Guitar Hero II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Nou bij mij duurt het al een week. En ik MOET hem daar halen want dan krijg ik 50,- korting :D Omdatik een volle stempelkaart heb
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    bij ons is ie bij elke winkel waar ik vandaag geweest ben op voorraad.
     
  3. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik wil hem ook maar ik heb er geen 80 Euro voor :mad:
     
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Waarom niet, hartstikke tof spel!

    Alleen op Hard..ik haal het wel altijd, maar ik heb niet het gevoel dat ik goed speel. :p Dan heb ik altijd 3 sterren en zo.
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Medium uitgespeeld, ben op hard begonnen. Iemand tips voor de orangje knop? Gewoon hele hand verplaatsen? Of doe ik dan iets verkeerd?

    Ik kan trouwens niet wachten om een losse gitaar erbij te kopen, mijn vrienden zijn echt verslaafd aan de game.

    Free Bird is echt vet BTW! :D
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ja ik vraag me sowieso al af wat beter is zelf met blauw, je piunk gebruiken of gewoon drie vingers voor groen,rood, geel en dan voor blauw je hand verplaatsen?
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is mischien ook een goed idee, ik zal het eens proberen. Opzich was medium wel te doen, als je je pink alleen voor blauw gebruikte.

    Dit werkte achteraf toch niet, want je zit met het probleem dat je soms blauw en groen tegelijk moet gebruiken, dit is daardoor dus niet handig.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2007
  8. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    zo zit nu vast met woman op hard. heel irritant die hammerons en pull ofs die snel achter mekaar komen
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja die zijn inderdaad best irritant :mad:
    Ook op YYZ op hard hehe das helemaal irritant.
    Om over expert maar te zwijgen...
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    achja vind het niet erg dat het spel zo moeilijk is.

    je kunt met medium alles unlocken en kun je eigenlijk alles spelen wat je wilt en zo blijven hard en expert nog langer een uitdaging.

    Het is alleen maar saai als je binnen een week expert op 5 sterren uitspeelt
     
  11. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk speel je hard en expert alleen maar om geld te winnen en in "the store" alle spullen te kopen.
     
  12. bakatje

    bakatje Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand tips voor het oefenen van hammer-ons en pull-offs? Een goed nummer ofzo om het mee te oefenen...
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Woman op Hard :)

    Ben bezig op expert, zit in het 5de rijtje. De stap van Hard naar Expert is echt niet groot. Het gaat veel beter dan van Medium naar Hard, that's for sure :). Daar moest ik eerst alles op Medium met 5 sterren, voordat ik het überhaupt ging proberen. Nu stoom ik rustig door, en wordt het nu pas lastiger
     
  14. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ongeveer even ver als jij bent joene:) ik zit nu in blok 6 dacht ik. maar carry me home is best gekkenwerk op expert:+
     
  15. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nog niet begonnen met expert. Eerst ga ik voor 5 sterren op hard met elk nummer. Als ik daar dan helemaal niet meer meer verder kom ga ik wel proberen expert uit te spelen.
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb zojuist de deal gemaakt, als het goed is is hij onderweg. alleen nu bedacht ik me het volgende... ik ben linkshandig:+ is dat een probleem met dit spel of is dat in te stellen? en houd de gitaar dan niet heel raar vast?
     
  17. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 3 liedjes op 5 sterren in Medium: Carry Me Home, Instutionalized en Psychobilly Freakout.
     
  18. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan inderdaad ''lefty flip'' instellen, hier krijg je ook een achievement voor.
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ow oke thanks m8, alleen houd de gitaar dan niet heel raar vast? aangezien je echte gitaren links en rechts handig had. hoewel je nu geen snaren hebt maar bv wel die (ik noem het maar) "pullhandel"

    ps: op dit forum mag je niet 2X achter elkaar posten;)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Carry me Home, Psychobilly Freakout en Madhouse hier :)

    Ik word er gek van... Al zo vaak geprobeerd, maar het wilt gewoon niet lukken :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina