Test Drive Unlimited: De grote dagboek thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 apr 2007.

1. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Jah in het spel is het DB9 geluid net een spinnende kat...:mad: Goede smaak trouwens, ik dacht al dat de Ninja, Gallardo en DB9 in jouw top 5 zouden zitten!

Ik ben vandaag in etappes bezig met maar liefst 70 keer de 180 MP/H Downtown doen!_O_ Waarom? Omdat ik de Ferrari 250 GTO wil en die kost 5000000 dollar.\o/ En 70 keer de 180 MP/H Downtown is 5250000 dollar!:)

Laatst bewerkt: 21 mei 2007
  2. Fifafan

Fifafan Guest

vind de ferrari f430 echt goed rijden. nu in een week meer dan 23 uur tdu gespeeld en 2100 km gereden, waarvan 600 in de ferarri

gister dan die saleen turbo gekocht, maar valt nog wat tegen

3. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Da's veel! Zeker heel veel gespeeld?;)

4. Fifafan

Fifafan Guest

had vrijdag met een maat die hier was de island tour gereden van 190 km. die was erg gaaf. ga hem denk vanavond ff zelf weer rijden, leuk voor de km en het geld

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    @ Porsche-fan, 70 keer die race doen is echt superveel!! :D Maarja, dat is de snelste manier om aan je geld te komen. :9

@ Fifafan, erg veel gespeelt in een week! ;) De Ferrari F430 vind ik ook erg goed rijden, en hij heeft een super geluid. De Saleen vind ik ook maar een tegenvaller. :mad:

6. Fifafan

Fifafan Guest

waar is die million challenge ergens ?

7. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Snelste manier om geld te verdienen is volgens mij de ferarri challlenge. In iets meer dan 1 minuut 75.000. Als je dat 15 keer doet zit je al over de miljoen. En dat in misschien 17 minuten.

8. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Snelste manier om geld te verdienen is toch echt de 180Mph Challenge. Waarbij je in ongeveer 1 minuut (inclusief ladingstijden) 140.000 kan verdienen. ;)

9. Fifafan

Fifafan Guest

waar zit die ergens ?

10. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Ik geloof je wel. Maar geloof jij mij ook?

Met mijn Ducatti 999R ga ik van 0 naar 100 in 1.71 seconde :eek: _O_. (Omdat je het misschien niet geloofd omdat dat wel erg snel is, zal ik wel een foto tonen):

11. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Hoe kun je die SLR nou voor geluid een 8 geven :confused: Dat lijkt toch nergens op.

12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214

Super mooie tijd dude!! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen met de pc versie....??

Aangezien er in de pc-versie een aantal mods en bugs zijn waardoor je binnen 5 secondes op de 500kmh zit. (jup echt waar, 500!)

13. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    IK heb een mooie steile berg uitgezocht en ik ben er vanaf gereden.:lol:

14. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Op sector I-9 op deze map, vlakbij dat stoel (club) icoontje. Je kan hem pas doen als je de Champion rank (5 sterren) gehaald hebt.:thumbs:

15. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214

Vertel mij welke berg precies! :)

16. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Met een groot huis aan het einde van de weg.

17. arva300178

arva300178 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Test drive unlimited

Hallo iedereen
    Ik vind TDU echt een ongelooflijk cool spel !
    Ik heb de demo gedownload en speel die constant (wel jammer dat je geen nieuwe wagens kunt aanschaffen) Ik heb het spel besteld bij "Fnac" en het kan dus alle momenten binnenkomen...
    Ik heb een klein vraagje in verband met tdu : is het echt waar dat je helemaal zelf naar alle garages moet rijden om moto's vrij te spelen of andere supercars zoals de pagani Zonda S ?

18. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt, je moet eerst alle autodealers gevonden hebben, daarna geeft het spel de mogelijkheid vrij om motordealers te bezoeken.

19. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    @ xboxgangsta, w00t!! Ik heb nu met mijn Ducati 999R 0 naar 100 afgelegd in 1,54 seconde!

Ik had het ook gedaan bij een super steile berg, daar in de buurt van sector E-4 op deze map:

http://www.highwaydevil.com/GoT/TDUMAP.jpg

Hier een foto:

@ arva300178

Ja dat klopt inderdaad. Je moet ook echt een dealer eerst hebben bezocht, en dan kan je het desbetreffende voertuig ook kopen. Voor de motordealers te unlocken moet je eerst alle autodealers hebben bezocht.

Laatst bewerkt: 21 mei 2007
  20. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    _O__O__O_

Deel Deze Pagina