Test Drive Unlimited [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    oke vandaar... wel kut aangezien ik dus dan altijd standaart online speel..
    maargoed, vind het altijd wel gezellig met 1 of meerdere vrienden gewoon lekker doelloos over het eiland karren:)

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat is ook gegarandeerd fun als je met een aantal vrienden/bekenden cruist over het eiland lijkt me! :D

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    fo sho:cool:
    maar wel raar dan want in het begin toen ik dit spel speelde(had toen ook al live) kreeg ik wel politie achter me aan... kennelijk zat ik dan niet ingelogt op een server ofzo

4. Fifafan

Fifafan Guest

Gister de miljoen challenge gewonnen op slechts 4 seconden :)

5. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Met wat voor auto, en getuned? Ik haalde hem met een gehuurde ongetunede Ferrari Enzo, en ik had nog
    4 minuten over._O_

6. Fifafan

Fifafan Guest

met die saleen ongetuned., knalde telkens van de weg. en paar keer stil door politie...

was slecht om met die saleen te gaan

7. timecop

timecop Sonny Crockett

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje, kan je de snelheid ook laten tonen in kilometers? had het boekje even nagekeken maar kon hier niks over vinden.

8. Fifafan

Fifafan Guest

ja bij options iets in metric zetten :)

9. timecop

timecop Sonny Crockett

Leuk Bevonden:
    0
    gracias !

10. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen.willen jullie me vertellen waar je kan vinden:

- Miljoen challenge
    - Island tour - of bestaat deze uit meerdere challenges??

Greetz Buddha

11. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister de miljoen challenge gewonnen op slechts 4 seconden

Hoe bedoel je lucky.

De saleen kan inderdaad wat moeilijk onder controle te houden zijn.
    Als je hem tuned naar stage 3 word het helemaal een waardeloos geval om te besturen.

Ik vind zelf de Enzo en de lambo goede wagens om de millionaire challenge mee te doen.

12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad erg lucky Fifafan!! Ik vind de Saleen maar een onhandelbare klote auto (vooral op stage :cool:. :mad:

Ik had de milionairs challenge gewoon met een Kawasaki ZX-10R op stage 3 gedaan, ging perfect!

13. danny83

danny83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit die Bugati Veyron nou in dit spel of niet ?

14. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke char;)

Ingame --> Pause --> Options --> Display --> Speedometer --> Op KM/H oftewel Metric zetten.:thumbs:

Millionairs Challenge --> Sector F-3~
    Island Tour --> Sector H-9~

~Op deze map.

De Island Tour kan je pas doen als je de Expert rank hebt behaald, en de Millionairs Challenge pas als je Champion bent.:) Owja de Island Tour bestaat maar uit 1 race.:):

Ik vind die Saleen S7 ook niks, een mooier geluid had ook wel gemogen!:mad:

@ danny83, de Veyron zit helaas niet in het spel.=( Ze hebben de licentie ook niet, ondanks dat het feitelijk een Volkswagen is. Maar hij gaat wel in TDU2 (Maart 2008 ) komen.

Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  15. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Heb al een beeld voor Carpack 5:

Audi R8 4.2 quattro (B-Class)
    Ferrari F50 Spider (A-Class)
    Infinity Fairlady Skyline Coupe (E-Class)
    Lexus SC430 (E-Class)
    Mercedes SLR 722 (A-Class)
    Pagani Zonda F Clubsport Roadster (A-Class)
    Volkswagen Eos 3.2 VR6 (F-Class)

En voor Bikepack 1:

Aprilia RSV 100R Mille (MA-Class)
    Ducati 1098 (MA-Class)
    Honda CBR1000R Fireblade (MA-Class)
    Kawasaki Ninja ZX-12R (MA-Class)
    Suzuki GSX-R 750 (MB-Class)
    Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa (MA-Class)
    Yamaha R1 (MA-Class)

Hoop dat het zo gaat worden!:thumbs:_O_

Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  16. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed maar ik denk dat het wel een tijdje gaat duren voor er een nieuwe carpack uitkomt.

Die motoren boeien mij persoonlijk niet zo.

17. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Als de Audi R8 als carpack komt, zal ik ook eens die Ms punten kopen. Want de R8 is echt een te geile wagen! :D

Die motors zijn ook echte superbikes. ;) _O_

18. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb een tijd geleden toen ik mn Xbox 360 kocht ook TDu gehad, maar die vond ik toen saai en de races niet goed uitgewerkt, dus heb m toen weer verkocht. Maar nu heb ik hem weer gekocht en ben nu weer begonnen met racen. Het cruisen is wel vet, de auto's zijn supermooi, kheb ook wat auto's gedownload. De races vind ik nog steeds niet zo super als in andere racegames en ik rijd ze meer om geld te verdienen om nieuwe auto's te kopen. Wel leuk dat als je een race gewonnen hebt je dezelfde race gewoon nog een keer kan doen en als je hem dan weer wint krijg je gewoon weer het geld :D Behalve bij de missiess dan, daar krijg je maar een keer het geld, maar dat is dan meteen ook heel veel. Het racen heeft wel echt de relaxte Hawaii sfeer en de vette auto's en het mooie grote eiland waar je vrij overheen kan rijden maken wel veel goed. Ik vind de auto's overigens goed rijden, maar niet super, mss dat als ik een racestuurtje koop dat ze dan nog lekkerder rijden en het cruisen nog aantrekkerlijker wordt :)

Ik heb niet zo veel verstand van auto's (geen flauwe opmerkingen, Porschefan :9 :D), maar ik hou wel van auto's en niet alleen van de Lamborghini's en Ferrari's. Ik heb in het spel nu een blauwe Audi TT Quatro (lach me niet uit als ik de typenaam niet goed geschreven heb :D) en heb nu meer dan 165.000 dollar bij elkaar gereden, dus ik ga de dealers maar eens langs voor een tweede bak ;)

De volgende game zouden ze in de Noordelijke Amerikaanse staten moeten doen, lekker bergachtig met veel bochten, bovenin wat sneeuwen, meren en rivieren, en bossen, die helemaal prachtig zijn in de herfst (Fall Foliage ofzo iets) en hier en daar een leuke stad.

Mooie setting toch? :)

Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  19. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    ja kan best, nu ist ook vet

20. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind trouwens dat er wel wat weinig auto's in de game zitten, of unlock je nog auto's als je verder komt? Ik heb al verschillende carpacks gedownload zodat er meer verschillende merken zijn, maar dan rijd ik een heel stuk naar zo'n dealer toe, staat er 1 spijker en 1 koeniggsegg, das wel weinig, maar mss komt dat omdat dat volgens mij één van die downloads was.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina