Geachte heer Kroeze,
Bedankt voor uw e-mail.
Helaas kunnen wij geen Pixel Perfect garantie geven.
Het is echter zo dat het tegenwoordig vrijwel nooit meer voorkomt dat er dode Pixels voorkomen.
Dit door de hedendaagse, vernieuwde technologie.
U heeft echter bij ons een Bedenktijd:
http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/servicecenter.bedenktijd/
Mocht u binnen die tijd niet tevreden zijn, kunt u het artikel aan ons retourneren.
Mocht u nog vragen hebben, dan zijn wij u uiteraard graag van dienst!
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
Priscilla Boeren
Customer Service
redcoon Benelux B.V.
Havendijk 26
5017 AM Tilburg
Nederland
Fax ++31 (0) 13 / 46 47 – 301
www.redcoon.nl |
www.redcoon.be |
www.redcoon.com
_______________________________________________________________________
Vestigingsdirecteur: Erwin Bruggink
Handelsregisternummer: 18079786, Btw. nr: NL81.47.00.792.B01
Callcenter, Nederland: 0900 / REDCOON (7 33 26 66); 0,18 EUR / Min.
Callcenter, België: 070 / 21 00 36; 0,17 EUR / Min.
--------------------------------------------------------------------------------
From: Joris Kroeze [mailto:kroosje_6@msn.com]
Posted At: Samstag, 19. Mai 2007 18:23
Posted To: Service NL Archiv
Conversation:
Subject:
Hallo,
Ik ben aan het twijfelen of ik op uw site de Samsung Le32R82B koop. Maar ik wil dan wel eerst weten hoe het met uw dode pixel beleid zit? Dat wil zeggen, Wat als er bij aflevering van de tv een pixel dood of lui is?
Met vriendelijke groeten,
Joris Kroeze
Klik om te vergroten...