Ja maar in dat level begin ik met 2 hoofdjes, heb het hele level afgezocht naar 1 extra maar niks te vinden. De kist staat meteen in het begin als je de gevangenen moet bevrijden.
volgens mij heb je ook niet alle hoofdjes nodig om de kist te openen. Ik dacht dat ik in sommige levels ook met 2 hoodfjes de kist heb geopend. als ik vanavond thuis ben zal ik eens kijken.
De game is 30%/70% ongeveer na 4e/5e level gaat die over naar de 3e film. En vandaar uit wordt de de 3e film vluchtig in korte cutscenes getoont. Dus het einde kom je wel te weten na het spelen van de game. Ja wat is kort. Zaterdag 5 uurtjes gespeeld denk ik Zondag ook zon 4-5 uur. dus ik dat als je alles wilt halen tussen de 9-13 uur
Bedankt voor de info. Ik twijfel nog, maar ik vond de demo wel leuk om te spelen. Mss ga ik dan toch maar halen morgen.
natuurlijk niet. King Kong heeft 9 achievements, en PotC 30. En bij KK hoef je niet echt te 'werken' voor de achievements, die komen vanzelf wel. Bij deze game moet je er volgens mij wel íets voor doen.
kun je bij dit spel ook van die schepen beheren en er mee varen net als in de oude pirates of the caribean op de xbox?
nou ik heb gekeken, gelijk aan het begin van het level, begin je met een groen hoofdje, loop naar rechts achter, naar de groene kist. Daar liggen nog eens 3 hoofdjes, en daar moet het dus zeker mee lukken. Verspil alleen geen hoofdjes voor dat je de kist heb open gemaakt.
nee ik bedoelde de speelduur de meeste games duren 10 a 12u.Maar dan heb je wel alle achievements nog niet Ik ga deze game wel kopen denk ik.
Jij hebt het spel al uitgespeeld, dan liggen die hoofdjes daar. Bij mij ligt niks nabij die groene kist. Ik had ergens gelezen als je hem uitgespeeld hebt dat die dan pas daar liggen. Beetje vaag wel. Bedankt in ieder geval.
mm dan ga ik hem dus niet halen.. want dat vond ik het enige mooie eraan. Is het nou dan gewoon een beetje het verhaal uit de film volgen?