The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt toch ook een download met een altaarr die je van het vampier gedoe afhaalt.

2. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Morgen begint mijn avontuur, heb er zin in.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 mei 2007
  3. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :+ ja heb nu al 4 grand soul gems die nodig zijn, ik kan bij die mages guild niet overal een verkoper vinden

4. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Haha zeg je familie en vrienden maar gedag, want dit spel zuigt al je tijd op. ;)

Heb gisteren Knights of the Nine gedownload en helemaal uitgespeeld, is al met al 4 tot 5 uurtjes gameplay denk ik.
    Had er iets meer van verwacht (2 middagen speeltijd ipv 1 ;)), maar wel leuke toevoeging. :)
    Ben al mn infamy kwijt, daar ging het me vooral om. Ben benieuwd of dat ook bij the Gray Fox werkt. ;)
    Prachtig nieuw armor erbij en leuke nieuwe club. :b:
    Ook dat horse armor erbij, mooi wit paard in ijzeren armor, past goed bij het armor van The Crusader. _O_

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.778
    Je moet wel oppassen met de nieuwe armor. Je kunt niet zomaar dingen doen die niet mogen, anders pakken de goden het namelijk van je af, ik kan het weten. Bovendien gaan de mensen in de steden je ook veel mee aangapen en als je ze aanspreekt zeggen ze dat ze je wel beter hebben gekent en dat je toch anders bent dan ze gedacht hadden.

@ jackie brown JR: Je bent er helaas nog lang niet. ;):9

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Haha had ik al ondervonden idd, als je Gray Fox opdoet. ;)
    Maar ik gedraag me altijd voorbeeldig als Knight. O-)

7. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja, dat is het leuke van het spel, alles duurt lang haha. 1 nadeel vind ik wel de laadtijden, als ik ergens loop staat er om de minuut wel loading area. miss kan dat ook komen doordat ik gister dik lang achter elkaar speelde :9 iig kan ik er vanavond weer mee bezig en hoop het dan klaar te hebben. anders heb ik morgen vroeg nog om van de vampier af te komen. daarna ga ik proberen te levelen om die skeleton key te krijgen. iemand tips om te levelen ?

8. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst kijken welk ''attribute'' omhoog moet en dan de makkelijkste skill die dat raist trainen. Daarna major skills om een level omhoog te hebben.
    Zo stijgen je attributen elke keer +5, wordt je snel beter in alles. :)

9. KidDynamite

KidDynamite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je knights of the nine downe of kan ik mijn infamy zowiezo wel verwijderen staat nog op 99 en kan nu heel weinig doen:mad:

10. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zorg ervoor dat je meer fame krijgt. bv. door gates te closen.

11. bojas

bojas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ff een kort vraagje ik zit bij die Deadric quest van Sanguine ofzo, en dan moet je die spell casten zodat iedereen alles kwijtraakt. Ik heb 150k van Dorian gekregen (glitch) en die wil ik nog liever niet kwijtraken dus ik vroeg me af of er een manier was om je geld in een kist in je huis te plaatsen ofzo?

Gaat verderest wel lekker lvl 11 =p. En full Elven en Orcish.

Laatst bewerkt: 21 mei 2007
  12. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan natuurlijk je spullen even in een container ergens doen, maar aan het eind van de quest krijg je alle spullen weer terug. Je kan ook nog je spullen droppen voordat je de spell cast en dan weer je spullen snel oppakken.

13. bojas

bojas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wist ik wel maar ik vroeg me af of dat ook met geld kon, kan dat?

14. spacejay

spacejay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand al de easter eggs van oblivion zeggen

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.778
    Tip voor mensen die speechcraft willen trainen. Zoek een guard op, ga in persuade moet. Blijf net zo lang lekker hard draaien met de linker analog stick, terwijl je A blijft indrukken en je zit zo een eind omhoog met deze skill. Met mijn 2e character, een imperial, was ik binnen 10 minuten van 18 naar 50 gegaan met speechcraft. Kijk voor mee informatie op www.gamewinners.com (HET IS GEEN CHEAT, MAAR EEN TIP!!!)

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  17. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    lol, wat een vraag:lol:

18. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Infamy kun je niet verwijderen normaal gesproken, is wellicht handig om die dan te downloaden idd. ;)

@Bojas je krijgt alles terug, ligt in een kist, volgens mij kun je geld ook niet droppen, want zit niet in je inventory.

Die tip van speechcraft had ik al door, heb die skill als major, lekker makkelijk als je een paar laatste skilllevels moet hebben om een level hoger te komen. :9

19. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Op een gegeven moment als je personality hoog is, zit je al snel op het maximum. Dan moet je steeds naar iemand anders toelopen.

20. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben al bijna van me vampiervloek af, eindelijk :) iemad enig idee waar ik een argonian ofzoiets kan neersteken, dat rare wezen dat je kan kiezen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina