pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

SmartieZ Guest

Kijk hij post ook al zoals ik het doe XD

2. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Haha Mike doet wel 5-4 als die offhost speeld, we moeten echt een standaard regel gaan verzinnen dat iedereen het 't zelfde gaat doen :p
    Zo ontstaan er verwarringen.

Maar lekker gedaan Mike, goede clan? Wat is hun history record?

3. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ach als je 5-0 of 0-5 neerzet met pG Wins erachter zijn ze allebei duidelijk ;-).

4. Hehe idd details, maar toch! Ik vind natuurlijk dat ik gelijk heb ;) (3Kings)

5. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Doe het gewoon allemaal zo als mij, dan doen jullie het goed!\o/:D8)

6. pG Rem NL

pG Rem NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi jongens!

Gaat lekker hier beetje pg tegen qg? Kk wat een hoop gezeik toch allemaal.

Echt jongens we moeten echt maar eens snel wat afspreken met elkaar kunnen ceast en ik ons ook een keer goed vermakenO-)

Maar gvd als er een spel is wat mij echt opfockt ?"opfokt"? dan is het wel Gears. Kk ik heb nog nooit zo veel gescholden als in de afgelopen paar maanden dat ik het spel speel.

Neem het allemaal niet te serieus wat ik er af en toe uitkraam maar het moet soms gewoon ff uit.

Btw lekker rbrt van je broer echt top!

Iemand nog suggesties voor een mooie CM?

adv.->Vrolijk k@nkerend, fair play spelend Alfa team zoekt idem of soortgelijke clan voor CM (kinderen wel bezwaar)(alleen die met piepstemmen) (en die met een veeeeel te grote mond) (want daar wordt Mauperd geil van).<-

Lekker duidelijk toch zo?

Als iemand zich aangesproken voeld fok jou! Ik ben toch ontoerekningsvatbaarverklaardomaangerekendtekunnenworden.

Als iemand interesse heeft invite me voor private chat of stuur een bericht via live aan pg rem nl.

Alleen Gears en warzone mogelijk. En niet goed? Gel<-<-<- een re-match is altijd mogelijk:cool:

7. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Rem heeft zijn coming out, nu weet iedereen dat ie ontoerekningsvatbaarverklaardomaangerekendtekunnenworden is LOL:lol::D8), geloof me als je dacht dat je kon KK'en, we geven binnenkort KK'eren cursussen van pG Rem NL, How to moan in 2 seconds heet de 1e les!

LOL

Lekker maatjeeeeeeee

8. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Hoorde ik je gisteren nu zoiet zeggen van: 'Robin ik ben morgen de hele dag op msn!'?
    Heel gek, ik dacht zoiets gehoord te hebben...

Btw heb de nieuwsbericht over het 3.0 toernooi op Gamenations geknalt, ik moet even het msn van Chamin hebben. Als hij hem op de site knalt zoals die nu staat zou het echt lekker zijn :)

9. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er hoor maatje
    al de hele ochtend!:)

10. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    [size=+1]Nieuwsbericht Lan gedeelte 3.0[/size]

Het 3.0 Toernooi is een Gears of War toernooi (xbox 360) wat op het xboxworld forum wordt georganiseerd door pG Three Kings (Robin) &amp; Owner BB (Benc). Hij is nu al zo'n 3 weken bezig en we zijn inmiddels bij de kwartfinales aanbeland. Van de 40 clans zijn alleen de 8 sterkste nog over! Deze week zullen de kwartfinales gespeeld worden, voor de speelschema's zie op xboxworld de [thread=98242]winnaars league[/thread].

5 juni zullen de laatste 4 teams voor de titel strijden in één van de WZZRD gamecafé's in Utrecht. Ze worden vanaf 16.00 verwacht, er zal tussendoor voor eten gezorgt worden! Dit zal een hele leuke dag worden en een voorproefje van het 4.0 toernooi, die geheel in de WZZRD gamecafés gespeeld zal worden.

pG is in die tussentijd met sponsoren in overleg i.v.m. extra prijzen. Nu zijn er door xbw: 2 GoW limited edition spellen, 2 GoW conceptboeken en 2 tassen beschikbaar gesteld. Het doel is nog een x-bedrag bij elkaar te krijgen voor de winnaar. Interesse in sponsoring? Stuur een E-mail naar Rohin@live.nl.

Aanvang
    Dinsdag 5 juni
    16.00 t/m einde
    Geen toegangskosten voor gamers

Adres
    WZZRD Gamecafé
    Vismarkt 21
    3511 KS Utrecht

Dit bericht wordt ook op www.gamenations.nl gepost.

11. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    KK vette banner dank je broer maar. Wel grappig dat toen ik het opsloeg er gewoon pGFerdi als bestandsnaam werd gebruikt :D

12. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die vond ik ook wel leuk inderdaad! pG F3rD1 zeg ik!

WE GAAN HARDDDDDD\o/

13. HOI GENAAMDE STRIJDER :D ey als je die userbar hebt, gebruik hem dan meteen ff in je sig :p
    Edit: Laat maar je hebt hem al in je sig, alleen nog ff centreren :)

@Mauperd

Heb je smsjes gelezen, kon alleen niks terugsturen ivm beltegoed :p Ga vandaag weer naar mn broer (hij heet chris trouwens :p) om avatars te maken :) Jullie zien vanavond wel wat het wordt ^^

Oja en misschien een goed idee om de beginpost even helemaal te veranderen!

Laatst bewerkt door een moderator: 21 mei 2007
  14. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Daar kijkt nooit iemand Robert ;)

15. Niet stoer doen kings.

16. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    super jongen!
    Ik denk dat 3kings die beginpost nog wel gaat aanpassen hem kennende!

ghehehe

17. Alleen ehh hoe zit dat dan met die design contest? Hij kan namelijk ook nog wel een logo maken maar is mss wel genaaid voor de anderen :p Als hij het logo maakt is het wel meteen een beetje in de theme van de userbar/avatar namelijk. Beetje die kleuren bedoel ik =)

18. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Wij bellen! Ik heb nog wel iets voor je broer!:b: buiten de contest om! (loopt toch niet zo lekker als ik dacht, met paint kan ik het zelf ook wel! Echte photoshop guru's heb ik nog nie gezien!

De site is trouwens weer geupdate, scores, etc!

19. Haha oke vet, m'n broer photoshopt wel een mooi logo dan :). Als je vanavond ff belt kan ik zn nummer ook wel doorgeven.. als die dat wel wil :p

20. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0

wil ie vast wel! Wie wil mij nou geen tel nummer geven?(LOL)
    @Rem Was nog wel ff leuk vannacht he? Die glitch op subway vind ik echt de BOM! hahaha

Laatst bewerkt: 21 mei 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina