Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Met welke stuurwielen spelen jullie eigenlijk?
    Ik ben er nu ook uit...Forza 2 moet ik spelen MET stuurwiel!:+
    Ben zeer benieuwd welke nu t beste is...t Whireless Racing Wheel of de Logitech DriveX.
    Laat t ff weten graag:)
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2007
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Is nog niet bekend.

    Logitech DriveFX.
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Met het grote verschil dat je in Forza veel verschillende tuning mogelijkheden hebt die dus ook meegenomen moeten worden in de cockpit.
    Per wagen zou je dus eigenlijk meerdere cockpits moeten hebben en dat is voor hen een te groot struikelblok.
    GT5 zou het te veel moeite vinden om een realistisch schademodel toe te passen lees ik... Dus tja, zo hebben ze allemaal wel iets waar ze geen zin/tijd voor hebben.
     
  4. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op de Logitech DriveFX. Hij kost nu nog maar 39,99 bij Dynabyte. Nu zou het kunnen zijn dat dat Microsoft stuurtje iets beter is, maar ik vind 90 euro prijsverschil echt teveel voor bijna hetzelfde stuurtje!
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Maar als je geluk hebt en dicht in de buurt van Hoogvliet woont, kun je een Microsoft stuur ophalen voor €50.. :D
     
  6. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook de Logitech DriveFX, bevalt me wel moet ik zeggen ik vind het wel goede kwaliteit enzo maar heb hem nog maar net...
     
  7. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Zolang er hierdoor maar niet veel minder auto's in zitten. Zoniet dan heeft FM een probleem, want daar zouden al te veel auto's in zitten voor een cockpit view. En ik hoop ten zeerste dat er schade in zit. Die titel is wel ongelofelijk bagger though. :{
     
  8. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    GT5 met cockpit is wel een mooie ontwikkeling al zal ik hem toch niet spelen.
    Hopelijk doet FM3 dat dan ook. GT5 zal echter geen schade hebben verwacht ik.

    Heb vandaag even een preorder kitje opgehaald bij Dynabyte. Had daar al de LCE gepreorderd voor 64,- voordat de kits uitkwamen, dus heb nu 2x voordeel en een sleutelhanger ;)
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Dat komt (denk ik) omdat het Logitech stuurtje al 3 jaar oud is en net zo lang voor de PC en PS2 te verkrijgen is. Het wireless wheel is echt niet zoveel beter als dat de prijs doet denken, Mircosoft loopt gewoon 3 jaar achter 8)

    Dat heeft GT5 ook hoor. Ook dingen zoals weight reduction waardoor je de hele cockpit leeg plukt. Maarja, ik ben benieuwd hoeveel auto's er nu in gaan zitten. GT3 had er 300, GT4 had er 700, dus ik denk dat ze met GT5 daar ergens tussenin gaan zitten. Ze hebben in ieder geval Ferrari.
     
  10. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/124895.aspx

    Drive FX:
    Axial Feedback (Converts "Rumbles" to Wheel Jerks, not True FFB)
    180 Degrees Of Rotation (90 Left, 90 Right)
    Ok Performance
    Mostly Reliable

    MS Wireless:
    True Force Feedback
    270 Degrees of Rotation (135 Left, 135 Righ)
    Superb Performance
    Somewhat Reliable - Some Have Manufacturing Problems.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2007
  11. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ah ke bedankt:)
    Dr zit dus wel duidelijk verschil in..moet ik voor mezelf maar ff afwegen wat me genoeg lijkt om mee te racen. Als de meeste mensen van dit FM2-forum de DriveX hebben en er lekker mee kunnen sturen dan wordt t waarschijnlijk de DriveX. En hoe voelt het eigenlijk aan wanneer je over curb-stones rijdt? Vindt ik best wel belangrijk:+
    Dynabite krijgt FM2 6 juni al binnen btw!:D
     
  12. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou bij Hoogvliet.com het MS Wheel bestellen voor 50 euri :thumbs:

    Volgens mij de beste keus.
     
  13. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    In Tjechie is ie al uuut
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Misschien de prijzen erbij zettehn :p
     
  15. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Paar dagen later nu... heb je de game?
     
  16. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die heeft idd niets meer van zich laten horen... Ik heb dus alsnog geen bewijs gezien... Maarja, wel raar dat verschillende Tjechische gamercards te zien zijn met Forza motorsport 2 dus ik weet het niet...
     
  17. TheGodfather

    TheGodfather Guest

    Dat wil ik ook wel eens weten.
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Voor die prijs heeft het wiel echt geen superb preformance hoor. De vent van de review heeft zeker nog nooit een Driving Force Pro of een G25 aangeraakt.
     
  19. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je toevallig ook of dat bij alle dynabyte's zo is? Want dan ga ik binnenkort ff bij die in leeuwarden kijken :p Ik heb geen 130 euro over voor dat microsoft stuur als die toch amper beter is. Hoogvliet is geen optie omdat die alleen in het zuiden actief is.
     
  20. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    is het bij de drivefx ook mogelijk deze op je schoot te zetten of kan hij alleen worden gemonteerd op een tafel? Anders ga ik er denk ik eens eentje aanschaffen voor 40 euro.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina