Shadowrun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThaFreezer

    ThaFreezer Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Shadowrun is eindelijk gold :D 25 mei komt hij eindelijk uit in de usa...

    en volgens de geruchten 1 juni hier, Alleen heb ik zelf nog geen pers bericht gevonden die dit bericht bevestigt. Maar ik ben echt beniewt hoe de game is uitgewerkt.

    Vooral de cros platform of dat wel te doen is controller vs mouse and keyboard. Verder ben ik ook blij dat Shadowrun het party systeem uit halo gaan gebruiken. Iets dat ik graag had gezien in meerder games.

    Maar goed nog even dan dan zullen we er achter komen!
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Best triest dat er zo weinig mensen in Shadowrun geinteresseerd zijn. Dit is toch de eerste 360 game waarbij je tegen PC gamers kunt spelen? Best een mijlpaal in console gaming lijkt mij...
     
  3. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer weinig interesse in deze game inderdaad .. ik denk dat deze game toch nog best wel voor een goeie verrassing kan zorgen !

    ben best benieuwd !
     
  4. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game wordt echt wel door veel mensen gekocht ,80% van mijn vriendenlijst koopt hem en die bestaat uit veel mensen. IK ga hem zelf ook kopen, over dit spel is echt goed nagedacht.

    Er is nog niet veel reclame voor dit spel gemaakt dus daar zal het aanliggen. Verder echt top spel.

    Misschien moeten jullie is op gametrailers.com kijken voor filmpjes enzo. Dit is ook het enige leuke spel wat uit komt in de zomervakantie en gow begint te vervelen.

    /Mod gebruik de edit knop
     
  5. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook zeer nieuwsgierig naar dit spel, alleen gaat mijn voorkeur wel meer uit naar de pc versie.
     
  6. the_vinman

    the_vinman Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Game release: 1 Juni
    Demo release: 6 Juni

    bron

    Demo pas na Halo 3 beta helaas. Duurt nog twee weken dus voor we dit kunnen spelen.
     
  7. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    wel beter dat er een demo komt !

    dit is ook wel een titel waar ik naar uitkijk .. als zoethoudertje voor de aankomende topgames !
     
  8. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik kijk heel erg naar deze game uit eerlijk gezegt:) nu de halo 3 beta er is ga ik wel eerst ff w8en op die demo en die eerst checken.
    Ben benieuwd
     
  10. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game wordt de BOM! Clans en clans zullen der zijn serieus.
     
  11. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    De game sprak mij vanaf het begin al aan maar de dik gedrukte tekst die ik quote van Sandertje is al helemaal een reden. Vind dat er het laatste half jaar niks bijzonders is uitgekomen en heb dan ook nouwelijke games gekocht. Hoop dat deze game vet word en ik me ermee kan vermaken tot het einde van de zomer. In augustus komen er gelukkig weer een beetje meer games uit.

    Heb zelf zoiezo erg veel vertrouwen in deze game. Ze zijn er al lang mee bezig voor zover ik weet en het geheel sprak mij direkt aan op de E3 vorig jaar! Voor zo ver koop ik de game denk ik wel hoewel er nog niet enorm veel over bekend is, komt ook een beetje omdat er maar weinig mensen in geintresseert zijn!
     
  12. samurainl

    samurainl tyrano nl

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    deze game lijkt me echt vet vooral dat je eindelijk kan zien wie beter is pc of xbox
     
  13. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    jah echt...daar zou ik em voor kopen:9...maar idd wel een vet spel...
     
  14. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Wat is dat voor een vergelijking? De nieuwste high-end PC's zijn vanzelfsprekend beter dan de Xbox 360. Het gaat hier om de game en niet om de performance.
     
  15. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    hij bedoeld, denk ik dan, dat je nu kan zien wie beter is als het aan komt op tegen elkaar spelen omdat de xbox 360 en de pc met dit spel tegen elkaar kunnen spelen... Boeit me weinig wie beter is en das trouwens heus niet te zeggen want ik kan helemaal niet uit de voeten op pc met muis en toetsenbord...
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Met muis en toetsenbord is het makkelijker dan met een controller. PC gamers hebben een groot voordeel ten opzichte van de Xbox spelers. Je kan gewoon sneller en nauwkeuriger spelen op een pc
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk wel dat ze daar rekening mee gehouden hebben. Ze zullen bij de PC de Look Sensitivity wel beetje naar beneden schroeven ofzo. Want 't zou natuurlijk gewoon niet cool zijnals dat niet in balans in.

    Wat me wel opvalt aan dit topic is dat er maar 3 pagina's zijn. Terwijl dit spel toch één van de games die toch redelijk vernieuwend is. Elfen/Mensen/Orks/Ogres (nog meer?) in Sci-Fi stijl heb ik nog niet vaak gezien. En dan de Multiplayer met Clans die heel belangrijk wordt, de Vista vs. Xbox360. En dan blijkt het toch dat de game weinig aandacht krijg. XBW is natuurlijk maar een klein deel van de gamers op Xbox360, maar toch, dan zal het elders ook wel niet hoge ogen scoren (denk ik).
     
  18. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is gewoon een mening, je kunt niet zeggen dat het makkelijker is|:-...Ik kan gewoon niet goed met muis en toetsenbord
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dan hoef je geen smilie te gebruiken alsof ik dom ben. Dat kan ik niet echt waarderen. Alles is een mening hier, maar ik denk dat de meeste mensen er ook zo over denken. Met een muis kan je veel sneller je cursor verplaatsen. Je kan sneller draaien, anticiperen etc. Met CounterStrike bijvoorbeeld was ik op de pc veel beter dan op de Xbox. Hoe lekker de controls ook zijn voor een controller, het werkt toch iets stroefer dan op de pc.
     
  20. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Tuurlijk doen ze dat niet. Op de PC moet je alles naar eigen wens kunnen instellen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina