1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    MP beta neit?
     
  2. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk jij serieus dat mensen bij bungie vergeten om zo wat alles van het spel opeens te gaan verklappen door domweg het vergeten eruit te halen? Zij proberen juist elke kleine druppel informatie binnen te houden. Daarnaast staan ze bekend om 'mindfucks' Ilovebees anyone? Het zou best kunnen maar ik vind het allemaal wel heel makkelijk gaan voor iets als halo 3, dat kan aan mij liggen. Ik heb alleen gemerkt dat je bij bungie meestal verder moet kijken dan je neus lang is(niet persoonlijk bedoeld tegen iemand) en dat ze je juist uitdagen, spelletjes spelen. Ik geloof sommige dingen die gevonden zijn, maar een pelican voor de mp of een chopper/brute bike en al die dingen, mja het kan maar ik vind het wel apart. Daarnaast vind ik de achievements ook wel heel 'makkelijk' er zit niks raars tussen of bijzonders.
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Er staat ook nergens een pelican voor de mp. Er staat gewoon ergens een woordje pelican.

    Ik denk nog steeds dat die gewoon in de sp zit als npc..

    Daarnaast is het voor een leek niet vanzelfsprekend om bij de bestanden op de 360 hd te komen, echter met de recente producten is dat een stuk makkelijker geworden.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2007
  4. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, alleen weet bungie echt wel dat er in de halo community mensen zijn die dit soort dingen uitpluizen. Geloof jij dat bungie hier niet op had gerekend?
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nee dat zei ik dus ook in mijn eerdere bericht

     
  6. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah. Toch geloof ik niet dan bungie zo alles bekend zou maken, alhoewel ik bij sommige dingen graag fout wil zijn.
     
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Verdomme man, ging net best lekker in Team Slayer (ja het is laat ik weet het :+), lvl 26 gehaald totdat opeens iemand in m'n team het voor elkaar krijgt om maar 2 kills te krijgen in een potje, daarna kon hij zn ritme niet meer pakken en ging dus weer terug naar een lvl van 22. Man daar kan ik zo pissed om worden 8) !
     
  8. Gregg

    Gregg Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Is op het hoofd schieten effectiever dan op het lichaam of maakt dit niet uit :confused:
     
  9. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Uiteraard is dat effectiever, met een sniper helemaal want dan heb je maar 1 kogel nodig om iemand neer te leggen.
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    hehehe close combat met sniper zonder zoomen is ook wel lachen! Werkt nog best goed:9
     
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Inderdaad, no scopen is makkelijker geworden :)
     
  12. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    De assault rifle heeft trouwens niet meer damage op het hoofd. Waar je ook schiet het ding doet overal dezelfde hoeveelheid damage... En toch blijf je op het hoofd schieten omdat je dat gewend bent :+
     
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Als het schild weg is maakt het wel degelijk uit waar je schiet, op de hoofd is zo'n persoon dan zo dood maar blijf je body hits geven heb je veel meer ammo nodig (wat dan vaak weer betekend dat je moet gaan reloaden).
     
  14. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even op Valhalla in de banshee gezeten.
    Best vet maar ligt het aan mij of kan hij helemaal geen duik maken?
     
  15. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor schild bedoelen jullie eigenlijk ?
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik bedoel gewoon het schild wat de spartan zelf heeft op z'n armor :)
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahaa cool ik wist niet dat die ook een schild had :cool: en hoe kan je het zien als die schild weg is ?
     
  19. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    kleine vonkjes die erafspatte, vind k dan :+
     
  20. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ok en wat vinden jullie van de laadtijden boys? Ik vind het een beetje irritant dat je moet wachten totdat die klaar is met het laden van de hoofdmenu. En daarna gaat die mensen zoeken en moet je weer ffe wachten. En daarna gaat die weer lang laden en dan pas kan je gaan multiplayeren. Duurt allemaal net ietsjes te lang voor mij. Hopelijk zal het
    in de echte spel er anders aan toe gaan :b:.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina