoe hij is.
     
  12. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ach ik hoor dan toch weer andere dingen, als ik me niet vergis kom jij en je hoofd ook een paar keer voorbij in die montage.
     
  13. I Nero

    I Nero Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je die montage dan bekijken? wil hem wel zien dan als er hoofden vallen:p
     
  14. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn hoofd zal ook wel af en toe voorbij komen flitsen, hij buu't mijn hoofd er ook te vaak af...
    En ik ben wel benieuwt naar die Juic3y :)
     
  15. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Die montage gaat eerst naar Ken, die maakt er een film van en dan naar mij en ik knal er nog was special effects en wat Gerad Joling overheen. Dan komt hij online en kun je hem bekijken :).
     
  16. I Nero

    I Nero Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ok is goed ik kan neit wachten hou er van om sniper montages te kijken stimuleert mij weer met sniper:p en 3kings je zult wel zien wie juic3y is.:p:D
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2007
  17. Wauw dat kan bijna niet, maarja. Ik herinner mij de GoW 2.0 match kS vs USC poulefase. Toen moesten we 2x war machine doen en ik herinner me dat ik werkelijk ALLE koppen erafsnipte van jullie daar. M'n gamertag was toen nog TheSuprophecY, 1e sniper van kS en mss wel van Nederland (Wauw niet flamen) op dat moment. Misschien dat Named, Kings, Locust of Hackworth toendertijd zich dat nog herinnert? :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 mei 2007
  18. Wauw SmartieZ houd je bek over B U U die een montage maakt.. Ik wacht echt al 999 jaar op een dvd recorder/capture card waarmee ik zelf een montage kan maken, kings weet wel hoe hard ik geil op GoW montages :p Kheb zelf echt megaveel montages + amerikaanse clanmatches op mn pc :)
     
  19. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ik weet niet precies wat je hier nou mee bedoeld?
     
  20. Dat ik dan jaloers word op zijn capturecard ---.---
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina