1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar ze kunnen toch tenminste een plaatje van die messages laten zien waar het op geschreven staat dat het ''waarschijnlijk'' 4 player coop heeft. Dan hebben we tenminste wat meer hoop....
     
  2. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed dan post ik hier mijn mening over de beta ook maar ff:
    Even een kort verslagje met mijn mening over halo 3 (De beta) Daar moet ik even bij zeggen dat ik in totaal +- 7 uur halo 2 gespeeld heb en dat over een periode van zo`n 9 maanden) Owja en halo 1 heb ik nooit gespeeld..

    Eerste indruk:
    -Grafish gezien vond ik het er beter uitzien dan dat ik had verwacht. Sommige mensen zullen het er mee oneens zijn maar een spel wat er beter uitziet speelt toch lekkerder. Dat is iig voor mijn gevoel zo. De vergelijking halo 2 met halo 3 vind ik nogal matig want halo 2 komt uit de vorige generatie. Daarnaast is het ook niet echt te vergelijken met een game als GoW. Het haalt de graphics van GoW niet maar dat is dus eigenlijk niet vergelijkbaar. Net als GoW is Halo een speciale wereld met ieder zo zijn eigen looks en sfeer.

    -Daarnaast vond ik de controls/gameplay lekkerder spelen dan halo 2 ik had vlak voor de beta er een paar uurtjes opzitten en dat vond ik een stuk minder. Dus het voelde al vrij snel lekkerder aan. Wat natuurlijk een flinke vooruitgang is. Het was niet zo dicht op elkaar gedrukt zoals bij halo 2 wat het spel een stuk aangenamer maakt.

    Op wat langere termijn: (nog steeds kort natuurlijk)^^
    -Maar hoe dan verder: het was mij al vrij snel duidelijk, mensen die goed waren in halo 2 zijn ook meteen vanaf het eerste moment goed in halo 3. Ik wordt hierop vast veel tegengesproken maar toch geld dit voor een groot deel van de halo 2 fans. Er zijn mensen die halo al jaren spelen en nu overstappen op halo 3. Maar halo 3 lijkt veel op halo 2. Naast betere graphics nieuwe mogelijkheden, en nieuwe wapens blijft het gewoon erg op halo 2 lijken (niet dat dat zo opmerkelijk is maar ergens vind ik het jammer dat de gameplay zo hetzelfde is) Halo 3 is namelijk geen nieuwe game: veel mensen zullen dit geen probleem vinden halo 2 was immers een groot succes voor velen. Maar voor een bepaalde groep mensen, (en ik weet nog niet of ik mijzelf daarbij ik kan delen) is het erg lastig/ of niet leuk om aan een game te beginnen die niet nieuw is en waarvan de meeste gamers het al kunnen. Ik denk dan ook dat een bepaalde groep mensen, die competief zijn ingesteld en die nieuw in de halo wereld stappen dit niet leuk zullen vinden.

    Over de graphics heb ik het al gehad, maar er zitten ook een aantal leuke nieuwe dingen in de game. De meest bekende is misschien de bubble shield (Die anders uitpakte dan ik van te voren had verwacht) maar de mogelijkheid om een turret op te pakken en er mee weg te lopen vond ik ook zeker geinig. Voor andere nieuwe mogelijkheden en wapens moet je maar uit nieuwsbronnen halen of zelf ontdekken in de game. Wat trouwes wel leuk is om te doen.

    Wat mij overigens opviel was dat Veel Mensen heel gedreven zijn als het om halo gaat en heel gericht op de overwinning. Ik heb nog nooit zo`n grote I own you/ No i own you sfeer gezien in een game. Mensen willen deze game schijnbaar heel graag winnen. En dat terwijl halo 3 op mij juist een gezelligheidsgame uitstraling heeft.

    Maar je kan met halo 3 alle kanten op: of je gaat echt kompleet voor de winst: wat echt heel veel mensen doen of je speelt het spel gewoon met vrienden voor de gezelligheid. Ik heb nog nooit een game gezien waar deze 2 dingen zo ver uiteen liggen als bij halo 3!

    Goed hier even mijn mening in het kort ik ga er verder niet al te diep op in dat laat ik aan de halo experts over. ^^
     
  3. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    @ o w n e r bb: :thumbs: voor de winst gaan en de gezelligheid maken halo 3 en zijn voor mij ook de belangrijkste redenen waarom ik halo speel!

    Voor de geinteresseerde:
    Level 50 is het maximum playlist level, net als in Halo 2.
    Degene die dit als eerste heeft bereikt is SmokedYeti, namelijk in Rumble Pit:
    http://www.bungie.net/Stats/PlayerStatsHalo3.aspx?player=SmokedYeti
    De 2e level 50 is iemand uitme FL, l CyToSiS l:
    http://www.bungie.net/Stats/PlayerStatsHalo3.aspx?player=l CyToSiS l
    De 3e is er nog niet of is onbekend (volgens Cytosis). Ik ben zelf ondertussen 43, en ga ook voor de 50! Nr 3 zal lastig worden aangezien de levels die ik tegenkom in Rumble Pit veelal 40 tot 48 zijn, maar dit zijn altijd dezelfde mensen dus een top 10 plek zou een leuke persoonlijke 'achievement' zijn:D!

    Zoals je ziet is SmokedYeti een behoorlijke fulltime speler: hij is ook nog eens de hoogste military rank tot nu toe: Commander. Ikzelf laat die military rank wel op me af komen, daarnaast gaat het bij mij iets langzamer aangezien ik last heb van een vastlopende 360 -> bij een quit gaat er 1 RP vanje total af.

    Na een Lieutenant (RP 100) komt Captain (RP 150) dan Major (RP 200) en Commander weet ik zelf niet zeker maar lijkt mij RP 250 of 300 te zijn.

    SmokedYeti en Cytosis verdienen het wel, zij zijn de enige 2 waardoor ik ECHT KEIHARD werd geowned in RumblePit. Naja, ook I AnG3L I kan er wat van:
    http://www.bungie.net/Stats/PlayerStatsHalo3.aspx?player=l Ang3L l
    en ownde mij ook best wel hard. De Kill/Death ratios zeggen van deze gasten ook genoeg: 2,0 hebben terwijl je veelal rumble pit hebt gedaan is knap -> dood gaan in rumble pit hoort er bij... in team slayer of skirmish hoeft dit zeker niet zo te zijn.

    Ondertussen ben ik bezig met een montage! Het schiet niet echt op maar ik heb er vertrouwen in.

    http://www.bungie.net/Stats/PlayerStatsHalo3.aspx?player=Xorta
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2007
  4. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    @Xorta

    Ik wil weleens weten hoe goed jij bent, het verschil tussen de 'pros' en de hobbyisten ;p Als je dat wil dan, mijn gt is apoks
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Angel? :|

    Die gast vond zichzelf zoooooo goed in halo2 maar maakte niks waar. Hilarische en een trieste gast.

    Verder veel succes Xorta :)
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik vind die gravity trap zo vet :D Komt er een voertuig op je af racen, drop je dat ding, vliegt dat voertuig zo over je heen :D

    Ook handig om jezelf op moeilijk bereikbare plekken te krijgen natuurlijk

    @xorta, gast je bent focking verslaafd...niet gezond man je begint al voor 6uur 's ochtends!


    17mei: 14 uur gespeeld !!!
    18mei: 7 uur gespeeld

    elke dag sinds 11mei gemiddeld 8uur per dag ongeveer...
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2007
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ach ieder z'n ding, andere mensen zitten uren achter de tv/pc. Als je bijv de tijd hoort die gemiddeld aan WoW wordt besteed. Tja vind het ook wel wat veel, maar ach :)
     
  8. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Xorta, je results zien er redelijk tot goed uit denk ik, alleen hoe goed was je in Halo 2? Ik bedoel met welke gasten speelde je, waren die goed? speelde je MLG? Want volgens mij heb ik jou naam nooit gehoord :9 Die Angel was niet slecht, speelde veel toen met bekende namen. Haha hij was toen level 48 ofso :emo:

    Zoals Sostic al zei, die Angel die vond zichzelf idd echt te pro, toendertijd. Haha totdat ik en kamachi hem en zijn matties ownede met 2 randoms in Thc, :lol::+. Sorry jongens moest er even uit. ;)

    @ LangeJan: Als je Xorta al veel vind spelen, die gast die level 50 is heeft 2 keer zoveel bladzijden, whaha :D

    @ Rinus: Schiet met een Battle Rifle op het hoofd. Als je een MAchineeweer hebt ofzoiets, iets dat gasten vol kan pompen, richt gwn op het lichaam. Benen of Kruis of Tenen die ik hier gezien heb werken niet ;) dus Lichaam en Hoofd
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2007
  9. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe leg je nou iemand het snelste om!!

    Ik schiet hele magazijnen leeg op iemand en er gebeurt gewoon niks!!
    Ik wordt drie keer geraakt en ik lig de sneeuw rood te kleuren.

    Iemand tips over schiet-tactiek of te gebruiken wapens?
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Schiet niet te snel met wapens die niet zo'n ver bereik hebben, dan kan je schieten wat je wilt maar de kogels gaan gewoon niet zo ver. Dus met dual wield wapens en de AR is gewoon eerst naden en dan als je in range bent gaan schieten.
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen bashed nu Xorta omdat hij van AnG3L had verloren.
    AnG3L is echt geen top van EU, maar hij is wel OK, zoiezo beter dan wat hij eerst was :+
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik bash niemand, ik wens hem juist veel succes met lvl 50 halen. Al mag ik hopen dat het dalijk bij de release iets langer zal gaan duren voordat mensen zo'n lvl hebben O-)

    En verder Angel... Tjah wat moet je daar over zeggen, ik kan me nog herinneren dat hij vroeger telkens zat te smeken om mee te spelen bij andere teams, en dan te zien wat voor 'n ego die gast nu heeft :lol:
     
  13. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Nemo telt voor 3 :9

    AnG3L was vroeger echt wel slecht, maar ja als je na 2,5 jaar H2 nog steeds slecht bent, met zijn connecties zou wel erg zijn 8)
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Waha join de club :+ Ik gebruik ook 90% van de tijd AR+Nade+Melee, aangezien dat close range is speel ik nogal aanvallend, waardoor ik vaak dood ga :cool:
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95

    Hoe bedoel je dat? En idd, hij is ook pas echt beter geworden toen de hoofdmoot veel minder ging spelen en hij dus minder "competitie" had, dat in combinatie met zijn 24/7 gamen is het logisch dat je beter word ja :)
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Join da club. :cool:
     
  17. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan beter met die kogels gaan gooien, denk ik!
     
  18. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Bungie is amerikaans, dus tijden op die website zijn ook amerikaans, dus nee ik begin niet om 6 uur sochens :D En je kunt me zeker verslaafd noemen: alsik in de avond om 9 uur begin en ik ben de volgende dag vrij, dan kunje mij soms 5 uur snachts nog online zien met wat gasten! zeer gezellig met wat aapies onze level pompen is gewoon vet!! (en verslavend) :thumbs: En ter vergelijking, ik speel nu 10 dagen, de rest van de wereld pas 5 dagen en ik wort nu al van alle kanten ingehaald qua military rank (hoeveel je speelt) 8) Komt omdat we het hier over Halo 3 hebben!!!!!!!!!! :D

    Nemo, de naam xX Atrox Xx of Deadric zeggen mschien genoeg :) En voor de rest die beniewd is: ik begon in clan Dutch Force (Deathbringer, Fless, jamn, BigSilly en nog wat apen: te relaxte clan :D) Toen benik wat meer met Maestro, Sandkeeper en Xerox gaan spelen. Daarna heb ik nog ffies, als ik het me goed kan herinneren, met N3D Competition gespeeld, Reignofchaoz en zn pretmaatjes, Xstyle enne Sostic: jij ook dachtik, airwave weetik niet meer (speelde tog vaak met niet-nederlanders?), vision sky, destroy, starsix, en pfff nog wat andere mensen. Was maar voor korte duur. Daarna weer veel gespeeld met Maestro Sand Xerox (+Destroy) Starsix Exquizite (puremaximus) jamn ennuuhh tot het einde der halo2 tijden. Mijn halo2 levens verhaal zegmaar 8). Nu weer de draad opgepakt in Halo 3, spelend met veeel verschillende ex-halo2ers. Ooh en v00r halo 2 trouwens nog jaartje Halo1 XBC (met Freakindell, Maxipan, Fataldeathzone, en nog wat pipos... was een redelijke speler, won veel, maar niet van starsix en ice, (en nu ga ik wel heel ver trug in de tijd dus weet niet alles meer) de BBE klaasjes, WSD(?) ene cosmus en co, escobar, en pfffff, naja dat weten de diehard halo 1 heren wel wie ik bedoel, denkik :).

    Gelukkig voel ik me ook niet gebashed *) Maar ik ken het hele Angel verhaaltje. Hij speelde altijd veel met nederlanders (wou volges mij altijd vooral met Xstyle en co spelen). Kan ooknog herinneren datik keer van hem had gewonnen in TSlayer, en heb zelf ook wel es met hem gespeeld. Heb wel eens van hem gewonnen in H3:), maar hij heel wat vaker van mij en is inderderdaad echt wel een goede speler geworden, maar arrogant!

    Dank!:)

    Ik add je wel. Komende dagen weinig tijd maar zal in de avond rond 10-11 uur wel eens te vinden zijn.
     
  19. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ach ja er zijn genoeg nederlanders die precies hetzelfde deden:emo: Ik noem maar geen namen.. (sostic ik bedoel jou niet hoor;))
     
  20. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Exactly the same here, ik heb met Halo nog nooit ander gedaan dan aanvallen, ook al was het potje voor ons verdedigen. Dan nog ga ik aanvallen. Maar Rinus en jij hebben wel gelijk, soms werkt het knallen voor geen meter, hoewel bashen dan soms nog wel effect heeft, toch is het best wel vervelend, zeker als je van meerdere kanten word aangevallen. Of met onverslaanbare wapens. :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina